داشتن اطلاعات آماری از وضعیت سرمایه گزاری و ضریب موفقیت یا شکست در آن ها در اقلیم های مختلف و یا در زمان نادرست از مهمترین امتیازاتی است که با داشتن  طرح توجیهی اقتصادی و اصولی  می توان به آن دست یافت. شرکت های خدماتی ارائه دهنده این خدمات از جمله موسسات نوپایی هستند که در دهه های اخیر فعالیت آن ها به شدت با استقبال گسترده از سوی مردم مواجه شد، زیرا با نوسانات پی درپی بازار ارز و پول کشور، شکست در هر فعالیت اقتصادی، خدماتی، تولیدی و صنعتی ممکن است، پیامدهای جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. قیمت اجرای طرح توجیهی در شرکت های مختلف کارگزاری متفاوت است و معمولا به صورت توافقی بین شرکت ها و فعالان اقتصادی تعیین می شود، عوامل بسیار زیادی از قبیل وسعت پروژه، سرمایه در حال گردش، مدت زمان انجام کار و غیره نیز در روند نرخ گذاری و تعیین قیمت طرح توجیهی بی تاثیر نیستند.

 تحلیل بازار، عوامل موثر در موفقیت، تعداد نیروی انسانی، سرمایه اولیه، دوره بازگشت سرمایه، سود دهی، چالش های پیش رو و مدیریت بازار از جمله مواردی است، که در این طرح ها به دقت مورد بررسی قرار می گیرند، تا در روند اجرا و سرمایه گزاری مشکلی وجود نداشته باشد. امروزه داشتن طرح توجیهی  در پروژ های عظیم مال و اعتباری به یک ضرورت انکار ناپذیر تبدیل شده است، که تنها با استفاده از آن می توان از بنگاه های اقتصادی و موسسات مالی و اعتباری تسهیلات دریافت نمود.

شرکت خدماتی مطصا از مجرب ترین شرکت های ارائه دهنده طرح توجیهی در قالب های صنعتی، خدماتی و آموزشی می باشد، که بخشی از نمونه کارهای انجام شده آن را می توان در وب سایت مطصا مشاهده کرد، و در صورت تمایل پروژه های مورد نظر خود را به این مرکز معتبر تحقیقاتی سپرد. دقت و کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسب و همه جانبه بودن طرح ها از مهمترین خدماتی است که این مرکز معتبر به آن عمل می نماید.

هر اطلاعات آماری و قابل استنادی که از روند سرمایه گذاری در پروژ ه های مختلف اقتصادی ارائه می شود می تواند از  سری مستندات یک طرح توجیهی جامع و کارآمد باشد، زیرا در این پروژه ها اغلب به وضعیت بازار سرمایه و ارزش محصول در آن می پردازند و بعد به صورت دقیق تر به مباحثی نظیر میزان سرمایه گذاری اولیه، دوره بازگشت سرمایه، سوددهی، مخاطرات سرمایه گزاری، مشتریان بالقوه و رقیبان اصلی می پردازد، و یک دور نمای کلی از میزان موفقیت و یا شکست پروژه به مشتریان اعلام می دارد. با متداول شدن استفاده از انواع طرح توجیهی نرم افزارهای بسیاری نیز در این زمینه طراحی شده اند، که یک الگو از پیش تعیین شده را در رابطه با هدف مورد نظر برای افراد ترسیم می کنند، اما این اطلاعات به تنهایی کافی نیست و باید در این زمینه از آمارهای روزدنیا و تحلیل های اقتصاددانان مجرب نیز استفاده نمود، تا بتوان به آن اعتماد نمود. برای اطلاع از ارائه طرح توجیهی کشت گیاهان دارویی و فرآوری به سایت مراجعه کنید.

قیمت طرح توجیهی معمولا به صورت توافقی بین کارگزاران و مشتریان تخمین زده می شود، و بسته به نوع و ابعاد پروژه قیمت آن تغییر می نماید، برای مثال در پروژه های کلان اقتصادی مانند کارخانه های صنعتی به مراتب بیشتر از راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می باشد. این روزها با تغییرات بازار ارز و پول کشور، شکست در پروژه های اقتصادی آثار زیان باری را به همراه خواهد داشت، به همین دلیل روز به روز اهمیت استفاده از این طرح ها افزایش می یابد، بطوریکه با استفاده از یک طرح توجیهی مطمئن و جامع می توان به سادگی از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری تسهیلات دریافت نمود.

شرکت بزرگ آماری و تحقیقاتی مطصا سالهاست که با استفاده از مجرب ترین کادر اداری در زمینه ارائه انواع طرح توجیهی کارآمد و جامع در زمینه های مختلف اقتصادی و خدماتی فعالیت می کند، که نمونه کارهای آن را می توان در وب سایت این مجموعه مشاهده نمود. قیمت مناسب، زمان بندی پروژه، جامعیت طرح و برآورد نیاز های مشتری از مهمترین امتیازات این مجموعه نسبت به دیگر مراکز می باشد، که اعتماد مشتریان را به همراه داشته است.

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 904
نمایش همه
علاقه مندی ها ()