جاروبرقی ها به دلیل این که نقش ضروری در منازل را دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. کیسه ی جاروبرقی یکی از ملزومات این وسیله می باشد. کیسه های جاروبرقی در ابتدا به شکل دائمی بوده و باید داخل آن را تمیز می کردیم که جنس این نوع از کیسه های جاروبرقی بسیار بادوام بود اما از نظر بهداشتی مناسب نبود و باید در زمان پر شدن محتویات آن را خالی و مجددا روی جارو برقی نصب می شد. امروزه انواع جدید کیسه های جاروبرقی یکبار مصرف مورد توجه قرار گرفته است . این کیسه ها همان طور که از نامشان مشخص است یکبار مصرف بوده و بعد از مصرف دور انداخته می شوند. قیمت کیسه های یکبار مصرف ارزان و برای استفاده در یکبار به صرفه می باشد. بنابراین شما بدون هیچ آلودگی و به راحتی می توانید از این کیسه ها استفاده نمایید. کیسه های یکبار مصرف دارای درپوش هستند که در هنگام دور انداختن باید آن را ببندیم و به این ترتیب بسیار بهداشتی می توانیم از جاروبرقی استفاده نماییم. برای خرید انواع کیسه جاروبرقی به سایت مراجعه نمایید. 

خرید کیسه جاروبرقی

کیسه های جاروبرقی در انواع مختلفی تولید می شوند که این کیسه ها برای برند های مختلف جارو برقی ها می باشد. برای این که بخواهیم این کیسه ها را خریداری کنیم بهتر است به فروشگاه های پخش کننده پاکت جاروبرقی مراجعه نماییم.  این فروشگاه های پخش مستقیم که در زمینه ی فروش انواع پاکت جاروبرقی فعالیت دارند می توانند محصولات اورجینال را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت به دست ما برسانند.

انواع کیسه های جاروبرقی

کیسه های جاروبرقی در انواع کیسه های دائمی و یکبار مصرف می باشند که کیسه های دائمی نیازی به تعویض ندارد اما باید هر بار داخل آن را تمیز کرد و از نظر بهداشتی بودن مناسب نیست. کیسه های یکبار مصرف جاروبرقی کیسه های جدیدی است که در زمان پر شدن باید تعویض شوند. کیسه های یکبار مصرف در انواع برند های جاروبرقی وجود دارند و همین طور از نظر ضخامت و تعداد لایه ی به کار رفته در آن با یکدیگر متفاوت هستند. انواع یک لایه، دو لایه ، سه لایه، چهار لایه و پنج لایه از این پاکت ها در بازار موجود می باشد که به راحتی می توانید با مراجعه به فروشگاه ها و یا از طریق سایت خرید خود را انجام دهید. وجود لایه های بیشتر در پاکت های جاروبرقی امکان نفوذ گرد و غبار به بیرون از آن را کاهش می دهد و باعث می شود گرد و غبار به درون جاروبرقی راه پیدا نکند. برای خرید پاکت جاروبرقی پاناسونیک از طریق لینک اقدام نمایید. 

زمان تعویض کیسه جاروبرقی

برای این که کیسه ها را تعویض کنید بهتر است در نظر داشته باشید که قبل از پر شدن کامل کیسه و زمانی که مکش جاروبرقی کم نشده است آن را تعویض نمایید. تعویض دیر هنگام پاکت های جاروبرقی باعث آسیب به دستگاه شما خواهد شد. با توجه به میزان مصرف شما تعویض پاکت می تواند متفاوت باشد. در صورت استفاده ی معمولی از دستگاه معمولا در حدود دو ماه پاکت پر می شود. بر روی پاکت ها می توان از میکروفیلتر استفاده کرد که میکروفیلتر وظیفه ی فیلتر غبار را دارد و اجازه نمی دهد این غبار به درون موتور وارد شود. میکروفیلتر ها نیازی به تعویض به همراه هر کیسه ی جدید را ندارند و برای هر چهار کیسه می تواند یک میکروفیلتر تهیه نمود.

فروشگاه های عرضه کننده ی کیسه های جاروبرقی قیمت های مختلفی را برای انواع کیسه ها در نظر می گیرند که دراین میان آن هایی که پخش مستقیم کیسه جاروبرقی را دارند می توانند این کیسه ها را با قیمت های مناسب تری به دست شما برسانند. فروشگاه همتا یکی از فروشگاهان عرضه کننده ی انواع کیسه های جاروبرقی با قیمت بسیار مناسب می باشد.

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 783
نمایش همه
علاقه مندی ها ()