بررسی ویژگی های انواع ماساژور پا:

در این مقاله به بررسی ماساژور پا می پردازیم. همانطور که می دانید پا قلب دوم انسان است و یکی از حساس ترین و آسیب پذیرترین اعضای بدن نیز می باشد. امروز برای رسیدگی به پا ماساژور های مختلفی برای پا ساخته شده است. این باور عموم که حتماً باید سن و سال زیادی داشته باشی که نیازمند ماساژور باشی یک باور غلط است . هر کسی می تواند برای سلامت پای خود و جلوگیری از بروز بیماری هایی که ممکن است در آینده به دلیل کار زیاد به وجود آید از الان از ماساژور استفاده کند. ماساژور برای سلامتی پا بسیار مفید می باشد به خصوص برای افرادی که مشاغل آنها به گونه ای می باشد که زیاد به پای خود فشار می آورد چون پا تمام وزن بدن را تحمل می‌کند خیلی زود می‌تواند به بیماری‌های مختلف گرفتار شود. پس برای بروز از هرگونه بیماری احتمالی در آینده بسیار مناسب است که اکنون به فکر پاهای خود باشید.استفاده از ماساژور بسیار آسان است و شما کمک می کند که به راحتی پاهای خود را ماساژ دهید و خستگی ناشی از فعالیت زیاد روزانه را رفع کنید. در جهان امروز همه افرادی که به سلامت پاهای خود فکر می‌کند معمولاً از ماساژور پا استفاده می‌کنند. استفاده از این ماساژور ها بسیار آسان است و نیاز به یادگیری خاصی ندارد.  هزینه برای خرید انواع ماساژور در مقایسه با آسیبی که در صورت استفاده نکردن از آن به بدن وارد می شود بسیار ناچیز است و همه افرادی که سلامت پاهای خود را مهم می‌داند می‌توانند این وسیله را خریداری کند. امروز ماساژور های پا در انواع مختلف و برندهای متنوع وجود دارد. هر کسی با توجه به سلیقه، بودجه ،فضا و نیاز خود می تواند ماساژور مورد نظر خود را انتخاب کند. انواع مختلف ماساژور عملکردهای مختلفی در رفع خستگی پاها و ماساژ آنها دارد برخی ماساژور ها فقط با ایجاد گرما یا لرزش کار می کنند و برخی دیگر با تولید حباب های گرم باعث از بین بردن آسیب های ناشی از کار زیاد در طی روز می باشند.

فواید ماساژور پا:

1)پا وظیفه پمپ کردن خون را از پایین تنه به قسمت بالا تنه دارد. ماساژور های پا باعث افزایش گردش خون می‌شوند و به کنترل فشارخون کمک بسزایی می کنند.

2)ماهیچه های منقبض شده را شل میکند. بنابراین زمانی که بیش از حد فعالیت داشته باشید مثل زمانی که ورزش های سنگین انجام می دهید اسپاسم عضلانی به وجود می‌آید  در نتیجه استفاده از ماساژور پا باعث افزایش جریان لنفاوی می شود  و اکسیژن تازه به بافت می‌رسد و اسپاسم از بین می رود.

3)زمانی که از ماساژور استفاده می کنید خستگی ناشی از کار روزمره از بدن خارج می شود و سطح انرژی بدن افزایش پیدا می‌کند

4)استفاده از ماساژور سبب بهبود سطح کیفی خواب نیز می شود

5)چون ماساژور باعث افزایش سطح گردش خون در بدن می‌شود برای بهبود میگرن، سردرد و همچنین درمان زخم ها بسیار مناسب است. همچنین برای جلوگیری از تجمع سموم بدن کمک شایانی می کند که این خود سبب بهبود عملکرد کبد می‌شود

6)زمان استفاده از ماساژور پا چون باعث ایجاد حس آرامش در بدن می شود برای افسردگی نیز مفید می باشد

7)اگر یک روز پرکار و پر فعالیت داشته اید استفاده از ماساژور می تواند به کاهش تورم کف پاهای شما کمک بسیاری کند

8)ماساژور پا مدل های مختلفی دارد که بر حسب نقاطی که کار ماساژ انجام می‌دهند شما می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید یکی از این مدل‌ها ماساژ کف پا است این دستگاه قسمت های کف و کناره های پا را ماساژ میدهد مدل بعدی ماساژ تا زیر زانو است این مدل یکی از معروف ترین مدل ها می باشد که امروزه توجه زیادی در بین خریداران به خود جلب کرده است و مدل آخر ماساژ ران می باشد که کامل ترین و بهترین ماساژور های پا محسوب می‌ شوند و از کف پا تا قسمتی از  ران را ماساژ می دهند. قیمت ماساژور ها بسته به انواع آن ها و خدماتی که ارائه می دهند متفاوت است. معمولاً برندهای مطرح چون از سابقه بیشتری برخوردار هستند بیشتر در هنگام خرید مدنظر افراد می باشند.

تماس دفتر مرکزی هایپرجیم :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 789
نمایش همه
علاقه مندی ها ()