اسباب بازی های کودکانه شامل هر وسیله ی بی ضرری می شوند، که علاوه بر ایجاد سرگرمی برای کودکان، به رشد و یادگیری حرکتی، رفتاری و آموزشی آن ها نیز کمک می کنند، و از مهمترین آن ها می توان به عروسک اشاره کرد. عروسک از مهمترین و محبوبترین اسباب بازی هایی است، که در دنیای کودکان بسیار مهم است، و به کودک کمک می کند، خود را برای ارتباط برقرار کردن با دیگران، آماده کند. می توان گفت شیرین ترین لحظات کودکی با بازی با عروسک سپری می شود، و حتی بزرگسالان نیز ممکن است بیشترین خاطراتی که از دنیای کودکی خود به یاد می آورند، به نحوی به بازی با عروسک ها ارتباط داشته باشد، زیرا این وسایل بازی به ظاهر کم اهمیت یک دنیای خیالی بسیار جذاب را برای کودکان شبیه سازی می کند، که برخی از آن ها حتی تا دوره نوجوانی هم در آن باقی می مانند. عروسک در شمار اسباب بازی هایی قرار می گیرد که بین دختران و پسران مشترک می باشد، و نمی توان بازی با آن را مختص به گروه خاصی از کودکان قرار داد، اما به دلیل اینکه کودکان برحسب جنسیت و خلق و خو ویژگی های متفاوت بسیار زیادی دارند، که معمولا این ویژگی ها بعد از سنین خردسالی پدیدار می شود، در برخی از دسته بندی ها از این اسباب بازی با عنوان عروسک دخنرانه یاد می شود، زیرا دختربچه ها واکنش و علاقه ی بیشتری به بازی با آن ها از خود نشان می دهند، و می توان این اسباب بازی را به نوعی از محبوب ترین وسایل بازی دختران دانست.

خرید عروسک با ارزان ترین قیمت

عروسک از اولین و محبوب ترین وسایل بازی کودکان هست، که بر هست نوع آن و متریالی که در ساخت آن ها به کار رفته است می توان آن ها را در دسته های انواع عروسک بافتنی، عروسک سرامیکی، سفالی، پارچه ای، خیمه شب بازی، چوبی و پلاستیکی قرار داد، که در قالب ها انسانی و حیوانات طراحی و تولید می شوند. شرکت های معتبر عروسک سازی معمولا با الهام گرفتن از شخصیت های کارتونی و مورد علاقه کودکان در تلاش هستند، تا اسباب بازی هایی بسازند، که کودکان به راحتی با آن ها ارتباط برقرار می کنند، و به نحوی از زندگی آن ها با خبر هستند، برای مثال می توان به عروسک باربی، عروسک های دارا و سارا و غیره اشاره کرد. برای خرید عروسک با ارزان ترین قیمت، بهترین راه و موثر ترین راه مراجعه به مراکز فروش آنلاین این محصولات می باشد، تا بتوان به صورت مستقیم و بدون صرف هزینه های بسیار بالا این وسایل بازی را خریداری کرد، و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل گرفت. برای خرید اسباب بازی به سایت مراجعه کنید.

نکات مهم در هنگام خرید عروسک

در صنعت اسباب بازی سازی عروسک به دلیل محبوبیت و تقاضای بالا در بازار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، و روز به روز  این اسباب بازی ها در اشکال و قالب های متنوع و دوست داشتنی تولید می شوند تا رضایت کودکان را جلب نمایند. توجه به سلیقه کودک، امنیت کودک در هنگام بازی برای مثال از اسباب بازی های تیز، شیشه ای و سرامیکی برای خردسالان نباید استفاده شود، ابعاد عروسک و اینکه کودک در هر سنی بتواند آن را به راحتی حمل کند و از بازی خسته نشود، حساسیت زا نبودن متریالی که در ساخت و تولید آن به کار رفته از جمله تکان مهم در هنگام خرید عروسک می باشد.

فروش آنلاین عروسک

فروشگاه اینترنتی بازی ساز مارکت یکی از معتبرترین و محبوبترین مراکز فروش آنلاین عروسک با مناسب ترین قیمت می باشد. متقاضیان خرید این نوع از اسباب بازی های دخترانه با مراجعه به وب سایت این مجموعه خوشنام می توانند تمامی عروسک ها را به همراه لیست قیمت و مشخصه های فیزیکی آن ها مشاهده نمایند، و در صورت تمایل اقدام به خرید نمایند.

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 687
نمایش همه
علاقه مندی ها ()