دندان از مهم ترین عضو های بدن است که باید به آن بسیار توجه شود. در زمان هایی که شما با مشکلات دندان مواجه می شوید پزشک در ابتدا با توجه به نوع مشکل از شما می خواهد عکس مختلف از دندان تهیه نمایید. سی بی سی تی دندان نوعی تصویر برداری از دندان ها می باشد که به وسیله ی آن می توان بسیاری از مسائل مربوط به دهان و دندان را متوجه شد. سی بی سی تی دندان با استفاده از اشعه ی مخروطی تصویر برداری را انجام می دهد و می تواند تمامی دندان ها و استخوان ها و بافت های نرم را نمایش دهد.

آمادگی سی بی سی تی دندان سعادت آباد

خدمات تخصصی سی بی سی تی دندان در سعادت آباد  بسیار آسان بوده و تنها باید مواردی را برای این عکس برداری رعایت نمایید. برای این کار باید از لباس های گشاد و راحت استفاده شود همچنین در زمان تصویر برداری نباید اشیای اضافه مانند جواهرات و عینک و... به همراهتان باشد زیرا وجود این وسیله ها مانع از تصویر برداری خوب و باکیفیت می شود.

موارد استفاده از سی بی سی تی دندان سعادت آباد

با استفاده از سی بی سی تی دندان سعادت آباد ، دندان پزشک می تواند بیماری ها و مشکلات مختلفی را تشخیص دهد از جمله اختلالات مفصلی، تومور فک، ساختار استخوانی، بررسی دندان ها و ایمپلنت و....

دستگاه سی بی سی تی دندان طوری عمل می کند که با چرخش 360درجه می تواند تصاویر بسیاری را تهیه نماید و پس از آن با قرار گیری این تصاویر در کنار هم تصویری کلی به دست می آید.

در زمان هایی که نیاز به کاشت دندان داشته باشید باید از تصاویر سه بعدی استفاده کنید. سی بی سی تی دندان سعادت آباد نوعی عکس برداری است که می تواند استخوان ها و عصب ها و لثه را برای شما نمایش دهد. دستگاه سی بی سی تی دندان از اشعه ی ایکس برای تصویر برداری استفاده می کند بنابراین تنها در زمان های لازم باید تهیه گردد و از گرفتن عکس در دفعات بالا خودداری شود. برای گفتن عکس در سی بی سی تی دندان اشعه مخروطی دور سر بیمار قرار می گیرد و عکس ها تهیه می گردد.

برای انجام ارتودنسی نیز از شما خواسته می شود که تصویر برداری سی بی سی تی استفاده کنید. همچنین زمان هایی که باید بر روی لثه ها جراحی انجام شود با استفاده از سی بی سی تی می توان آن را کنترل نمود. همچنین جراحی های فک و صورت با استفاده از سی بی سی تی دندان سعادت آباد بررسی می گردند . سی بی سی تی تصاویر واضح تر و بزرگ تری را در مقایسه با سی تی اسکن دارد . برای انجام رادیولوژی دندان در سعادت آباد به سایت مراجعه کنید.

محافظت در مقابل اشعه

برای این که بتوانیم در مقابل اشعه ی تصویر برداری از بیمار محافظت کنیم باید مواردی را در نظر بگیریم. مثلا استفاده از دستگاه های به روز و سالم یکی از نکاتی است که باید به آن دقت شود متاسفانه در برخی از مراکز کنترل این وسیله ها انجام نشده و می تواند مشکلات را به همراه داشته باشد بنابراین کنترل دستگاه ها یکی از مهم ترین موارد می باشد. انواع دستگاه های سی بی سی تی وجود دارد که هر یک برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل از معتبر ترین مراکز تصویر برداری دهان و دندان می باشد. این مرکز با استفاده از بهترین دستگاه ها ، خدمات رسانی بسیار خوبی را برای شما خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایید.

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 831
نمایش همه
علاقه مندی ها ()