با پیشرفت تکنولوژی شاهد تغییرات بسیاری در زندگی امروزی می باشیم. ویدئو پروژکتور یکی از وسیله های کاربردی است که توانسته در زندگی ما مفید واقع شود. ویدئو پروژکتور وسیله ای کوچک است که می تواند بر روی پرده نمایش تصاویر را به نمایش درآورد. ویدئو پروژکتور در انواع مختلفی تولید می شود. این وسیله می تواند تصاویر را به صورت بسیار بزرگ درآورد که مورد نیاز بسیاری از مکان های آموزشی می باشد. برخی از انواع ویدئو پروژکتور ها در اندازه های بزرگتر و ثابت هستند و برخی جیبی می باشند. نمونه های جیبی ویدئو پروژکتور جدید بوده و حمل و نقل آن بسیار راحت می باشد.برای اطلاع از قیمت فروش ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

موارد استفاده از ویدئو پروژکتور

 اگر شما در جلسات کاری بسیار شرکت می کنید می توانید از این وسیله استفاده کنید و کنفرانس های خود را به صورت تصویری برگزار نمایید. همه ی افراد حاضر در جمع می توانند ویدئو ها و تصاویر را با هم تماشا کنند.

همچنین شما در خانه هم می توانید از این وسیله ی کاربردی لذت ببرید. تماشای فیلم با ویدئو پروژکتور تجربه ای متفاوت را برای شما خواهد داشت. می توان به صورت دسته جمعی بازی کرد و از بازی خود لذت برد . تصاویر پخش شده از این وسیله ، بزرگ و در اندازه ی چندین برابر تلویزیون ها بوده و تجربه ای هیجان انگیز را ایجاد میکند.

همچنین آموزش با استفاده از ویدئو پروژکتور بسیار راحت تر شده است. شما می توانید تصاویر لپ تاپ خود را به وسیله ی این پخش کننده ی ویدئو به نمایش دراورید و دانش آموزان نیز تصاویر را به صورت بزرگ و دسته جمعی مشاهده نمایند به این طریق حواس افراد جمع خواهد شد و کسی از درس جا نمانده و در آموزش با هم پیش می روند. ویدئو پروژکتور قابلیت اتصال به کامپیوتر ، لپ تاپ و موبایل را دارد که این دستگاه را به دستگاه همه جانبه تبدیل کرده است. با ارسال تصاویر به این دستگاه ، می توانیم پخش تصاویر را توسط لنز داشته باشیم. تصاویر ایجاد شده می تواند بر روی دیوار نیز پخش شود. برای دیده شدن تصاویر کم کردن نور محیط تاثیر بالایی دارد اما در فضای روشن نیز می توان تصاویر را به خوبی مشاهده نمود.

 ویدئو پروژکتور جیبی و هوشمند نسل جدیدی از ویدئو پروژکتور های قدیمی هستند که دسترسی های جدید در آن ها ایجاد شده که قابلیت اتصال به دستگاه های متفاوت را داشته باشد مثلا پورت HDMI و اتصال به فلش مموری از قابلیت های این دستگاه ها می باشد.  ویدئو پروژکتور امروزه در خانه های بسیاری از افراد به چشم می خورد همچنین امروزه دیگر آموزشگاه و شرکتی را نمی توان پیدا کرد که از این وسیله ی محبوب استفاده نکند. در سایت های کامپیوتری برای کلاس های عملی دانشجویان استفاده از این وسیله را به صورت فراوان می توان مشاهده کرد. در ابتدای ورود این دستگاه ، قیمت بالایی برای آن در نظر گرفته شده بود اما امروزه با قیمت های مختلفی می توان انواع ویدئو پروژکتور را خریداری کرد و بسیاری از افراد این وسیله را در منزل خود دارند. برای خرید انواع مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل به سایت مراجعه نمایید. 

خرید ویدئو پروژکتور

برای خرید ویدئو پروژکتور می توانید به مراکز ارائه دهنده ی انواع ویدئو پروژکتور مراجعه نمایید و دستگاه مورد نظر خود را خریداری نمایید . برخی از شرکت ها به طور مستقیم فروش ویدئو پروژکتور را دارند که می توانید این دستگاه را با قیمت کمتری خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی نیزار کالا از فروشگاه های فروش انواع ویدئو پروژکتور با بهترین کیفیت و کمترین قیمت می باشد. این مرکز امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم نموده که به سادگی می توان سفارش خود را انجام داد تا در کمترین زمان به دست شما برسد. هدف این مجموعه جلب رضایت مشتریانش است.

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 827
نمایش همه
علاقه مندی ها ()