آموزش آرایشگری یک حرفه بسیار پویا می باشد، که در آن مطابق با سبک های جدید و مد روز، چهره پردازی می کنند، و با استفاده از آرایش و پیرایش متناسب با چهره افراد، آن ها را برای حضوری آراسته در اجتماعات آماده می کنند، این هنر جذاب طرفداران بسیار زیادی دارد، و به دو دسته جداگانه آموزش آرایشگری زنانه و مردانه تقسیم می شود، که آموزش ها در هر کدام از آن ها  متفاوت است. دوره های متعدد یادگیری در آموزشگاه فنی و حرفه ای آموزش آرایشگری دارای شاخه های بسیار زیادی می باشند، و در زمینه بدست آوردن تخصص کامل در هر کدام از شاخه ها بهتر است در تمامی دوره های ذیربط آن ها شرکت کرد، برای مثال برای موفقیت در زمینه آموزش خدمات ناخن با جدیدترین متدها باید در هر دو دوره آموزش کاشت ناخن و آموزش طراحی ناخن شرکت کرد، تا بتوان از عهده ی سفارشات مشتریان برآمد، و کسب و کار موفقی داشت. خلاقیت و نوآوری در این حرفه همراه با تلاش و پشتکار مستمر از مهمترین ابزارهای موفقیت و کامیابی در این مشاغل می باشد، و از آنجایی که دوره های آموزش آرایشگری کامل  در آموزشگاه ها بسیار متنوع و زیاد می باشد، افراد باید صبر و علاقه بسیار زیادی داشته باشند، تا در حین یادگیری دلسرد و خسته نشوند. آموزش آرایشگری یک هنر بسیار خلاقانه و دوست داشتنی می باشد، و تمامی افراد جامعه از کودکان گرفته تا بزرگسالان را می توان از مشتریان این حرفه دانست.  قیمت دوره های آموزش آرایشگری بر حسب تعداد ساعات آموزشی، مدت دوره، نوع خدمات دریافتی به کارآموزان و محل برگزاری کلاس ها و تجهیزات در اختیار هنرجوها محاسبه می شود، و در هنگام ثبت نام اعلام می گردد، اما از مهمترین نکاتی که قبل از ثبت نام در کلاس های آموزشی باید مورد توجه قرار گیرد می توان به اعتبار مدرک و سابقه مربیان و میزان رضایت مندی مشتریان اشاره کرد.

دوره های آموزش آرایشگری

تمامی دوره های آموزش آرایشگری را می توان در گروه های آموزش خدمات پوست، آموزش گریم و میکاپ، آموزش خدمات مو، آموزش خدمات اکستنشن و آموزش خدمات ناخن قرار داد، که هر قسمت آن ها دارای تعداد بسیار زیادی زیرگروه هستند، که برای موفقیت در این حرفه باید به صورت تخصصی به یادگیری آن ها پرداخت. دوره آموزشی مراقبت از پوست شامل موارد بسیار زیادی در زمینه خدمات پوستی و همچنین آرایش دائمی و موقتی چشم ها می باشد، برای مثال می توان به فیبروز، میکروپگمنتیشن، میکرونیدلینگ، اصلاح صورت و ابرو، اپیلاسیون، پاکسازی صورت و غیره می شود، که شرکت در کلاس های آموزش آرایشگری و یادگیری آن ها در موفقیت افراد بسیار موثر است، زیرا این خدمات بیشترین متقاضی را دارند، و بهترین کمک را به افراد در زمینه آراستگی و شادابی پوست می کند. آموزش آرایشگری ویژه بازار کار شامل یک سری نکات مهم و کلیدی در زمینه تمامی مهارت های لازم برای ورود به بازار کار و کسب درآمد می باشد، که در برخی مراکز به صورت حرفه ای به هنرآموزان آموزش داده می شود.  یادگیری آموزش آرایشگری همواره برای بانوان بسیار محبوب می باشد، و حتی افرادی که به فکر کار کردن در آرایشگاه ها نیستند، در کلاس های خودآرایی شرکت می کنند، تا آراستگی و اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و در تمامی اجتماعات به خوبی ظاهر شوند.

آموزشگاه آرایشگری بهسیما

آموزشگاه آرایشگری بهسیما از معتبرترین مراکز برگزاری دوره های آموزش آرایشگری در بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مجرب ترین پزشکان و مربیان این حوزه می باشد، که به تمامی متقاضیان خدمات آموزش تخصصی را ارائه می دهد. متقاضیان یادگیری مهارت آرایشگری در تمامی سطوح مبتدی تا حرفه ای می توانند به ساین آموزشگاه بهسیما مراجعه کرده و در زمینه دوره های آموزشی، هزینه دوره، مدت زمان دوره و غیره اطلاعات کامل را کسب نمایند، و در صورت تمایل در دوره های تخصصی این مرکز شرکت نمایند.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهران : بین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهران : مترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران ) : ۴۴۰۱۷۷۱۵   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1132
نمایش همه
علاقه مندی ها ()