حمل و نقل یکی از مهم ترین بخش ها در زندگی شهر نشینی می باشد. اتوبار به معنی حمل وسیله از راه زمینی است و برای حمل و نقل کالا ها به کار می رود. با توجه به نیاز افراد به اتوبار برای حمل و نقل، مراکز بسیاری روی کار آمدند که در بخش اتوبار فعالیت دارند. ما در زمان نیاز به اتوبار می توانیم از طریق این شرکت ها اقدام نماییم. اگر بخواهیم کلمه ی اتوبار را بررسی کنیم این کلمه شامل واژه ی اتو به معنای اتومبیل است و همچنین بخش بعدی بار هم از باربری گرفته شده است. بنابراین باربری به وسیله ی اتومبیل را اتوبار می گوییم.

باربری با اتوبار دارای تفاوت بسیاری می باشد. برخی از افراد این دو کلمه را به جای هم استفاده می کنند. تفاوت آن ها را به درستی نمی دانند. اتوبار به معنای حمل و نقل بار به روش زمینی است و در سطح شهر و یا بین شهری می توانیم اتوبار را داشته باشیم اما باربری این طور نیست. باربری کلی تر بوده و شامل باربری در سطح کشوری می باشد که می تواند با استفاده از هر نوع وسیله باشد.

امروزه شرکت های بسیاری در بخش اتوبار و باربری فعالیت دارند که می توانیم از این مراکز برای حمل و نقل کالا های خود کمک بگیریم. در این مراکز از اتومبیل های مختلفی برای حمل بار استفاده نمی شود زیرا بار ها شامل مواد مختلفی از قبیل مواد غذایی ، کالا های شرکتی، وسیله ی خانه، مصالح ساختمانی و یا شیمیایی و... می باشند و حمل بار هر یک باید با اتومبیل جداگانه انجام شود تا آسیبی به کالا های مختلف نرسد.

مزایای خدمات اتوبار

اتوبار دارای مزیت های بسیاری می باشد. با استفاده از اتوبار می توان وسایل را به راحتی به مکان دیگر انتقال داد. این لوازم می تواند لوازم خانه باشد که برای جابجایی و اسباب کشی به کار  رود و یا می تواند کالا های شرکت باشد که به محل دیگری انتقال یابد. با این روش وسیله ها بدون دردسر و به صورت کاملا امن جابجا می شوند. مراکز اتوبار مسئولیت بار را بر عهده می گیرند و کالا ها را به درستی انتقال و تحویلتان می دهند.

هزینه اتوبار

هزینه اتوبار با توجه به میزان مسافت تعیین می گردد. ممکن است شما بخواهید داخل شهر و یا بین شهری درخواست اتوبار را داشته باشد و یا مقصد های مختلفی را انتخاب نمایید بنابراین با توجه به مسافت ، تعرفه ها در مراکز باربری و اتوبار متفاوت می باشد. برخی از شرکت های اتوبار خدمات دیگری را از قبیل بسته بندی و آماده سازی را هم انجام می دهند که این ها شامل هزینه ی اضافه تر خواهد شد. برای استفاده از خدمات باربری شهری به سایت مراجعه کنید. 

انواع اتوبار

اتوبار به دو دسته ی اتوبار داخل شهری و اتوبار بین شهری تقسیم بندی می شود که برخی از مراکز فقط اتوبار داخل شهری را انجام می دهند و برخی از مراکز اتوبار داخل و بین شهری را در اختیار شما قرار می دهند. در واقع بدون شرکت های باربری و اتوبار امکان حمل کالا ها در مواردی وجود نخواهد داشت و مشکلات بسیاری را ایجاد می کند زیرا ممکن است اتفاقی برای بار ما بیفتد در صورتی که این شرکت ها قابل اطمینان می باشند و مسئولیت پذیرند .

مرکز اتوبار آزادی از مراکز معتبر و باتجربه در زمینه ی اتوبار می باشد که این مرکز با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت مشتریانش را به دست آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت مراجعه کرده و یا با ما تماس بگیرید.

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 823
نمایش همه
علاقه مندی ها ()