چکمه پلاستیکی از دیگر تجهیزات حفاظت فردیP.P.E  می باشد، که در برابر مخاطراتی که برای پاها در اثر عوامل محیطی، اسیدی، روغن و رطوبت به وجو می آید، محافظت می کند. این چکمه ها در برند های مختلف داخلی و خارجی تولید می شوند، که از خصوصیات کلی تمام آن ها می توان به مراقبت از پا در برابر ضربه، لغزش، محیط های اسیدی و خورنده، آزمایشگاهی و صنعتی اشاره کرد. لاستیک از اصلی ترین متریالی است که در ساخت انواع چکمه پلاستیکی به کار رفته است این چکمه ها به دلیل ساختار پلاستیکی خود در برابر جریان های برق خانگی و صنعتی مقاومت بسیار خوبی دارند، و از دیگر مزایای استفاده از چکمه پلاستیکی می توان به قیمت بسیار مناسب و ارزان این کفش های کار اشاره کرد، که اب وجود پیامدهای مثبتی که استفاده از آن ها برای کارکنان به همراه دارد، از قیمنت مناسب و مطلوبی هم برخوردار هستند، اما همواره توصیه می شود برای خرید چکمه پلاستیکی با ارزان ترین قیمت بهتر است به  سراغ  نمایندگی های معتبر فروش این محصولات رفت، و انواع چکمه پلاستیکی را با تعرفه های اصلی نمایندگی خریداری نمود.

از انواع چکمه پلاستیکی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد می توان به چکمه های پلاستیکی عایق برق، چکمه های ضد اسید، چکمه های ایمنی PVC بلند، چکمه های ضد عرق، ضد اسید و ضد روغن اشاره کرد، که قیمت چکمه پلاستیکی در هر کدام از آن ها متفاوت است. انعطاف پذیری، راحتی پاها و سهولت شست و شو از دیگر موارد استفاده از انواع چکمه های ایمنی می باشد، این چکمه ها از بادوام ترین محصولات ایمنی هستند که طرفداران بسیاری دارند.

فروشگاه آنلاین و معتبر رادین ایمن از بزرگترین و با سابقه ترین نمایندگی های فروش چکمه پلاستیکی با مناسب ترین قیمت موجود در بازار می باشد، که با مراجعه به وب سایت این مرکز می توان انواع محصولات و تجهیزات حفاظت فردی را به نرخ مصوب نمایندی خریداری نمود.

محافظت از پاها در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی متعدد مانند آلودگی های محیط کار، رطوبت و برخورد اشیاء از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، که معمولا بسته به نوع محیط از انواع کفش ایمنی و چکمه پلاستیکی استفاده می شود. این چکمه ضریب ایمنی کمتری نسبت به کفش های ایمنی دارند، و اغلب در صنایع و مراکزی که رطوبت و آلودگی در آن ها بالا باشد، مانند صنایع کشاورزی، باغداری، پرورش ماهی، آزمایشگاه ها و غیره مودر استفاده قرار می گیرند. قیمت چکمه پلاستیکی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از دیگر تجهیزات ایمنی کار می باشد،این محصولات از تمامی قسمت های پاها از قبیل پنجه ها، انگشت ها و ساق پا محافظت می کند و مانع بروز حوادث و بیماری های ناشی از آلودگی و رطوبت محیط می شود. بهداشت محیط از دیگر موارد استفاده از انواع چکمه پلاستیکی می باشد، این چکمه ها در محیط های حساس پزشکی و آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند، تا مانع ایجاد آلودگی در این محیط ها شوند.

برای خرید انواع چکمه پلاستیکی در ابتدا باید نوع محیط کاری و ریسک هایی که در محیط برای افراد به وجود می آید توجه نمود. این چکمه ها در انواع گوناگون و با کاربرد های متفاوتی تولید می شوند که در میان آن ها می توان به انواع چکمه های پلاستیکی عایق برق، چکمه ایمنی PVC، چکمه های لاستیکی ضد عرق و ضد روغن اشاره کرد، که در برابر لغزش و سرخوردن کاملا مقاوم هستند، و  دوام بالا، قابلیت شست و شو و انعطاف پذیری از دیگر مزایای انواع چکمه پلاستیکی می باشد.

فروشگاه آنلاین رادین ایمن از معتبرترین نمایندگی های فروش چکمه پلاستیکی در سایز ها و طرح های مختلف می باشد، که با مراجعه به سایت فروشگاهی آن می توان محصولات مورد نظر خود را مشاهده و با ارزان ترین قیمت خریداری کرد. تضمین کیفیت، اصالت کالا و ارسال فوری از مهمترین مزایای خرید از این مرکز آنلاین می باشد.

تماس با ما

فروشگاه شماره 1:بازار آهن شادآباد پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید واحد 442

فروشگاه شماره 2:بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک A/ج طبقه همکف پلاک 223 و طبقه اول پلاک 223

تلفن :        40669374  - 021

فکس:        40661750  - 021

تلفن همراه :    09121316637

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 645
نمایش همه
علاقه مندی ها ()