فارادیک از دستگاه هایی است که در جهت لاغری ساخته شده است. سیستم دستگاه های لاغری نسبت به یکدیگر دارای تفاوت هایی می باشند که تأثیر خود را بر روی توده های چربی بدن دارند. امروزه خرید و فروش دستگاه لاغری فارادیک را می توان مشاهده نمود که برای مراکز درمان لاغری، فیزیوتراپی و مراکز درمانی ورزشکاران مورد استفاده قرار گرفته می شود. عملکرد این دستگاه همانند هر دستگاه لاغری دیگری بر روی توده های چربی است چون توده های چربی هستند که دارای حجم انبوهی سلولیت می باشند. به همین جهت با استفاده از دستگاه لاغری فارادیک، با ارسال پالس های الکتریکی بر روی سطح موضعی بدن فرد، باعث ایجاد تخریب سلولیت های چربی می شود و موقعیت مناسبی را برای گردش خون و اکسیژن چنین نواحی ایجاد می کند. افرادی که دارای چاقی مفرط می باشند، نیاز است که برای مدت زمان مشخصی، تحت نظارت پزشک معالج خود، علاوه بر گرفتن رژیم غذایی اصولی و حرکات ورزشی، از مزایای دستگاه های لاغری فارادیک یا استیمولاتور استفاده شود تا تأثیر مثبت بر روی از بین بردن توده های چربی بدن مشاهده شود. برای خرید دستگاه فارادیک به سایت مراجعه کنید.

کاربرد دستگاه فارادیک

کاربرد دستگاه فارادیک به عنوان دستگاه لاغرکننده مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع طبق تحقیقات پزشکی که تا کنون ارائه شده است، نیاز است که تمام گام هایی که در جهت لاغری صورت می پذیرد به صورت اصولی و به صورت بلند مدت انجام گیرد تا تأثیر منفی بر روی سایر اعضای بدن نداشته باشد. به عبارتی تنها استفاده از دستگاه، رژیم غذایی و یا ورزش نمی توان به تناسب اندام دست یافت. به همین دلیل نیاز است که تمام این روش ها به طور اصولی و طبق برنامه ریزی که توسط پزشک و فرد متخصص به شما تجویز می شود، رعایت و پیاده سازی شود. به همین منظور استفاده روی حدود نیم ساعت از دستگاه لاغری فارادیک در کنار رژیم غذایی و حرکات ورزشی منظم، طبیعتاً می تواند تناسب اندام ایده آل را برای شما به ارمغان داشته باشد.

دستگاه فارادیک همچنین علاوه بر از بین بردن توده های چربی، بر روی بر طرف نمودن افتادگی های پوست خانم هایی که سابقۀ زایمان داشتند، نیز مؤثر می باشد. با استفاده از دستگاه لاغری فارادیک، با ارسال پالس بر روی سطح بدن، ضرباتی به بافت های چربی وارد می کند که در نتیجۀ آن باعث متراکم و جمع شدن پوست می شود و بدین وسیله می توان کاهش وزن را برای فرد در پی خواهد داشت. چرا که سلولیت های چربی را متلاشی می کند و به عنوان محرک عمل کرده و میزان گردش خود را در ناحیۀ توده های چربی افزایش می دهد.  

خرید دستگاه لاغری فارادیک

خرید دستگاه لاغری فارادیک به عنوان یک دستگاه درمانی توسط شرکت های مهندسی و پزشکی ساخته شده است تا بتواند روند کاهش وزن را به صورت اصولی و پزشکی تسریع ببخشد. در واقع با استفاده اصولی و تحت نظر پزشک، می تواند تأثیرات مثبت بر روی افراد چاق داشته باشد، لیکن افراد اگر به طور افراطی و بدون تحت نظارت پزشک از دستگاه های لاغری استفاده کنند، ممکن است مشکلاتی را برای شما به دنبال داشته باشد البته به میزان استفاده از داروهای لاغری نمی باشد که موجب عوارض جبران ناپذیری چون اشباع شدگی کبد برای فرد به دنبال دارد. برای خرید دستگاه فارادیک 16 پد مونو استریو به سایت مراجعه نمایید. 

قیمت دستگاه های فارادیک

قیمت دستگاه های فارادیک به مدل دستگاه بستگی دارد. برای آگاهی از لیست قیمت انواع دستگاه فارادیک می توانید با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی های لایف می توانید از قیمت خرید دستگاه فارادیک باشگاهی اطلاع پیدا کنید.

فروشگاه اینترنتی HI LIFE به عنوان یکی از فروشگاه های باتجربه در حوزۀ پخش دستگاه لاغری فارادیک در تهران و سایر شهرستان ها با قیمت ارزان می باشد.

ایمیل : hamidi.shm@gmail.com

آدرس:تهران-خیابان ولیعصر-پایین تر از تقاطع جمهوری(سه راه جمهوری)-نبش سینمای شهر قشنگ-فروشگاه تهران متال

"مراجعه حضوری فقط با هماهنگی قبلی و تماس با شماره های زیر"

تلفن:77142605-021

همراه: 09129589806    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 957
نمایش همه
علاقه مندی ها ()