پیستوله رنگ حاصل فناوری جدید در ساخت ابزارآلات رنگ کاری صنعتی می باشد. نحوۀ عملکرد پیستوله رنگ پاش به عنوان رایح ترین ابزار برای امور رنگ کاری سطوح اجسام مختلف در صنعت مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده از این ابزار، می توان مدت زمان فرآیند رنگ کاری را بهبود بخشید و در نتیجه به نسبت نقاشی با قلمو، سطوح رنگ یکنواخت رنگ آمیزی می شود.به همین منظور خرید و فروش پیستوله رنگ پاش در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته است. پیستوله های برقی، شارژی و بادی از انواع پیستوله رنگ کاری صنعتی است که در مدل و ظرفیت های متفاوت ساخته شده اند. انتخاب نوع پیستوله رنگ پاشی به اندازه اجسام و همچنین فضای مجموعه بستگی دارد. در نتیجه پیش از خرید این ابزار نیاز است که با افراد متخصص مشورت کنید و پس از بررسی های جامع، تصمیم خود را برای خرید مناسب ترین رنگ پاش بگیرید. پیستوله برقی خرطومی به عنوان یکی از انواع پیستوله رنگ برقی است که مجهز به موتور قدرتمند با توان بالا می باشد که توانایی جریان پاشش حداکثر میزان رنگ با دقت بالا را دارد. برای خرید انواع پیستوله رنگ به سایت مراجعه نمایید.

فروش پیستوله رنگ

فروش پیستوله رنگ بر اساس سیستم رنگ رسانی انجام می شود. به طور رایج سیستم رنگ رسانی پیستوله های رنگ پاشی به روش های گرانشی یا ثقلی، اسپری سیفونی، اسپری تحت فشار و سایه پاش در بازار عرضه می شوند که مجهز به سیستم های رنگ پاشی مجزا می باشند. پیستوله ای که مجهز به سیستم رنگ پاشی کاسه رو یا گرانشی می باشد دارای ظرف رنگ بر روی بخش رنگ پاش می باشد و بر اثر جاذبه نیروی گرانشی است که نیروی لازم جهت مکش هوای فشرده به کلاهک ایجاد می شود و در نتیجه امکان هدایت و پاشیدن رنگ را بر روی اجسام ایجاد می کند.

نحوۀ عملکرد اسپری رنگ پاش کاسه زیر یا سیفونی به این شرح است، هنگامی که هوا با سرعت بالا از یک مجرای تنگ عبور می کند و حالت مکش را ایجاد می کند و بدین وسیله امکان بالا آوردن مایع رنگ درون ظرف رنگ را ممکن می سازد. در این نوع پیستوله رنگ کاری، ظرف رنگ در بخش زیرین محل پاشش رنگ قرار دارد و کاربرد رایج این نوع اسپری رنگ برای نقاشی ساختمان و یا عمودی می باشد. در انتها روش عملکرد پیستوله رنگ با سیستم اسپری تحت فشار به صورت درزگیری است. در واقع نیروی فشرده شدۀ هوا در داخل منبع موجب بالا بردن رنگ از داخل لوله می شود و بدین ترتیب امکان پاشیدن رنگ با غلظت بالا را برای فرد محیا می سازد.

خرید پیستوله رنگ

خرید پیستوله رنگ با قیمت ارزان و مناسب برای شما مشتری گرامی فراهم می باشد. با توجه به مزایا و کاربرد گسترده ای که این ابزار رنگ کاری در صنایع مختلف دارد، برای اجرای رنگ کاری و نقاشی در مدت زمان کوتاه، از پیستوله های رنگ استفاده می شود. در نتیجه می توانید متناسب با حجم کالاهایی که قرار است رنگ آمیزی شود و توان مالی خود، مناسب ترین نوع رنگ پاش برقی، شارژی و بادی را به همراه گارانتی خریداری نمائید. برای خرید پیستوله برقی از طریق لینک اقدلم نمایید. 

قیمت خرید پیستوله رنگ

قیمت خرید پیستوله رنگ به حجم مخزن پیستوله و همچنین سیستم عملکرد آن بستگی دارد. بنابراین برای خرید بهترین پیستوله رنگ ارزان، بهتر است با کارشناسان مجرب فروش فروشگاه مشورت کنید و پس از بررسی های کامل در خصوص ویژگی های ساختاری و قیمت هر کدام از انواع پیستوله های رنگی، مقرون به صرفه ترین نوع آن را با بازدهی بالا به صورت تضمین شده خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی صالح ابزار از جمله فروشگاه های معتبر اینترنتی است که امکان فروش انواع پیستوله رنگ با کیفیت را با قیمت مناسب برای خریداران فراهم می کند.  

تهران – خيابان امام خميني

حسن آباد – كوچه شهيد میرزایی

پاساژغدير – زیرهمکف – پلاك 37 

ایمیل : info@salehabzar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1065
نمایش همه
علاقه مندی ها ()