پرسلان بر جزء یکی از دستگاه های صنعتی کاربردی است که دارای تنوع بی شماری می باشد. معمولاً از صفحات پرسلان بر با عنوان صفحۀ گرانیت بر نیز یاد می شود. البته لازم به ذکر است که پرسلان به سرامیک هایی گفته می شود که از ضخامت و استحکام خاصی برخوردار می باشد و این مسئله موجب محبوبیت این نوع سرامیک نسبت به سایر سنگ های گرانیتی در سراسر جهان شده است. محصول پرسلان نوعی از فرآورده های سرامیکی است که با شکل ظاهر شیشه ای مانند و سفید که دارای پوشش لعاب و یا بدون لعاب است که بر اثر پخت در داخل کوره ساخته شده اند. از این رو این نوع سرامیک ها برای اینکه قابلیت استفاده در مصارف گوناگون صنعتی را داشته باشند، نیاز به خرید پرسلان بر با کیفیت عالی می باشد. از کاشی پرسلان به عنوان دومین نوع کفپوش در سطح جهان شناخته شده است که مشابه سرامیک می باشد و متشکل از خاک رس و متریال با کیفیت طبیعی است که با کمک کوره به نتیجۀ مورد دلخواه دست پیدا می کنند. در نتیجه برای اینکه صنعت گرانی که در حوزه های مختلف فعالیت دارند، بتوانند از فرآورده های پرسلان بهره مند شوند، نیاز به خرید دستگاه های پرسلان بر با ضخامت های مختلف دارند تا برای برش کاشی های پرسلان از آن ها استفاده کنند.

فروش انواع پرسلان بر

فروش انواع پرسلان بر در کسب و کارهای مختلف موجب صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های مصرفی مجموعه شده است. در این صورت می توانند با قیمت ارزان، از مزایای صفحات گرانیت بر یا همان انواع پرسلان بر با ضخامت های مختلفی چون 60 سانت، 50،40، 35، 30، 25، 23، 15، 12.5، 11.5 و غیره برای برش کاشی های پرسلان و گرانتیتی استفاده نمایند. بدین وسیله این محصول با برند و مدل های مختلف عرضه می شوند که از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار می باشند. در نتیجه متناسب با نوع پرسلان، می توانید انتخاب مناسبی از نوع صفحه پرسلان بر داشته باشید که در مدت زمان کوتاهی امکان برش کاشی را بدون تغییر شکل دادن صفحه، امکان پذیر سازد. از این رو شاهد فروش انواع دیسک های گرانتیت بر سدیما، دیسک های پرسلان بر ایوا، امپرور، اس آی اس، بوفالو، آیرونمکس، بهکو، آسرون و خیره در تهران باشید.

خرید پرسلان بر با کیفیت

خرید پرسلان بر با کیفیت بالا برای اجرای پروژه هایی که نیاز به استفاده از کاشی های پرسلان دارند، ضرورت می باشد. همانطور که می دانید بین فرآیند ساخت سنگ و پرسلان تفاوت هایی وجود دارد که موجب تمایز قابل توجه این دو محصول نسبت به یکدیگر شده است. در واقع سنگ های طبیعی چون گرانتیت ها طی چند مرحله دگردیسی در طبقات زمین و تحت فشار دمای طبیعی داخل زمین ساخته می شوند و این در حالی است که فرآیند ساخت پرسلان توسط انسان و قرار گیری در کوره های حرارت تولید می شوند. در نتیجه برای برش فرآورده های مختلف سنگی و یا پرسلان نیاز به صفحات گرانیتی مخصوص است که از استحکام لازم در خصوص برش قطعات گرانیتی و پرسلان داشته باشند. برای خرید صفحه سرامیک بر به سایت مراجعه کنید. 

خرید پرسلان بر ارزان

بنابراین خرید پرسلان بر ارزان بهترین دستگاه برای برش کاشی های پرسلان می باشد که با ضخامت های مختلف ساخته شده اند. مقاومت بالا، نگهداری راحت، زیبایی طرح، تنوع سبک، استحکام بالا در برابر رطوبت و نصب نسبتاً به هم متراکم از مهم ترین ویژگی های این نوع کاشی ها محسوب می شود که در ساخت صفحات پرسلان بر نیز تمام این نکات در نظر گرفته شده است تا هنگام برش کاشی، انسجام و فرم اولیۀ خود را حفظ کند.

فروشگاه ابزار مجید به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر فروش صفحات گرانتیت بر و پرسلان بر با ضخامت های متنوع و کیفیت بالا در تهران فعالیت حرفه ای دارد.

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
9 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 940
نمایش همه
علاقه مندی ها ()