کلیاتی درباره فروش تردمیل:

می‌دانیم که تردمیل یکی از وسیله های ورزشی است که معمولاً در باشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. کسانی که در قسمت فروش انواع تردمیل مشغول به کار هستند باید اطلاعات کافی و دقیق داشته باشند و آن را خدمت مراجعه کنندگان خود به شکل واضح قرار دهند. از این رو در ادامه مواردی را که برای فروش این دستگاه لازم است بدانیم مورد بررسی قرار می دهیم با ما همراه باشید. از این جهت کسانی که تردمیل را نمی ‌شناسند ما ملزم به تعریف کوتاه از تردمیل هستیم. تردمیل وسیله ای است که امکان دویدن و پیاده روی را در مکانی بسته با فضای کوچک فراهم می‌کند و این وسیله بیشتر برای کسانی که زمان کافی برای شرکت در باشگاه ها و پیاده روی در فضای باز و آزاد را ندارند بسیار مناسب می باشد. اگر در قسمت فروش تردمیل مشغول به کار هستید حتماً با این موضوع مواجه می‌شوید که مراجعه کنندگانی که به سمت شما مراجعه می کنند، بسیاری از افرادی هستند که اطلاعاتی ناکافی درباره این وسیله دارند. شما این وظیفه را برعهده دارید که آنها را برای خرید مطمئن مطابق نیازهای خودشان آماده کنید از این جهت باید اطلاعات شما به اندازه کافی باشد که تمامی نیازهای آن دسته از افراد را پاسخگو باشد‌. اولین سوالی که ممکن است ذهن خریدار را به خود مشغول کند، مدل انتخابی دستگاه نام برده است. شما میدانید که تردمیل انواع و اقسام متفاوتی دارد و یکی از علت های آن برند ها و شرکت های مختلف است. چرا که هر برندی طراحی مختص به خود را برای وسیله ی ذکر شده در نظر  دارد و اکثر شرکت ها، برندها و کمپانی هایی که محصولات و ابزار و لوازم ورزشی تولید و به بازار عرضه می کنند معمولا کار رقابتی انجام می دهند. هنگام فروش این وسیله شما موظف هستید که کاربرد و کارایی هر یک از برند های موجود در بازار را برا ی مشتری شرح دهید، تا مشتری با نیازی که در خود حس می کند وسیله را انتخاب نموده و خریداری کند.

ابزار ها و وسایلی که با فروش تردمیل در اختیار مشتری قرار می گیرند:

برای فروش انواع تردمیل خانگی و باشگاهی تنها خود تردمیل کفایت نمی‌کند، بلکه وسایلی نیز هستند که هنگام فروش این وسیله باید در اختیار مشتری قرار بگیرند و حتماً باید آن ها را با کاربرد و کارایی وسیله ‌ای که همراه با تردمیل در اختیارشان قرار می گیرد آشنا کنید. در ادامه به بررسی چند نمونه از این ابزارها و محصولات می‌پردازیم. از ابزارهای لازمی که هنگام فروش تردمیل باید آن را در اختیار مشتری قرار داد و نوع نحوه استفاده از آن را به آنان آموزش داد، عبارت است از روغن تردمیل، که این روغن تردمیل در دو نوع موجود است. یک روغن تردمیل معمولی و دیگری روغن سیلیکونی تردمیل که در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد. از دیگر وسایل جانبی تردمیل می توان به پد ضربه گیری که برای تردمیل استفاده می شود، و هم چنین موتور تردمیل و یا موتور شیب اشاره کرد. معمولا شرکت‌ها و برندهایی که تردمیل های متفاوت و گوناگون را تولید و عرضه می کنند به همراه تردمیل کاتالوگی به جهت نحوه درست استفاده کردن از آن وسیله را آموزش می دهند. و آموزش خود را به شکل کتبی در اختیار خریدار قرار داده اند. اما کسانی که در قسمت فروش این وسیله هستند باید تمامی اطلاعات را به زبان گفتاری و محاوره‌ای، به جهت فروش موفق و  اینکه فروشی سودمند و پربار داشته باشند را باید در اختیار مشتری قرار دهند. که این کار خود موجب اطمینان خاطر و اعتماد زیاد مشتری به شما می شود. بعد از اطلاعاتی که برای فروش وسیله در اختیار خریدار قرار دادید و بعد از انتخاب کردن مدل مد نظر باید قیمت و هزینه وسیله را به شکل دقیق و مشخص در اختیار آن قرار بدهید چنانچه با کمبود وجه مواجه شدند می توانید تردمیل هایی که فاقد موتور هستند و خود فرد موجب به حرکت در آمدن آن می‌شود و به اصطلاح دستی هستند را به آن ها معرفی کنید. این نوع تردمیل ها از قیمت پایینی برخوردار هستند و تقریباً همه افراد می‌توانند آن را خریداری کنند.

تماس دفتر مرکزی هایپرجیم :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 691
نمایش همه
علاقه مندی ها ()