لیبل برچسبی ظریف است که بر روی محصولات زده می شود و حاوی یکسری اطلاعات می باشد. لیبل ها در انواع مختلفی تولید می شوند که برای کاربرد های گوناگون استفاده می شود. لیبل ها شامل اطلاعاتی درباره ی محصول و کشور سازنده و تاریخ های تولید و انقضا و قیمت و... می باشند. لیبل ها به سادگی روی محصولات چسبانده می شوند و با دادن اطلاعات مورد نیاز می توانند به ما برای بسته بندی و نگهداری و فروش محصولات کمک بسیاری کند. برای انجام چاپ لیبل ارزان به سایت مراجعه کنید.

 لیبل ها در انواع مختلف کاغذی، پی وی سی، حرارتی، فلزی و... قرار دارند که هر یک دارای مشخصات مربوط به خودش است و نوع چاپ انواع لیبل در هر کدام متفاوت است . لیبل ها از نظر ماندگاری و جنس با هم متفاوتند. امروزه از لیبل ها استفاده ی بسیاری می کنند و این وسیله ی کاربردی کوچک توانسته کمک بزرگی به ما داشته باشد. با استفاده از لیبل امکان خطا در انبار داری ها کم شده و مشخصات هر محصول در اختیار ما می باشد که در فروش نقش بسیار خوبی را ایفا می کند، با وجود اطلاعات بر روی هر محصول مشتریان اطلاعات را کامل دریافت کرده و برای خرید بهتر تصمیم گیری می کنند.

لیبل کاغذی

 لیبل های کاغذی دوام کمتری دارند اما ارزان بوده و به همین دلیل برای مصارف کوتاه مدت مناسب و به صرفه می باشد. لیبل کاغذی دارای انواع مات، گلاسه و نیمه گلاسه می باشد. لیبل های کاغذی در محیط های خشک مورد استفاده قرار می گیرد و چاپ لیبل در این لیبل ها به راحتی انجام پذیر است.

لیبل های بی رنگ

لیبل های بی رنگ یا شفاف لیبل هایی هستند که حالت شیشه ای داشته و نوشته ها از هر دو سمت نمایان می باشد. از لیبل های شیشه ای برای چسباندن روی شیشه استفاده می شود.

لیبل های اموال

لیبل اموال بسیار ضخیم بوده و بسیار محکم بر روی محصولات می چسبد که قابل جدا شدن نبوده و در زمان کندن تکه تکه می شود. از این لیبل برای نصب روی اموال و محصولات شرکت استفاده می شود. چاپ لیبل اموال برای موارد خاص بسیار کاربردی می باشد.

لیبل های متال

لیبل متال از لیبل هایی با قدرت چسبندگی بالا می باشد. از این لیبل ها برای محصولاتی که دارای جذب کمی هستند مانند پارچه و لاستیک مورد استفاده قرار می گیرد. این لیبل ها بسیار قوی بوده و جدا شدن آن تقریبا غیر قابل ممکن است.

لیبل های وید

لیبل وید از انواع لیبل های کاربردی است که این لیبل قابلیت کشسانی بالایی داشته و گرما را تا80درجه تحمل می کند. این لیبل قابلیت استفاده ی مجدد را ندارد و در زمان جدا شدن از روی سطح مربوطه بخش از آن باقی می ماند. چاپ لیبل وید معمولا برای گارانتی محصولات استفاده می شود. برای چاپ لیبل ارزان و باکیفیت در تهران به سایت مراجعه نمایید. 

لیبل های پی وی سی

لیبل های پی وی سی یکی از لیبل هایی است که در برابر آفتاب و باران مقاومت دارد. به همین دلیل از این لیبل برای محصولات خانگی و فروشگاهی استفاده می شود. لیبل های پی وی سی دارای دو مدل مات و براق می باشد. جنس لیبل پی وی سی از پلاستیک می باشد بنابراین می تواند ماندگاری بالایی داشته باشد. برای لیبل های پی وی سی از چاپ لیبل بسیار مقاوم استفاده می شود.

تگ لیبل

این لیبل ها برای جلوگیری از سرقت به کار می روند. این لیبل به سیستم مغناطیسی متصل می باشد.

شرکت های مختلفی در بخش تولید انواع لیبل و فروش آن فعالیت دارند و می توانید از طریق این شرکت ها ، لیبل های مورد نظر خود را خریداری کنید. این شرکت ها برخی تولید کننده و برخی پخش کننده بوده و برخی در بخش چاپ لیبل فعالیت دارند که قیمت های مختلفی را برای کالا های خود در نظر می گیرند. شرکت خدمات چاپ سورن از شرکت های چاپ لیبل می باشد. این شرکت با چاپ لیبل با هزینه ی کم توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد.

آدرس: تهران،ميدان بهارستان، برج بهارستان، واحد 326

تلفن تماس:    02133934182

تلفن همراه:     09125704163

ایمیل : archivesoren@gmail.com

ساعت کاری این مجموعه 8.30 الی 18.00 می باشد.
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 986
نمایش همه
علاقه مندی ها ()