قیمت لاستیک خودرو به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. لاستیک خودرو به دلیل اهمیت ویژه ای که برای خودرو دارد، باید نسبت به خرید تایر توجه بیشتر نمود. در واقع این لاستیک  ها می باشند که باید فشار وزن خودرو را بر روی خود تحمل کنند، ضمن آنکه توان و مقاومت لازم را برای حجم موتور خودرو را حین رانندگی داشته باشد. اگر بر روی تایر را مشاهده کرده باشید، نوشته هایی بر روی آن حکاکی شده است که نمایانگر مشخصات فنی و ساختاری تایر می باشد. با توجه به نوع خودرو سواری، قیمت لاستیک خودرو سواری نیز متغیر از یکدیگر می باشد. به عبارتی هرچه ماشین لوکس باشد، طبیعتاً قیمت تایر خودرو نیز گران خواهد بود. اگر قصد خرید تایر برای خودرو سواری، شاسی بلند و غیره را دارید، بهتر است بر اساس برند و مدل ماشین، اقدام به انتخاب و خرید تایر نمائید. در اصل تایر باید کشش و توان فشار وارده از خودرو را داشته باشد. معمولاً تاریخ تولید تایر بر روی آن درج می شود و به طور استاندارد، سپری 5 سال پس از تاریخ تولید، زمان انقاضاء تایر می باشد. در نتیجه توجه داشته باشید که قیمت لاستیک خودرو ارزان در برخی از موارد ممکن است بی دلیل نباشد و همواره مسئله تاریخ تولید را مد نظر داشته باشید. برای اطلاع از قیمت فروش لاستیک خودرو به سایت مراجعه کنید.

قیمت خرید و فروش لاستیک خودرو

قیمت خرید و فروش لاستیک خودرو را می توانید از طریق فروشگاه های تأمین تایر مطلع شوید. هنگام خرید تایر باید توجه داشته باشید که توان موتور خودرو به چه میزان می باشد تا بر اساس آن لاستیکی را خریداری نمائید که حداکثر سرعت مجاز خودرو شما را پشتیبانی کند. لایه های تایر، آج، تیوب و والو لاستیک نیز نقش تعیین کننده ای در کیفیت و بازدهی لاستیک دارد.

بنابراین هنگام خرید لاستیک سواری و شاسی بلند نیاز است که این نکات را در نظر داشته باشید تا مناسب ترین لاستیک خودرو را با قیمت ارزان به همراه گارانتی خریداری نمائید. بدنۀ تایر شامل لایه های مختلف می باشد که متناسب با مدل و میزان تحمل فشار خودرو طراحی شده اند تا بتواند جذب نیروهای وارده از سوی کشش سطحی جاده و بار خودرو را نسبت به شتاب موتور تحمل کند. قیمت لاستیک خودرو شاسی بلند با ماشین سواری متفاوت از یکدیگر می باشد. به همین منظور متناسب با ارزش خودرو، قیمت تایر خودرو نیز سنجیده می شود.

قیمت خرید لاستیک خودرو سواری

قیمت خرید لاستیک خودرو سواری به نسبت شاسی بلند دارای قیمت ارزان و مناسب می باشد. هنگام خرید تایر باید تمام زوایای تایر مورد بررسی قرار گرفته شود تا مطابق با استاندارد ساخته شده باشد. دانستن معانی نوشته های مندرج بر روی تایر، اندازه آج، قطر برآمدگی های تایر و همچنین قطر لاستیک از مواردی هستند که باید در نظر داشته باشید تا با کیفیت ترین تایر مستحکم را خریداری نمائید. همچنین نکتۀ کلیدی دیگری که بر روی قیمت انواع لاستیک سواری و شاسی بلند دارد، مسئله چهار فصل بودن و یا اختصاصی بودن تایر نسبت به شرایط آب و هوایی زمستان و تابستان می باشد. برای خرید لاستیک های سنگین و اتوبوسی از طریق لینک اقدام نمایید. 

لاستیک خودرو با قیمت ارزان

لاستیک خودرو با قیمت ارزان را می توانید از طریق فروشگاه های معتبر فروش تایر به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمائید. استفاده از تایر با کیفیت می تواند دوام بیشتری داشته باشد و به طبع باعث افزایش سرعت خودرو و افزایش سطح چسبندگی لاستیک به سطح جاده شود. مراجعه به فروشگاه های معتبر و استفاده از مشاوره های کارشناسان با تجربه، به شما کمک می کند، لاستیک خودرو با قیمت ارزان را خریداری کنید.

فروشگاه لاستیک هم پا به عنوان یکی از فروشگاه های با تجربۀ در حوزۀ تأمین و پخش انواع تایر با قیمت مناسب به صورت تضمین قیمت و کیفیت در تهران فعالیت می کند.

آدرس: امیر کبیر شرقی نرسیده به سرچشمه روبروی مسجد بنی فاطمه- پاساژ 110 

ایمیل : info@hammpa.com

تلفن تماس: 7809 570 0992

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1163
نمایش همه
علاقه مندی ها ()