پوست یکی از مهمترین معیارهای زیبایی شناسی می باشد، که  در زمینه اعتماد به نفس و افزایش نشاط و شادابی افراد بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد، به همین دلیل است که تمامی افراد خصوصا بانوان با به کارگیری آموزش های طبیعی و درمانی مراقبت از پوست در تلاش هستند تا از این سرمایه خدادای در برابر برخی عوامل تهدید کننده به بهترین روش ممکن محافظت نمایند. اشعه مستقیم نور آفتاب، عدم ورزش و داشتن خواب کافی، استفاده از فست فودها، غذاهای کنسروی و چرب، استعمال دخانیات، عدم نوشیدن آب کافی در شبانه روز، کاهش و افزایش ناگهانی وزن و برخی بیماری ها از مهمترین مواردی هستند، که به مرور به پوست صدمه وارد می کنند، و برای کاهش اثرات تخریبی آن ها باید در اولین فرصت ممکن نسبت به استفاده از آموزش های مراقبت از پوست روی آورد، تا بتوان در همان ابتدا و با کمترین هزینه پوست خود را احیا نمود. از مهمترین خدماتی که در جهت ترمیم و از بین رفتن برخی بلیماری های پوستی انجام می شود می توان به رفع تیرگی صورت، بدن و اندام ها، پاکسازی صورت، پیلینگ و صاف کردن جای جوش صورت، درمان زخم و سوختگی، مزوتراپی و تزریق PRP و جوانسازی پوست اشاره کرد، که در کوتاه ترین زمان ممکن آثار بیماری را بهبود می دهد، و شفافیت و شادابی را به پوست افراد باز می گرداند، می توان گفت این روش ها از بهترین و ساده ترین آموزش های مراقبت از پوست صورت و بدن می باشند. استفاده از راه حل های طبیعی مانند تغییر الگوی زندگی و رژیم غذایی، انجام مستمر حرکات ورزشی و یوگا، استفاده از نوشیدنی های طبیعی و آب به میزان کافی، قرار دادن آجیل و خشکبار در برانه های خوراکی، عدم استفاده از غذاهای حاضری، فست فودی و فراوری شده و غیره از مهمترین و کم هزینه ترین روش های مراقبت از پوست برای تمامی افراد و در تمامی سنین می باشد.

آموزش های مراقبت از پوست

استفاده از ضد آفتاب مناسب و سازگار با پوست صورت یکی از موارد انکار ناپذیر در جوان ماندن پوست و عدم بروز چین و چروک های زود رس می باشد، بهتر است، در زمینه انتخاب ضد آفتاب از پزشکان متخصص مشورت بگیرد، تا در نهایت با مشکلات بیشتری مواجه نشد. مراقبت از پوست صورت و بدن علاوه بر افزایش اعتماد به نفس و ایجاد انگیزه و نشاط در زندگی به ایمن ماندن بدن نیز در برابر بیماری های باکتریی، ویروسی و غیره نیز کمک می کند، بنابراین باید رعایت الگوهای مراقبتی را به صورت مستمر در زندگی ادامه داد. توجه به اهمیت مراقبت از پوست مراکز آرایش و بهداشتی بسیار زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند، که به راحتی نمی توان به آن ها اعتماد نمود، برای مثال ارائه متدهای آرایشی و مراقبتی بدون راهنمایی و نظارت پزشکان زیبایی ممکن است خطرات جبران ناپذیری را برای افراد به همراه داشته باشد، بنابراین شرط لازم برای مراجعه و استفاده از خدمات آموزش مراقبت از پوست صورت، وجود و نظارت دائمی پزشکان به نحوه ی اجرای کار پرستاران می باشد. با توجه به نوع خدمات دریافتی، تجهیزات مورد استفاده، تعداد جلسات درمان و غیره هزینه ها و قیمت خدمات آموزش مراقبت از پوست تغییر می کند، و معمولا در همان مشاوره ابتدایی به متقاضیان اعلام می شود.

مراکز درمانی و مراقبت از پوست با مناسب ترین قیمت

آموزشگاه آرایشگری بهسیما در شمار معتبرترین و محبوبترین مراکز درمانی و مراقبت از پوست با مناسب ترین قیمت می باشد، که تمامی خدمات پزشکی در آن با استفاده از بهترین دستگاه های روز دنیا و متخصصین مجرب و کارآزموده انجام می شود، و اکنون این مرکز در شمار مراکز معتبر درمانی و آرایش قرار گرفته است، متقاضیان استفاده از انواع خدمات آموزش درمانی و مراقبت از پوست و مو با مراجعه به سایت اینترنتی این مجموعه می توانند اطلاعات کامل را در زمینه نوع خدمات و شرایط واگذاری آن ها در این مرکز را مطالعه نمایند.

 

 

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهران : بین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهران : مترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران ) : ۴۴۰۱۷۷۱۵   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1222
نمایش همه
علاقه مندی ها ()