اولین نکته ‌ای که برای خرید کتونی وجود دارد سایز و اندازه آن ها می باشد. توجه داشته باشید که کفش های ورزشی مانند کفش های روزمره شما نیستند و دارای قیمت زیادی می باشند لذا باید بهترین و متناسب ترین آن را خریداری نمایید تا دچار خسارت مالی نگردید. کفش های روزمره دارای قیمت مناسبی هستند و در صورت هرگونه آسیب به راحتی می توان آن ها را تعویض نمود. در صورتی هم که سایز آن با اندازه ی پای شما مطابقت نداشته باشد و کمی گشاد تر یا خیلی کم تنگ تر باشد شما می توانید با آن بسازید و حتی ممکن است بعد از مدتی سایز کفش با پا شما مطابقت پیدا نماید. اما این قانون در رابطه با کفش های کتونی ورزشی اصلاً صدق نمی کند. لذا هر گونه اختلاف سایز چه بسا بسیار اندک باشد می تواند به پا های شما آسیب جدی وارد نماید. از این رو باید در اندازه این کفش ها بسیار دقت نمایید که کاملاً مطابق با اندازه پا های شما باشد. در این صورت است که می توانید یک ورزش درست و اصولی داشته باشید. برخی از افراد تصور می کنند که اگر کتونی ورزشی با سایز بزرگ تر را خریداری نمایند در حین ورزش با آن راحت تر هستند، اما هرگز این تفکر صادق نیست. لذا کفش های کتونی بزرگ تر باعث می شوند که پا محکم در سر جای خود قرار نگیرد و احتمال پیچ خوردن مچ پا و ترک برداشتن یا شکستن آن را افزایش می ‌دهند.

  • نکته دیگری که در رابطه با انواع کتونی ورزشی وجود دارد جنس آن است. اکثراً جنس رویه ی این کفش ها ورنی و براق است. شما بسیار کم می توانید در بازار کفش های ورزشی را مشاهده نمایید که از جنس چرم ساخته شده باشند. البته تولید کنندگان برای این امر دارای دلایل قانع کننده هستند لذا بهتر است که به آن ها اعتماد کنیم و از بین تولیدات آن ها بهترین را برای خود انتخاب نماییم. از آن جایی که ورزش یک فعالیت سنگین می باشد و نیاز به تحرک و پتانسیل و اشتیاق زیادی است. روکش ورنی به علت براقیت می‌تواند این پتانسیل و اشتیاق را در افراد ایجاد نمایند. از طرف دیگر نیز از جنس ورنی محکم و مقاوم بوده و می تواند کفش مناسب برای ورزشکاران باشد.

سایر نکات مهم برای خرید کتونی ورزشی:

در ادامه ی مورد بالا  باید بدانید که تنها جنس ورنی نیست که در ساخت کتونی ورزشی به کار می رود. بلکه شما می توانید اجناس بسیار متنوعی را در تولید کفش ورزشی مشاهده نمایید. با این حال بهتر است که از فروشنده کمک بگیرید و بهترین جنس را از او درخواست نمایید. مشکلی که در این رابطه وجود دارد افزایش قیمت با افزایش مرغوبیت جنس است لذا برخی ها به خاطر این که یک کفش مناسب و ارزان قیمت را خریداری نمایند. به جنس آن کفش توجه نمی کنند. اگر چه در نظر اول خرید یک کفش ارزان قیمت مقرون به صرفه به نظر برسد اما طول عمر کفش های گران قیمت با جنس مرغوب باعث می‌شود، که شما در هزینه خرید کفش صرفه جویی بیش تری داشته باشید. لذا ممکن است فردی یک کفش گران قیمت با جنس خوب را خریداری نماید و آن کفش این فرد را تا یکسال همراهی کند اما فرد دیگر در طی سال چندین کفش با قیمت مناسب خریداری کند که هر کدام 3 تا ۴ ماه بیش تر  دوام نیاورند. مسلماً فردی که تنها یک کفش با قیمت بیش تر خریداری می کند در خرید خود به وسیله ی قوه ی عقلانی توانسته مقرون به صرفه عمل نمایند.

  • سومین نکته که در رابطه با خرید کتونی های ورزشی نیوبالانس ، نایک ، آدیداس و غیره وجود دارد وزن آن می باشد. متاسفانه برخی افراد تصور می کنند که هر چقدر وزن یک کفش بیش تر باشد جنس آن مرغوب تر است اما در رابطه با کفش های ورزشی این تفکر کاملا اشتباه است. لذا کفشی مناسب می باشد که با توجه به کیفیت بالایی که دارد بسیار سبک باشد. اگر کفش های سنگین وزن را برای ورزش کردن انتخاب نمایید در واقع یک فشار و بار اضافی روی پا های خود اعمال نموده اید. معمولاً کفش هایی که برای کوهنوردی مورد استفاده قرار می ‌گیرند سنگین هستند تا بتوانند به حفظ تعادل بدن فرد در ارتفاعات، کمک کنند. پس حتماً در حین خرید کتونی ورزشی به وزن آن یا به عبارت دیگر به سبک بودن و سنگین بودن آن دقت داشته باشید.
  • تماس دفتر مرکزی هایپرجیم :

    خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

    نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

    تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

    آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

    آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 747
نمایش همه
علاقه مندی ها ()