اطلاعاتی مختصر و کاربردی درباره ی تابلو کامپوزیت:

با دیدن عنوان و کلمه ی کامپوزیت بعضا ذهنشان مشغول معنی کامپوزیت می شود، که اصلا کامپوزیت در صنعت تابلو سازی به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟! در واقع تابلو کامپوزیت یکی دیگر از انواع تابلو ها در این صنعت بزرگ می باشد که تابلویی از همه جهت مورد پسند عموم مردم قرار می گیرد که در ادامه به چگونگی مهم شدن این تابلو و ویژگی های منحصر به فرد آن می پردازیم. کامپوزیت در واقع ساخته شده از آلومینیوم است و از کامپوزیت می توان در صنعت  اتومبیل سازی، ساختمان سازی، هواپیما سازی، تابلو سازی ها و دیگر صنف های مختلف استفاده ی کاربردی کرد.

کامپوزیت در صنعت به معنای لایه لایه بودن است. لایه لایه بودن کامپوزیت به این شکل است که دو ورقه ی آلومینیوم در کناره ها و اطراف پلی اتیلن قرار می گیرند و صفحه های کامپوزیت را کامل می کنند. مقاومت و استحکام کامپوزیت ها در واقع به کمک لایه رنگ، چسب، لایه رنگ پلی استر و عواملی از این قبیل صورت می گیرد. یعنی کامپوزیت ها با موارد فوق ادغام شده که موجب استحکام و مقاومت این کامپوزیت می شود‌. تابلو های کامپوزیت مانند دیگر تابلو ها تشکیل شده از انواع متنوعی است که در ادامه با آن آشنا می شویم. رنگ های به کار گرفته شده در تابلوها نماد بسیار بزرگی از موضوعی است که روی تابلو کار شده است. مثلا از لحاظ روانشناسی رنگ زرد دارای ویژگی ای است که باعث می شود قدرت و اعتبار را به نمایش بگذارد، از این روانشناسی رنگ در تابلوهای مختلف تحت عنوان یک تابلوی تبلیغاتی در نظر گرفته می شود‌. تابلو کامپوزیت در واقع به عنوان تابلوی زیر کار استفاده می شود. به این صورت که تابلوی مورد نظر زیر کار آن از کامپوزیت ساخته شده و حروف برجسته و کار شده روی تابلو از جنس استیل و یا چلنیوم‌ است.

هزینه ساخت و انواع تابلو کامپوزیت:

تابلو کامپوزیت هایی که طرح چوب هستند، تابلو چلنیوم‌ و تابلو های استیل از انواع تابلو های ذکر شده هستند. هزینه و قیمت اکثر تابلو ها به شکل متری محاسبه می گردد. این نوع از تابلوها هم به شکل متری و تعداد ورق کار شده در کار محاسبه می شود. کامپوزیت ها ممکن است که در طرح ها، رنگ ها و اندازه های متفاوتی از هم دیگر باشند که حتی برند و شرکت تولید کننده آن ها با هم متفاوت باشد. هزینه مربوطه به این مدل از تابلو ها کاملا بستگی به ضخامت های موجود در کار است که ممکن است به شکل عادی و معمولی و یا به شکل پیشرفته و نانو به بازار عرضه شود. استفاده از کامپوزیت از همه نظر جنبه ی مثبتی دارد که اولین و مهم ترین آن ها مقاومت و استحکامی است که آن تابلو در برابر باد و باران و آفتاب دارد. همانطور که در متن فوق گفته شد تابلو کامپوزیت در واقع زیر کار محسوب می شود. یعنی زمینه ی اصلی برای چسبانیدن و نمایش دادن حروف مختلف روی کار می باشد. که با توجه به برش های منظم لیزری این حروف به شکل زیبا و خاصی بر روی کار نمایش داده می شود و زیبایی کار را دو چندان می کند. از دیگر دلایل استفاده برای کامپوزیت هزینه مقرون به صرفه و اقتصادی آن است. چرا که نسبت به مقاومتی که این تابلو دارد مشکلاتی نظیر از بین رفتن و خمیده شدن تابلو در کار وجود ندارد. برای نصب و طراحی هر مدل تابلویی نیاز به  مدت زمان از پیش تعیین شده داریم. که این مدت زمان با توجه به کاری که مشتری سفارش داده، رنگ‌، طرح، سایز و اندازه ای که در نظر گرفته می شود متفاوت و کم و زیاد است. که معمولا بین یک تا دو هفته کار در نظر گرفته شده، طراحی و نصب می گردد. اما کارهایی که از اشکال پیچیده تری ساخته شده اند نیازمند به داشتن مدت زمان بیشتری هستند.

تماس با ما

آدرس دفتر: تهران،خیابان دماوند(تهران نو)ایستگاه فتحنایی،پاساژ رئیسی طبقه دوم

آدرس کارخانه : تهران ،جاده ورامین نرسیده به قرچک،شهرک صنعتی ولیعصر،بلوک 1004 قطعه A100

شماره تماس :77586144-021

09128982697

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1459
نمایش همه
علاقه مندی ها ()