در این مقاله می‌ خواهیم به توضیح اسکی فضایی باشگاهی بپردازیم. قبل از آن بهتر است تعریفی ساده از اسکی فضایی داشته باشیم. اسکی فضایی در واقع نوعی وسیله ورزشی می باشد که توسط آن می توان ورزش های هوازی را انجام نمود و ورزش های هوازی می ‌توانند به شما در چربی سوزی، کالری سوزی، کاهش وزن، رسیدن به تناسب اندام، تقویت قلب و عروق، تقویت عضلات دست و پا، تقویت دستگاه تنفس و غیره کمک کند. در بازار دو نوع اسکی فضایی به نام های باشگاهی و خانگی وجود دارند. در مقاله های قبلی به توضیح اسکی فضایی خانگی پرداخته شد. در این مقاله می ‌خواهیم تفاوت اسکی فضایی باشگاهی با نوع خانگی و مزیت های آن نسبت به نوع خانگی را بررسی نمی نماییم. در مقاله ی گذشته در رابطه با دستگاه اسکی فضای خانگی گفتیم که دارای اندازه های کوچک و مناسب برای محیط خانه می باشد اما اسکی فضایی باشگاهی کاملاً متفاوت با آن است.در واقع اگر بخواهیم از نظر اجزا این دو اسکی فضایی را با هم مقایسه کنیم باید بگوییم که انواع اسکی فضایی باشگاهی پیشرفته تر بوده و دارای آپشن های ویژه ای می باشد که اسکی های خانگی از آن بی بهره هستند. از جمله مهم ترین این آپشن ها وجود برنامه های از پیش تعیین شده و حسگر یا سنسور ضربان قلب می باشد. حال می خواهیم بدانیم برنامه های از پیش تعیین شده و سنسور ضربان قلب چیست؟ برنامه های از پیش تعیین شده در واقع برنامه های ورزشی هستند که شما می توانید با این دستگاه انجام دهید. این برنامه ها توسط مربیان حرفه ای طراحی شده است که در اختیار شما قرار داده می شود.

 سنسور ضربان قلب برای تعیین میزان کالری سوزانده شده در هر فعالیت توسط شما تعبیه و طراحی شده است. معمولاً این سنسور توسط یک کمربند روی قلب شما قرار می گیرد و تعداد ضربان قلب شما را می شمارد. با توجه به تعداد ضربان قلب شما میزان کالری سوزانده شده توسط شما را اعلام می کند.

نمایشگر اسکی فضایی باشگاهی:

 اعداد و ارقام برنامه ها و سرعت و سایر المان ها روی یک مانیتور بزرگ و شفاف نمایش داده می شود. اسکی فضایی خانگی نیز دارای مانیتور است اما مانیتور آن نسبت به اسکی فضایی باشگاهی کوچک تر بوده و از کیفیت کم تری برخوردار است. وجود مانیتور در این وسیله می تواند شما را راهنمایی نموده و کیفیت ورزش شما را افزایش دهد.

 معرفی اعضای اسکی فضایی باشگاهی:

در این مقاله می خواهیم اجزای اسکی های فضایی را بررسی نماییم. از جمله مهمترین اجزای این وسیله پدال، دسته، صندلی، مانیتور سنسور های مختلف و غیره هستند.

 در ادامه به توضیح هر یک از این ها به طور مجزا خواهیم پرداخت.

پدال: پدال در واقع محلی برای قرار دادن پا ها و فشار دادن آن جهت به حرکت در آمدن اسکی فضایی می باشد. معمولاً پدال اسکی فضایی مانند دوچرخه بالا و پایین نمی رود بلکه می ‌توان آن را با شیب به جلو و عقب راند. حرکت پدال متصل به حرکت دسته ها می باشد که هم جهت با یکدیگر حرکت می کنند. پدال سمت راست با دسته ی سمت راست دارای حرکت موافق بوده و پدال سمت چپ با دسته ی سمت چپ همسو هستند. اصلی ترین قسمت اسکی فضایی باشگاهی همان پدال می باشد.

 دسته ها: دسته ها محلی برای قرار گرفتن دست ها و تکیه گاه آن ها می باشد که از این طریق می توان تعادل بدن خود را حفظ نمود. گاهی فشار دست نیز م ی‌تواند به کمک پا بیاید و اسکی فضایی باشگاهی را به حرکت درآورد. دو دسته با یکدیگر خلاف جهت هم حرکت می ‌کنند از این رو شما در حین فعالیت با این اسکی فضایی باید همزمان پا ها و دست‌ هایتان را حرکت دهید. این امر باعث می ‌شود که تمام اعضای بالا تنه و پایین تنه مورد تحرک قرار بگیرند و شتاب فرد بیش از هنگام فعالیت با دوچرخه ثابت شود.

تماس دفتر مرکزی هایپرجیم :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 600
نمایش همه
علاقه مندی ها ()