بررسی ویژگی های کتونی:

در این مقاله به بررسی کتونی می پردازیم. انواع کتونی یا همان اسنیکر قدمتی تاریخی دارد و طراحی آن به گونه ای است که برای استفاده روزمره و اماکن غیر رسمی بسیار مناسب می باشد امروزه تنوع اسنیکرها در بسیاری از بازارهای جهانی به صورت نمای افزایش می یابد. این کفش ها با توجه به جغرافیا و دهه‌های متمادی نام های مختلفی برای خود داشتند. کفش های اسنیکر برخلاف کفشهای چرمی و استاندارد که در هنگام راه رفتن باعث ایجاد سر و صدا می شوند کفش های بسیار انعطاف پذیر و بی صدا هستند. امروز افراد بسته به علاقه خود به سمت برندهای مطرح کفش اسنیکر جذب می‌شوند و هر برندی که بتواند با توجه به نظرات مردم و استانداردها روز به روز محصولات متنوع تری را وارد بازار کند پرچم برند خود را بالا نگه داشته است معمولاً یکی از عوامل خرید اسنیکر شکل ظاهری و زیبایی آن می باشد. این کفش امروز تنوع مدل و رنگ بندی بسیار بالایی دارند و اگر شما هم به دنبال یک تیپ جذاب هستید استفاده از این نوع کفش‌ یک گزینه پیشنهادی خوب برای شما می باشد چون به دلیل رنگ بندی بالا و مدل های متنوع با هر پوشش و تیپی به آسانی مچ می شود. بعضی از تصورات مبنی بر این است که این نوع کفش فقط به منظور پیاده روی و یا دویدن طراحی شده است. در صورتی که این کفش نه تنها برای دویدن بسیار مناسب است بلکه برای استفاده روزمره( محل کار، محل تحصیل) نیز بسیار مناسب و مورد توجه است معمولا در اسنیکر های  مخصوص پیاده روی و ورزش بیشتر بر روی راحتی این کفش کار شده است.  در حالی که در کتونی های روزمره جدا از راحتی کار به زیبایی و ظاهر نیز توجه خاصی شده است.  امروزه برند های مختلف این نوع کفش سعی دارند با رقابت زیاد افراد جامعه را به سمت برند خود جذب کنند و همین عامل سبب شده که برند های مختلف با طرح های متنوع سعی در تصرف بازار داشته باشند.

برند های مشهور کتونی در دنیا را بشناسیم:

1)فندی : یک برند ایتالیایی می باشد که در تولید اسنیکرهای خود از طرح‌های مانند گل و طرح های کارتونی بهره برده است

2)ونس:  یک برند قدیمی می باشد که با وجود تغییرات کمی که در اسنیکر های خود طی سالیان طولانی داشته اما هنوز هم طرفداران مخصوص به خود را دارد. اسنیکر های ونس با ظاهری ساده هنوزم در بین افرادی که علاقه به زندگی سالم دارند به اندازه کافی جذاب است.

3)مک کویین:  این برند یکی از خاص ترین برند ها در سطح جهان می باشد که اسنیکرهای تولید این برند با ظاهر زیبا و با کیفیت سبک مخصوص به خود را دارند.

4)پوما :این برند به تازگی در مقایسه با برندهای دیگر مقداری کنار زده شده است اما همچنان با قدرت در حال رقابت با برندهای مختلف می باشد

5)راف سیمونز: این برند در تولید اسنیکرهای خود طراحی نوستالژیک دارد. اگر مد های سال برای شما مهم نیست این برند گزینه خوبی برای شما می باشد . برند راف سیمونز با برند آدیداس نیز همکاری‌هایی داشته است

6)کتونی نایک: یکی از بزرگ‌ترین برندهایی است که طرفداران بسیاری دارد .از جمله ویژگی‌های خاص این برند تولید اسنیکر های به روز می باشد.

7)آدیداس: یکی از قدیمی ترین برندها ، انواع کتونی آدیداس می‌باشد که امروزه از طرح های سه بعدی روی اسنیکر های خود استفاده می کند.

8)گوچی: یک برند ایتالیایی که در طی چند سال اخیر با وارد کردن اسنیکرهای لوکس به بازار طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

9)کانورس: این برند قدمتی صد ساله دارد ولی هنوز هم جذابیت خود را برای علاقمندان به خود حفظ کرده است.

پرادا: یک برند محبوب در بین خانم‌ها و آقایانی که به دنبال اسنیکر های خاص و زیبا هستند.10

11) کتونی پل اسمیت: از این برند بیشتر افرادی که ورزش می کنند برای استفاده روزانه  و پیاده روی استقبال می کنند.

 

تماس دفتر مرکزی هایپرجیم :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 816
نمایش همه
علاقه مندی ها ()