خرید لباس کار مناسب و ایمنی با استفاده از پارچه های متناسب با فعالیت و محیط کاری از مهمترین دغدغه های کارکنان و کارفرمایان می باشد، این لباس ها دارای ویژگی های خاصی هستند، که در برابر شرایط و حوادث ناشی از کار از افراد محافظت کند. از دیگر دلایل استفاده و خرید لباس کار می توان به هماهنگی و نظم در یک مجموعه اشاره کرد، زیرا استفاده از لباس های مناسب و یکدست، جلوه ای شکیل تر و بهتر به فعالیت های سازمانی و اداری می دهد. قیمت لباس کار بسته به نوع الیاف و متریالی که در دوخت و طراحی این نوع لباس ها به کار رفته است تعیین و محاسبه می شود، تنوع تولیدات لباس کار بسیار بالاست و هر کدام از آن ها متریال خاص خود را دارند ، که شامل انواع پارچه های پلی استر پنبه، پارچه های نخی و طبیعی، ویکسوز، فلامنت، کتان و یا ترکیبی از آن ها می شود.

در هنگام خرید انواع لباس کار باید به نوع مجموعه، تناسب لباس کار با فعالیت کاری، ضریب ایمنی و مواردی نظیر تناسب سایز لباس با اندام کارکنان، دوخت محکم و مناسب، طراحی زیبا و شکیل، قابلیت های ضد چروک و ضد حساسیت، شست و شو ساده اشاره کرد. از انواع لباس ها و کاربرد آن ها می توان یونیفرم، لباس های نسوز، لباس های ضد حریق، لباس های محافظ در برابر حوادث مکانیکی، شیمیایی، اشعه و غیره را نام برد، این لباس ها از نظر نوع طراحی در انواع یک تکه، سراسری، کاور، آستین های حفاظتی، دو تکه، تی شرت، جلیقه، روپوش و غیره قرار می گیرند، که در هنگام خرید لباس کار باید مورد توجه قرار بگیرند.

فروشگاه معتبر رادین ایمن از بزرگترین و معتبرترین مراکز فروش لباس کار با مناسب ترین قیمت و بالاترین سطح کیفی و ضریب حفاظتی می باشد، این مرکز معتبر سالهاست که امکان سفارش و خرید لباس کار  از طریق سایت به صورت مجازی و آنلاین فراهم کرد. این خدمات به منظور صرفه جویی در زمان و هزینه مشتریان انجام می شود.

اغلب در کارخانه ها، صنایع تولدی، مشاغل فنی و پر خطر از لباس ایمنی کار به منظور محافظت از پرسنل استفاده می شود، اما از دیگر مزایایی که خرید لباس کار مناسب به همراه دارد      می توان به نظم و هماهنگی پرسنل اشاره کرد، که سبب شده امروزه در مشاغل اداری و سازمانی نیز از لباس های فرم هماهنگ استفاده شود، تا شمای سیستماتیک محل کار  را بتوان به صورتی شکیل تر به نمایش گذاشت. خرید لباس کار بسته به کاربردی که به همراه دارد در  گروه های لباس های نسوز، ضد حریق، ضد اشعه، یونیفرم های اداری، لباس های محافظ در برابر ضربه های مکانیکی، مواد شیمیایی و غیره قرار داد، که متریال به کار رفته در هر کدام از آن ها بسته به کاربردی که دارند متفاوت است. پلی استر، کتان، تترون، نخ، فلامنت، ویکسوز و غیره از جمله پارچه هایی هستند که در دوخت این لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد و انتخاب هر کدام از آن ها در قیمت خرید لباس کار تاثیر بسیار بالایی دارد.

تنوع تولید لباس های کار در سازمان ها و صنایع مختلف بهداشتی و صنعتی بسیار بالاست این لباس ها در قالب های یک تکه، چند تکه مانند جلیقه، تی شرت، روپوش، کاور، آستین های حفاظتی، پیش بند و جلیقه قرار می گیرند، که در هنگام خرید لباس کار مناسب علاوه بر این تنوع تولیدات باید به جنس و کاربرد این نوع از لباس ها نیز توجه کرد، برای مثال انواع پیش بند در سه نوع نایلونی، چرمی و سربی تولید می شوند، که هر کدام از آن ها کاربرد های خاصی دارند مانندپیش بند های سربی که در محیط های آلوده به رادیواکتیو و مواد شیمیایی و پرتویی از افراد محافظت می کنند.

مرکز معتبر رادین ایمن از بزرگترین نمایندگی های فروش لباس کار در طرح ها و برندهای معتبر و پر طرفدار در کشور می باشد، که با مراجعه به سایت این مرکز می توان انواع تجهیزات ایمنی را به صورت آنلاین و با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید، ارسال فوری و مطمئن، تضمین اصالت کالا و خرید آنلاین از جمله مزایایی است که با خرید لباس کار از این مرکز به دست می آورید.

تماس با ما

فروشگاه شماره 1:بازار آهن شادآباد پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید واحد 442

فروشگاه شماره 2:بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک A/ج طبقه همکف پلاک 223 و طبقه اول پلاک 223

تلفن :        40669374  - 021

فکس:        40661750  - 021

تلفن همراه :    09121316637

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 622
نمایش همه
علاقه مندی ها ()