نکات مهم در تابلو سازی:

در این مقاله می خواهیم به توضیح انواع تابلو سازی بپردازیم. اگر شما قصد خرید یک تابلوی مناسب را دارید باید به نکات زیر توجه نمایید:

1_  طراحی

2_  نوع تابلو

3_ اندازه تابلو

4_رنگ متن ها

5_ طول متن و یا جمله ها

6_ انتخاب یک لوگو یا آرم برای شناخته شدن

7_ فریبنده بودن یا زیبا بودن تابلو 

8_ معرفی کامل شما به عنوان فروشنده توسط تابلو

و غیره.

در رابطه با انواع تابلو در مقاله های بعدی به طور کامل آن ها را یک به یک توضیح خواهیم داد. تا شما با انواع آن تابلو ها آشنا شده و بتوانید یکی را به عنوان بهترین و مناسب ترین تابلوی خود انتخاب نمایید. تابلو های برقی یا تابلو های تبلیغاتی راهی موثر برای معرفی یک برند هستند. از این رو ما مراکز بسیاری را می توانیم مشاهده نماییم که در زمینه تابلو سازی فعالیت دارند. تابلو ها در صنعت نقش بسیار ویژه‌ای دارند زیرا می توانند یک کسب و کار را پر رونق سازند. معمولاً محل نصب تابلو ها دیوار است اما ما می توانیم تابلو های آویز را در خیابان‌ها مشاهده نماییم که این یک خلاقیت به حساب می آید. در سرتاسر جهان از تابلو ها به شیوه های گوناگون برای تبلیغات استفاده می کنند. در واقع تابلو و تابلو سازی راهی مناسب برای آگاهی سریع و مناسب یک برند یا یک فروشنده است. یک تابلو می  تواند مزیت ‌های زیادی داشته باشد که ذکر همه ی آن ها در حوصله این مقاله نمی گنجد. لذا سعی شده است در سایر مقاله های بعدی این موارد به طور گسترده ذکر شوند.

رونق بخشیدن به کسب و کار با تابلو سازی:

اگر به فکر رونق کسب و کار خود هستید می توانید از تابلو ها استفاده نمایید. تابلو ها می توانند به صورت الکتریکی یا غیر الکتریکی باشند. معمولاً رایج ترین تابلوی الکتریکی یا تابلوی برقی همان تابلوهای روان است. همه ی ما بدون شک در بالای درب ورودی مغازه ها، شرکت ها، کارخانه ها و سایر مکان ها حتی بیمارستان ها تابلو هایی را مشاهده نموده ایم که در انواع مختلفی نظیر تابلو های چلنیوم ، کامپوزیت ، پلکسی و غیره دیده می‌شوند. گاهی اوقات این تابلو ها دارای نور نئون هستند که می‌توانند بسیار خیره کننده باشند. به آن دسته از تابلوهایی که به وسیله نیروی برق کار می کنند تابلوهای برقی می‌گویند. اگر متن تابلو های برقی به صورت گذرا در حجم زیاد باشد با آن ها تابلو های روان می گویند. در واقع شما با تابلوی یک مغازه می‌توانید آن مغازه را برای همیشه به خاطر بسپارید. معمولاً روی این تابلو ها با فونت درشت نام مغازه را ذکر نموده اند تا مشتری بتواند به سادگی با فروشنده ی آن مغازه یا محل کسب و کار ارتباط برقرار نماید.

 تاریخچه استفاده از تابلو و تابلو سازی:

انسان ها سال های بسیار طولانی از تابلو برای معرفی کردن یک مکان و یا یک برند استفاده نمودند. در ابتدا تابلو ها بسیار ساده و ابتدایی بودند. جنس آن ها از پارچه بود و روی این پارچه ها با رنگ و یا گواش متن های مورد نیاز خود را هک می کردند. حتی ممکن بود از شکل ها و یا نقاشی ها برای زیباسازی این تابلو ها استفاده نمایند. در سال های بسیار دور نیز روی غارها و صخره ها نقاشی های باستانی دیده شده است که خبر از تکامل به سوی ساخت تابلو را می دهد. این روز ها شما می‌توانید در هر جایی از این شهر و یا حتی در دنیا تابلوها را مشاهده نمایید. همه گیر بودن استفاده از یک محصول می‌تواند بر فروش و اهمیت آن دلالت داشته باشد. علت اصلی استفاده از تابلو ها حک شدن متن های آن در ذهن فرد است. حتی اگر افراد وقت خود را برای خواندن متن کامل یک تابلو صرف نکنند اما به طور ناخودآگاه یکسری از متن ها را خوانده و در ذهن خود قرار می دهند. باید بدانید که حافظه دیداری یک انسان از حافظه شنیداری آن بسیار قوی تر می باشد از این رو شما بدون اینکه با یک فرد مکالمه داشته باشید می توانید یک برند یا یک محصول به افراد معرفی نمایید.

تماس با ما

آدرس دفتر: تهران،خیابان دماوند(تهران نو)ایستگاه فتحنایی،پاساژ رئیسی طبقه دوم

آدرس کارخانه : تهران ،جاده ورامین نرسیده به قرچک،شهرک صنعتی ولیعصر،بلوک 1004 قطعه A100

شماره تماس :77586144-021

09128982697

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1427
نمایش همه
علاقه مندی ها ()