شرکت های مشاوره و برنامه ریزی ارائه طرح توجیهی از جدیدترین مشاغل خدماتی هستند، که در دوره ی کوتاه فعالیت خود، به سرعت در میان فعالان اقتصادی جای خود را باز کردند و به دلیل ارائه راهکارهای مناسب برای موفقیت پروژه مورد استقبال عموم قرار گرفت. تمامی باید ها و نباید هایی که سبب موفقیت و شکست یک پروژه اقتصادی می شود را در قالب انواع طرح توجیهی کارامد و جامع گردآوری کرده و در اختیار متقاضیان قرار می دهند. تمامی اطلاعات آماری و مستنداتی که در امکان سنجی انواع  طرح توجیهی مطرح شده است، شروع و یا گسترش پروژه های اقتصادی لازم هستند، و ریسک های راه اندازی کسب و کار های مختلف و جدید را به حداقل می رساند. در بازهای پرنوسان کشور های در حال توسعه و تغییرات دائمی نرخ ارز و جابجایی ارزش پول تنها یک اشتباه کوچک ممکن است، خسارات هنگفت و جبران ناپذیری را به افراد تحمیل کند، و تا مدت امکان راه اندازی و یا توسعه کسب و کار را از آن ها بگیرد البته در پروژه های بزرگ اقتصادی که با اعداد و ارقام بسیار بزرگ سروکار داریم ، به راحتی می توان اهمیت استفاده از انواع طرح توجیهی اقتصادی را درک کرد. قیمت اجرای طرح توجیهی در پروژه های اقتصادی مختلف متفاوت می باشد، و برحسب نوع پروژه و وسعت آن بین طرفین به صورت توافقی محاسبه و تعیین می شود.

مزایای استفاده از طرح توجیهی

گرفتن تسهیلات مورد نیاز از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، جذب سرمایه گذار ، مشارکت با شرکت های خصوصی، شناسایی عوامل تهدید زا و موفقیت پروژه، بررسی روند عرضه و تقاضای بازار، معرفی کشتریان بالقوه، امکان سنجی بازار، تخمین سرمایه اولیه، دوره بازگشت سرمایه و سوددهی همه و همه از جمله مزایای استفاده از طرح توجیهی مناسب و کارآمد می باشد. استفاده از طرح های توجیهی برای تمامی فعالیت های اقتصادی بسیار لازم و ضرورری است، اما معمولا شرکت های دانش بنیان به دلیل خدمات متمایزی که در زمینه تولید محصولات جدید و خدمات مختلف ارائه می دهند، از اصلی ترین مشتریان خرید طرح توجیهی می باشند، تا به یک امکان سنجی اولیه از بازار دست یابند، و در مسیر پروژه اجرایی متمایز خود با موفقیت قدم  بگذارند. انواع طرح های توجیهی احداث تله کابین، احداث هتل پنج ستاره، طرح توجیهی تولید کود کشاورزی و غیره را می توان در شمار طرح های زیربنایی، تولیدی و خدماتی دانست، که می توان برحسب موقعیت پروژه امکان سنجی اولیه را برای آن ها انجام داد و مستندات صحیح آماری و اقتصادی از روند معاملات به طور کامل در آن ها شرح داده شده است. برای استفاده از خدمات طرح توجیهی مقاطع مسی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت اجرای طرح توجیهی

همان طور که در ابتدا هم به آن اشاره شد، قیمت اجرای طرح توجیهی به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد، و از مهمترین موارد آن می توان به جامعیت طرح، مدت زمان مطالعات و تحقیقات بر روی آن، میزان سرمایه اولیه، تعداد سرمایه گذار ها و غیره تعیین می شود. از الزاماتی که در تمامی طرح های توجیهی باید به آن پرداخته شود می توان به جامعیت طرح اشاره کرد، زیرا هر قدر تمام جزئیات آن به خوبی بررسی شده باشد، به راحتی می توان بانک ها، موسسات مالی و اعتباری و سرمایه گذاران بخش خصوصی را برای مشارکت در پروژه و سرمایه گذاری در آن متقاعد کرد.

طرح توجیهی با ارزان ترین قیمت

شرکت های بسیار زیادی در زمینه اجرای طرح توجیهی با ارزان ترین قیمت در حال فعالیت هستند، که از معتبرترین و کارآمدترین آن ها می توان به مجموعه مهندسی و مشاوره مطصا اشاره کرد، که سالهاست با اجرای انواع طرح های موفق توجیهی توانسته اعتماد مشتریان را جلب نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر از روند اجرای پروژه ها و گرفتن مشاوره لازم با کارشناسان این مجموعه می توان به سایت اینترنتی شرکت مطصا مراجعه کرد، و اطلاعات مورد نظر خود را در زمینه انواع طرح توجیهی کامل و مستند کسب نمود.

 

 ارتباط با گروه نقاشی ساختمانی 

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655              

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 764
نمایش همه
علاقه مندی ها ()