سی تی اسکن دندان سعادت آباد یکی از مراکز تخصصی در حوزۀ تصویربرداری می باشد که امکان عکسبرداری از فک و صورت را برای بیمار فراهم می کند. همانطور که می دانید مشکلاتی که برای بخش های مختلف دندان و فک اتفاق می افتد به راحتی قابل شناسایی نمی باشد. در نتیجه نیاز است که فرد از مزایای دستگاه های رادیولوژی استفاده کنند تا بدین صورت بتوانند زمینۀ تشخیص نوع بیماری را برای پزشک معالج راحت تر نماید. اجرای سی تی اسکن دندان سعادت آباد توسط افراد متخصص و مجرب انجام می شود که تسلط کامل به دستگاه های پیشرفتۀ سی تی اسکن و رادیولوژی دندان دارند، تا بتوانند عکسی مطابق با درخواست دندانپزشک را انجام دهند. برای تصویربرداری دندان نیز همانند سایر قسمت های بدن نیاز است که یک سری نکات را رعایت نمود تا از میزان اشعۀ مضر به بخش های مختلف بدن جلوگیری شود. به عنوان مثال فرد هنگام انجام سی تی اسکن به هیچ عنوان نباید زیورآلات فلزی به همراه داشته باشد، چرا که این مسئله اشعۀ مضر این دستگاه را جذب بدن می کند و موجب آسیب رساندن به بافت های داخلی بدن می شود. همچنین داشتن پیرسینگ و یا سمعک نیز بسیار خطرناک می باشد و باید آنها را از بدن جدا نمود. برای اطلاع از خدمات تخصصی سی تی اسکن دندان در سعادت آباد  به سایت مراجعه نمایید. 

مرکز سی تی اسکن دندان سعادت آباد

مرکز سی تی اسکن دندان سعادت آباد، مجهز به دستگاه های پیشرفتۀ عکسبرداری دندان و فک و صورت می باشد که با استفاده از آنها بتوانند از نسوج پیچیده و مستحکم دندان ها تصویربرداری نمایند. بدین وسیله بتوانند امکان تشخیص نوع بیماری لثه و دندان شخص را مشخص کنند. خیلی از بیماری های دندان هستند که به راحتی نمی توان آنها را درمان کنند و به همین منظور توسط دندانپزشک، برای بیمار نسخۀ گرفتن سی تی اسکن و رادیولوژی نوشته می شود تا با مشاهدۀ تصاویر بتواند بهترین راهکار را برای درمان بیمار استفاده کنند.

انجام سی تی اسکن مخروطی سعادت آباد به وسیلۀ دستگاه های مخصوص گرفته می شود و به نسبت دیگر دستگاه های رادیولوژی ارزان تر می باشد و به عنوان دستگاه رادیولوژی سرپایی در مطب های دندانپزشکی مورد استفاده قرار گرفته می شود. این نوع دستگاه ها قابلیت گرفتن عکس هایی با جزئیات بالا را از استخوان های فک و صورت دارند که مربوط به حفره های بینی و سینوس های صورت نیز می شود. امّا از نظر اطلاعات تشخیصی نسبت به دیگر مدل های دستگاه رادیولوژی معمولی است.

انواع سی تی اسکن دندان سعادت آباد

ارزیابی ساختارهای بافت نرم و سخت دندان توسط انواع سی تی اسکن دندان سعادت آباد برای کلیۀ بیماران فراهم می باشد و افرادی که با مشکلات دشوار دندان روبرو هستند، می توانند از نتایج تصاویر این دستگاه ها استفاده کنند.

تشخیص مشکلات اختلالات مفصلی، تعبیه دقیق ایمپلنت دندان، ارزیابی سینوس ها و کانال های عصبی، تشخیص اندازۀ تومورهای فکی، یافتن منبع درد مطابق با تصاویر رادیولوژی، انجام تجزیه و تحلیل سفالومتریک و انجام جراحی ترمیمی از مواردی هستند که در تشخیص نوع بیماری دندان شخص بسیار تأثیرگذار می باشد. برای اطلاع از خدمات رادیوگرافی داخل دهانی به سایت مراجعه کنید. 

تعرفه سی تی اسکن دندان سعادت آباد

تعرفه سی تی اسکن دندان سعادت آباد توسط اتحادیۀ دندانپزشکی مشخص می گردد. در نتیجه می توانید با اطمینان نسبت به گرفتن سی تی اسکن دندان بپردازید. در نتیجه می توانید پیش از اینکه به صورت حضوری برای انجام سی تی اسکن دندان در محل مراجعه نمائید، می توانید به صورت تلفنی از هزینۀ ثابت رادیولوژی دندان مطلع شوید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل یکی از مراکز معتبر در زمینۀ أخذ تصاویر دندان از بیماران می باشد تا بدین وسیله بتواند راه های درمان و تشخیصی را برای دندانپزشک فراهم می کند.

 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 851
نمایش همه
علاقه مندی ها ()