لوازم هنری برای نقاشی و ایجاد اثر های هنری به کار می رود که لازمه ی کار بوده و در تنوع بالایی با توجه به زمینه ی هنری مورد نظر می باشد. فروشگاه های لوازم هنری این لوازم را به فروش می رسانند. شما با توجه به سبک هنری که دارید می توانید انواع مناسب از لوازم هنری را تهیه نمایید.

انواع لوازم هنری

کاردک: کاردک یکی از ابزار هایی است که از فولاد ساخته شده و می توان برای ایجاد فرم هایی در نقاشی از آن استفاده نمود. از این وسیله می توان برای مخلوط کردن رنگ ها و انتقال آن بر روی بوم استفاده نمود.

ایر براش: از این وسیله برای پاشیدن رنگ برای ایجاد اثر های مربوطه استفاده می گیرد. برای ایجاد سایه و هایلایت ها می توان از این وسیله ی کاربردی در لوازم هنری استفاده نمود.

مداد: یکی از اصلی ترین لوازم هنری مداد است که آن را می توان در فروشگاه های لوازم هنری یافت. مداد ها دارای تنوع بالایی بوده و با توجه به نوع فعالیت می توان آن را انتخاب نمود. مداد ها در انواع سخت و خشک و روغنی وجود دارند.

زغال طراحی : این وسیله در لوازم هنری بسیار مهم بوده و بخصوص برای کسانی که در سبک سیاه قلم فعالیت دارند ضروری می باشد. با استفاده از زغال طراحی می توان سایه های دلخواه را ایجاد نمود و به کار حجم داد. در برخی مواقع مانند سایه ها نمی توان از مداد به شکل مفید استفاده نمود بنابراین شما با استفاده از زغال طرحی می توانید این سایه ها را به بهترین شکل ایجاد نمایید. زغال در دو نوع چرب و خشک بوده که اثر زغال در طراحی قابلیت محو شدن دارد و مانند مداد خط بر جای نمی گذارد.

زغال مدادی : وسیله مانند مداد بوده ولی از زغال است که می تواند در مکان هایی که نیز به سایه در کنار خط ها است از آن استفاده شود.

قلم: یکی از اصلی ترین اجزای لوازم هنری قلم است. قلم ها در انواع مختلفی وجود دارند و کاربرد های متفاوتی را می توان از این وسیله مشاهده نمود. قلم های نوک سوزنی، قلم خوشنویسی، قلم فولادی، قلم فرانسوی از انواع قلم ها می باشند.

مداد رنگی: مداد رنگی از وسایل مهم در لوازم هنری بوده که شامل طیف گسترده ای از رنگ ها می باشد که می توانید این مداد ها را به صورت تکی و یا پک کامل تهیه نمایید. مداد ها در برند های مختلفی در بازار وجود دارند که با توجه به استفاده ای که دارید می توانید نمونه ی مناسب را انتخاب نمایید.

ماژیک: ماژیک ها وسیله های اصلی در برخی از انواع نقاشی ها می باشند. با استفاده از ماژیک می توان نقاشی های زیبایی را خلق کرد. ماژیک ها دارای انواع تینری ، آبی و ماژیک نقاشی می باشند که برای مصارف گوناگون به کار می روند. برای خرید رنگ نقاشی به سایت مراجعه کنید. 

قلم موی نقاشی : قلم مو از لوازم هنری بسیار رایج بوده و در انواع مختلفی می توان آن را در فروشگاه ها یافت. قلم مو ها می توانند در نقاشی های رنگ روغن و مداد مورد استفاده قرار بگیرند.

انواع قلم مو ها شامل قلم مو نیزه ای، قلم موی گرد ، قلم موی گندمیو قلم موی تخت می باشد.

برای خرید انواع لوازم هنری به مراکز معتبر مراجعه نمایید تا لوازم اصل و با کیفیتی را به شما عرضه کنند. امروزه مراکز مختلفی برای فروش لوازم هنری وجود دارد که مرکز گروه هنری گلدیس یکی از این مراکز معتبر می باشد که برای خرید می توانید از طریق لینک ها به سایت مراجعه نمایید.

آدرس : تهران ، خ 15 خرداد ، بازار آهنگران ، کوچه مسجد جامع ، پاساژ ابن رضا ، طبقه زیر همکف ، پلاک 12

تلفن : 55817532-55632460 موبایل : 09031901595              ایمیل : goldisgroup@gmail.com کدپستی : 1165656737

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 777
نمایش همه
علاقه مندی ها ()