بررسی ویژگی های انواع دوچرخه ثابت باشگاهی:

در این مقاله به بررسی خرید انواع دوچرخه ثابت باشگاهی می پردازیم. دوچرخه ثابت یکی از محبوب ترین تجهیزات ورزشی هر باشگاهی محسوب می شود. به همین دلیل در اکثر باشگاه های ورزشی این دستگاه ورزشی به چشم می خورد. امروزه برند های مختلفی در زمینه تولید دوچرخه ثابت فعالیت می کنند که از این میان برندهای جی کی اکسر و بی اچ فیتنس جزوه حرفه ای ترین دوچرخه های ثابت با امکانات ویژه محسوب می‌شوند. البته برند هایی با قیمت های پایین تر نیز وجود دارد اما چون وسایل ورزشی ارتباط مستقیمی با سلامت و ایمنی افراد دارد باید در هنگام خرید از نظر تخصصی و فنی به صورت کامل دستگاه بررسی شود. استفاده از دوچرخه ثابت باشگاهی یکی از رایج ترین ورزش های هوازی برای تناسب اندام می باشد که طرفداران خاص خود را در هر باشگاهی دارد. البته از دوچرخه ثابت در پزشکی نیز بهره برده می شود و برای افرادی که عمل جراحی انجام دادند به منظور تقویت عضلات زانو مورد استفاده قرار می گیرد. موارد استفاده از دوچرخه ثابت شامل دوچرخه سواری، تناسب اندام، خوش فرم کردن عضلات و ماهیچه های پا، کالری سوزی، تقویت عضلات زانو، تقویت وضعیت قلبی، افزایش گردش خون، بهبود دستگاه تنفسی و ...... می باشد.برای افرادی که مشکل آرتروز و سیاتیک دارند استفاده از این دستگاه توصیه نمی شود. همچنین بانوان باردار نباید با دوچرخه ثابت تمرین کنند چون خطر آسیب به جنین وجود دارد. دوچرخه ثابت به دلیل اینکه مشابه دوچرخه معمولی می باشد برای استفاده تمامی سنی مناسب می باشد و افراد مختلف می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. دوچرخه ثابت باشگاهی همانند دوچرخه ثابت خانگی انواع مختلفی دارد و هر باشگاه با توجه به نیاز باشگاه و کاربرانی که به این باشگاه مراجعه می‌کنند می ‌تواند دستگاه مخصوص به خود را خریداری کنند. اهمیت دوچرخه ثابت به دلیل چربی سوزی و تناسب اندامی که ایجاد می‌کند بسیار حائز اهمیت می باشد و معمولاً در هر باشگاهی چند دوچرخه ثابت وجود دارد.

مزایای تمرین با دوچرخه ثابت باشگاهی در مقایسه با دیگر وسایل ورزشی:

1)در دوچرخه ثابت میزان چربی سوزی بسیار بالاتر از استفاده از دیگر تجهیزات ورزشی می باشد. در نتیجه برای افرادی که قصد کاهش وزن و از بین بردن چربی های اضافه بدن و رسیدن به تناسب اندام را دارند بسیار مناسب می باشد. تقریباً در هر بار استفاده از دوچرخه ثابت باشگاهی به طور متوسط ۵۰۰ کالری سوزانده می شود.

2)استفاده از دوچرخه ثابت در طی روز باعث کاهش استرس می شود دوچرخه ثابت یک وسیله ورزشی کم خطر می باشد که به شکل موثر باعث لذت بردن کاربر می شود.

3)در هنگام استفاده از انواع دوچرخه ثابت ترشح هورمون اندورفین افزایش می یابد. هورمون اندورفین از هورمونهای نشاط آور و شادی بخش می باشد.

4)دوچرخه ثابت در مقایسه با وسایل ورزشی نظیر تردمیل فضای کمتری را در باشگاه اشغال میکند که این خود یکی از از مزایای این وسیله ورزشی میباشد.

5)چون این دوچرخه ثابت باشگاهی به گونه ای طراحی شده که بتوان از آن در فضاهای بسته نظیر فضای داخلی باشگاه استفاده نمود. در نتیجه برای هر شرایط آب و هوایی مناسب می باشد.

6)بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای قبل از تمرینات اصلی به کمک دوچرخه ثابت بدن خود را گرم می کند و بدن را آماده انجام تمرینات اصلی می کند.

7)جدا از کاهش وزن که کاربر در هنگام استفاده از دوچرخه ثابت به آن دست پیدا می‌کند یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از دوچرخه ثابت شکل گرفتن عضلات پشت ران و ماهیچه ساق پا می باشد که کاربر با چند بار استفاده تفاوت چشمگیری در ظاهر و زیبایی پاهای خود می تواند مشاهده کند.

8)استفاده از دوچرخه ثابت سبب تقویت سیستم قلبی عروقی و همچنین سبب پرورش یک جفت ریه قوی می شود.

تماس دفتر مرکزی هایپرجیم :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 571
نمایش همه
علاقه مندی ها ()