لباس کار به نظم و انسجام بیشتر مراکز تجاری، صنعتی، اداری و فنی و مهندسی کمک ویژه ای می کند، این نوع از لباس ها دارای طراحی های خاصی می باشند. در هنگام دوخت و تولید انواع لباس کار، شرایط کار، نوع محیط، دستگاه های صنعتی، حرارت و غیره توسط طراحان بررسی می شود تا با این امکان سنجی اولیه بتوانند بهترین الگوی مورد نظر را برای لباس کار مراکز مختلف پیشنهاد دهند. شرایط کاری و نوع فعالیت کارکنان در تعیین جنس و طراحی دوخت انواع لباس کار پرسنلی، صنعتی و فنی تاثیر بسیار زیادی دارد، از انواع مدل های این  نوع لباس کار ها می توان به یونیفرم های اداری، لباس های نسوز، لباس های ضد حریق، لباس های ضد اشعه، لباس های مقاوم در برابر پاشش مواد مذاب، لباس های ضد رادیو اکتیو و مواد شیمیایی و غیره اشاره کرد، که نوع طراحی، دوخت و متریالی که در تولید آن ها به کار رفته با هم تفاوت های بسیاری دارند، برای مثال از  ویژگی انواع لباس کار مناسب در کلین روم ها می توان به قابلیت ضد پرز آن ها اشاره کرد، که مانع جذب آلودگی می شود. قیمت لباس کار مناسب و باکیفیت به عوامل بسیاری از جمله نوع پارچه، طراحی و دوخت لباس بستگی دارد، که معمولا رقمی مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

 یک لباس کار مناسب و استاندارد باید تمام اجزاء بدن را به طور کامل بپوشاند و در برابر عوامل مختلف محیطی از کارکنان محافظت نماید. تنوع پارچه ها در زمینه تولید این لباس ها بسیار بالاست و  شامل پلی استر پنبه، تترون، ویکسوز، فلامنت، کتان و غیره می شود، که هر کدام از آن ها بسته به شرایط کاری انتخاب می شوند. بنابراین در هنگام خرید لباس کار مناسب باید علاوه بر توجه به زیبایی و دوخت مناسب لباس ها به شرایط شغلی و تناسب لباس ها با محیط کاری نیز  توجه نمود.

فروشگاه آنلاین رادین ایمن از بهترین و معتبرترین مراکز فروش لباس کار در مدل ها و طرح های متنوع می باشد، که با مراجعه به وبسایت این مرکز می توان در میان صدها نوع لباس ایمنی و یونیفرم لباس دلخواه خود را با ارزان ترین قیمت سفارش و خریداری نمایید.

لباس کار هم مانند دیگر انواع تجهیزات ایمنی کار در جهت محافظت از بدن افراد در برابر سوانح کاری مورد استفاده قرار می گیرد، از دیگر مزایای استفاده از این نوع لباس ها می توان به هماهنگی و نظم بخشیدن به محیط کاری اشاره کرد. الیاف نخ و پنبه، پلی استر پنبه، کتان، تترون، ویکسور و فلامنت از جمله متریال اصلی در تولید انواع لباس کار مانند یونیفرم، لباس ضد حریق، آتش سوزی، لباس های محافظ در برابر عوامل مکانیکی، شیمیایی، لباس ضد اشعه و کلین رم می باشد، به تناسب تغییر متریال و طراحی در تولید این لباس ها قیمت لباس کار هم تغییر می کند. لباس های کار را از نظر ساختار و طراحی می توان در دسته های جلیقه، روپوش، ژاکت، لباس دوتکه، کاور، تی شرت، آستین های حفاظتی، پیشبند و غیره تقسیم می شوند، که متریالی که در ساخت آن ها به کار می رود بسته به شرایط استفاده ذاز آن تغییر می کند، برای مثال از پیش بندهای نایلونی برای جلوگیری از زیرش آب استفاده می شود و از پیش بندهای چرمی برای جلوگیری از ریزش پلیسه و آلیاژ های جوشکاری استفاده می شود.

از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید انواع لباس کار مناسب و استاندارد باید رعایت شوند می توان، به اندازه مناسب لباس با فیزیک کارکنان، مقاومت در برابر حوادث و خطرات شغل مورد نظر، طراحی متناسب با نوع فعالیت شغلی، قیمت مناسب و غیره اشاره کرد. لباس کار از مهمترین تجهیزات ایمنی کار می باشد که توصیه می شود طراحی یکپارچه ای داشته باشد، تا در برابر خطرات و حوادث کار  آسیب پذیر نباشد، و کیفیت و دوام خوبی در برابر شرایط کاری داشته باشند.

نمایندگی معتبر رادین ایمن از معتبرترین مراکز فروش لباس کار در انواع مختلف و با نازل ترین قیمت می باشد، متقاضیان خرید انواع محصولات ایمنی کار با مراجعه به سایت این فروشگاه آنلاین می توانند سفارشات خود را ثبت و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

تماس با ما

فروشگاه شماره 1:بازار آهن شادآباد پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید واحد 442

فروشگاه شماره 2:بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک A/ج طبقه همکف پلاک 223 و طبقه اول پلاک 223

تلفن :        40669374  - 021

فکس:        40661750  - 021

تلفن همراه :    09121316637

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 617
نمایش همه
علاقه مندی ها ()