آرایشگری از شغل هایی است که علاقه مندان بسیاری دارد. اگر شما هم به آرایشگری علاقه دارید می توانید با گذراندن کلاس های آموزش آرایشگری به هدف خود برسید. آرایشگری شغلی حرفه ای و ظریف می باشد یعنی شما با استفاده از آموزشی که می بینید و در طول زمان تجربه ای که به دست می آورید ، هنرتان در این حرفه بهتر از قبل خواهد شد. آرایشگری برخلاف ظاهرش که ساده به نظر می آید دارای پیچیدگی هایی است که با استفاده از تکنیک های خاص می توان بر این کار تسط یافت. آرایشگری در دو دسته ی زنانه و مردانه تقسیم بندی می شود که هر یک دارای بخش های مختلفی در آموزش آرایشگری می باشد .

در واقع در آموزش آرایشگری تمامی روش ها و کار ها در جهت زیبا تر شدن افراد می باشد که شامل مرتب کردن و اصلاح ، زیباسازی مو و چهره و ناخن و .... می باشد که هر یک از این حرفه ها دارای گستردگی بسیار زیادی می باشد. با آموزش آرایشگری می توان در هر بخشی که می خواهیم فعالیت داشته باشیم. برای شرکت در دوره تخصصی آموزش آرایشگری به سایت مراجعه کنید. 

انواع آموزش آرایشگری

 آموزش آرایشگری زنانه می تواند شامل رنگ کردن مو ها، پاکسازی پوست، اصلاح صورت، طراحی و کاشت ناخن ها، کوتاهی مو، مدل دادن به موها و ... باشد. در آموزش آرایشگری مردانه نیز می توان کوتاهی مو، فرم دادن به مو ها، پاکسازی پوست ، اصلاح صورت و.... را نام برد. در هر یک از این هنر ها شما باید به شکل اصولی آموزش ببینید زیر در غیر اینصورت شما بدون تخصص کافی ممکن است به افراد صدمه ی جسمی و روحی وارد نمایید .

در کلاس های آموزش آرایشگری به طور کامل به شما آموزش داده می شود تا پس از پایان دوره بتوانید به صورت مسلط به فعالیت در این زمینه مشغول شوید اما انتخاب یک مرکز آموزش آرایشگری معتبر و خوب کار سختی است زیرا همه ی مراکز کلاس های کاملی را در اختیار کارآموزان قرار نمی دهند و تکنیک ها را به طور کامل نمی دانند . پس به هر مرکز آموزش آرایشگری اعتماد نکنید. برخی از مراکز آموزشی به شما مدرک پایان دوره می دهند که بسیار مهم می باشد همچنین باید به تعرفه هایی که برای کلاس ها تعیین میگردد ، دقت نمود. برای شرکت در دوره آموزش خدمات مو به سایت مراجعه کنید. 

کار در رشته ی آرایشگری

به دلیل اینکه آرایشگری را می توان از محیطی کوچک و در تعدادی از شاخه ها شروع کرد بسیاری از افراد به این حرفه علاقه مند هستند . شما با مهارت در بخش هایی از آرایشگری می توانید سالنی را برای خود ایجاد کنید و در همان بخش ها فعالیت داشته باشید و پس از آموختن بخش های دیگر آرایشگری ، آرایشگاه خود را بزرگ تر و متنوع تر سازید بنابراین تنها چیزی که مهم است شرکت در دوره آموزش آرایشگری اصولی بوده تا بتوان در بخش های مورد نظر به صورت تخصصی فعالیت داشت. بنابراین شما با یادگیری یکی از شاخه های آرایشگری به طور کامل بیشتر از یادگیری غیراصولی در تمامی دوره ها ، موفق خواهید بود. مرکزی که برای آموزش آرایشگری انتخاب می کنید باید سابقه ی بالایی داشته باشد همچنین از آرایشگران حرفه ای برای آموزش بهره مند باشد. تعداد ساعات آموزش مطلوب و هزینه مناسب و روش آموزش درست نیز بسیار مهم است که یک آموزشگاه آرایشگری معتبر باید همه این ها را به صورت کامل دارا باشد.

آموزشگاه آرایشگری به سیما از آموزشگاه های معتبر در کشور ما می باشد که توانسته با بهره گیری از آرایشگران بسیار حرفه ای دوره های آموزش آرایشگری را با بهترین کیفیت و بازدهی برگزار نماید.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهران : بین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهران : مترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران ) : ۴۴۰۱۷۷۱۵  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1040
نمایش همه
علاقه مندی ها ()