سرامیک بر از جمله دیسک های پرفروش صفحات برش در جهان می باشد. صفحات سرامیک بر در اندازه و رنگ های مختلف طراحی شده اند تا قابلیت اساسی برش و ساییدگی سطوح سرامیک را داشته باشند. در حال حاضر انواع صفحات برش سرامیک گرانیتی و پرسلان در سایزهای متعددی ساخته شده و برای مصرف، به بازار جهانی عرضه شده اند. خرید و فروش دیسک سرامیک بر با توجه به گسترش مصرف سرامیک در جهان، در بازار عرضه می شود. به عبارتی افرادی که در حوزۀ تولید سرامیک، خرید و فروش سرامیک و یا نصب فنی سرامیک را بر عهده دارند، نیاز به خرید دستگاه های فرز به همراه صفحات سرامیک بر در سایزهای مختلف دارند. با استفاده از این ابزار کاربردی، به راحتی می توان در مدت زمان کوتاهی، فرآیند برشکاری و یا سایش سطوح سرامیک را با دقت بالا انجام داد. این صفحات برش در رنگبندی های مختلف چون زرد، مشکی، آب و سفید، قرمز، سفید، نارنجی، طلائی و غیره طراحی شده اند. بدین وسیله تفکیک سازی هر کدام از صفحات را نسبت به یکدیگر امکان پذیر می سازد. ضمن آنکه برندهای مختلف دارای برچسب اختصاصی با رنگبندی ویژه می باشند که شناسایی آن را از میان انواع صفحات سرامیک بر ساده تر می کند.برای خرید سرامیک بر به سایت مراجعه کنید. 

ویژگی های سرامیک بر

همانطور که می دانید ویژگی های سرامیک بر در جهت برش سنگ های سرامیکی است که شامل قطرهای متعددی می باشند. صفحات سرامیک بر در سایر و اندازه های متعدد ساخته شده اند که امکان برش کاری سرامیک را راحت تر از گذشته کرده است. در حال حاضر انواع دیسک های سرامیک بر 40 سانتی، 35 ، 30 ، 25 ، 20 ، 18، 15 و 11.5 سانتی در بازار عرضه می شوند که قابلیت برش سرامیک پرسلان بر و گرانیتی را در سایزهای بزرگ و کوچک فراهم می کند. همچنین صفحات سرامیک بر از نظر مدل الماس به دو دستۀ یک تکه و چاکدار تقسیم می شوند. در نتیجه به راحتی می توانید متناسب با نیاز مجموعۀ خود، مناسب ترین نوع دیسک سرامیک بر قیمت ارزان را با کیفیت عالی خریداری نمائید.

خرید و فروش صفحات سرامیک بر

خرید و فروش صفحات سرامیک بر متناسب با توسعۀ تولید و کاربرد سرامیک در سراسر جهان عرضه می شود. در نتیجه شرکت هایی که در زمینۀ تولید و فروش سرامیک مشغول هستند، می توانند با استفاده از دیسک های سرامیک بر به همراه فرز، عملیات برش و یا سایش سطوح سرامیک را با کیفیت بالا و مدت زمان کوتاهی انجام داد. در حال حاضر فروش صفحات سرامیک بر با رنگ بندی های مختلف باعث می شود تا به راحتی بتوان اندازه و نوع دیسک را از یکدیگر تمیز داد و حین کار کردن با دستگاه های فرز برش سرامیک، بتوان به سرعت نوع دیسک مورد نظر را پیدا کرد و عملیات برشکاری را با دقت بالا انجام داد. با استفاده از دیسک سرامیک با کیفیت، می تواند از شکستگی و لب پر شدگی سرامیک ممانعت کند و یا کاهش دهد. در ضمن این صفحات به دلیل لبه های نازکی که دارند، امکان برش سرامیک با سرعت بالا و در مدت زمان کوتاهی فراهم می کند. برای خرید دیسکهای سرامیک بر آسرون ASRON  از طریق لینک اقدام نمایید. 

قیمت خرید سرامیک بر

قیمت خرید سرامیک بر به سایز، برند و ویژگی های آن بستگی دارد. در نتیجه بر مبنای مصارف خود، می توانید نسبت به خرید مناسب ترین دیسک سرامیک بر اقدام کنید. با خرید صفحات برش از فروشگاه های معتبر، می تواند به شما کند تا این ابزارآلات صنعتی را با قیمت ارزان و کیفیت عالی در برندهای معتبر داخلی و خارجی خریداری نمائید.

فروشگاه ابزار مجید از جمله فروشگاه های با سابقه در زمینۀ فروش انواع دیسک سرامیک بر در تهران فعالیت خود را با موفقیت ادامه می دهد.

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1052
نمایش همه
علاقه مندی ها ()