لوازم نقاشی شامل انواع وسیله های کاربردی در سبک های مختلف نقاشی می شود.

مقوا

مقوا بافتی کاغذی دارد اما ضخیم تر و مقاوم تر است و در سبک های مختلف نقاشی مورد استفاده قرار می گیرد. مقوا از لوازم نقاشی است که ماننند کاغذ دارای انواع مختلفی از نظر سایز و بافت و رنگ و... دارد. از انواع مقوا می توان مقوای گلاسه، مقوای طراحی، مقوای ماکت را نام برد.

پاستل

پاستل ها دارای انواع گچی و نرم می باشد. پاستل های گچی همانند پودر هایی هستند که به هم چسبیده اند و در انواع مختلفی می توان آن ها را تهیه نمود. پاستل های نرم دارای چسب کمتری می باشند و به همین دلیل در زمان استفاده مقدار بیشتری از پاستل بر روی کاغذ انتقال پیدا می کند.

اتود

اتود یکی از لوازم نقاشی می باشد که همانند مداد بوده اما دارای مغزی جدا است که بسیار نازک بوده و در نقاشی هایی که دارای ظرافت هستند به کار می رود. یکی از مزایای اتود نیاز نداشتن به تراش می باشد. مغزی اتود ها در سایز های مختلفی در بازار وجود است که هر سایز مناسب یک اتود می باشد. برای کشیدن جزئیات مانند تار مو و ابرو و... می توان از اتود استفاده کرد. برخی از انواع اتود در اندازه ی نوک مداد بوده و می توان از آن به جای مداد استفاده کرد زیرا نیاز به تراش ندارد و نوک آن تیز می باشد.

محو کن

محوکن یکی از انواع لوازم نقاشی با مداد و یا زغال می باشد . با استفاده از محو کن می توان خطوطی که نیاز به محو کردن دارند را محو کرد و به کار حجم داد. محوکن از ابزار های بسیار پر کاربرد در نقاشی با مداد می باشد. این وسیله از جنس کاغذ متراکم می باشد که بدون ایجاد خط بر روی کاغذ خطوط مداد را به خوبی محو می نماید.

پاکن

پاکن از لوازم نقاشی با مداد می باشد. با استفاده از پاکن می توان اشتباهات را پاک کرد و دوباره نقاشی را انجام داد. پاکن بسیار ضروری بوده و کمک کننده برای کشیدن نقاشی بی ایراد می باشد. پاکن ها در انواع مختلفی در بازار یافت می شوند. پاکن های معمولی و پاکن های اتودی و پاکن برقی و پاکن خمیری از انواع پاکن ها می باشد که برای قسمت های مختلف نقاشی مورد استفاده قرار می گیرند. پاکن های معمولی که بزرگ می باشند برای سطح های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند اما پاکن های اتودی دارای سایز کوچکی می باشند که به وسیله ی اتود کنترل می شوند ، از این نوع پاکن ها در لوازم نقاشی می توانید جزئیات را بدون درگیر شدن قسمت های دیگر پاک کنید. پاکن های برقی نیز همانند پاکن اتودی دارای سطح کوچکی بوده و برای گوشه ها و جزئیات به کار می رود و به صورت دورانی به کار پاک کردن سرعت می بخشد و معمولا در پایان کار برای مشخص نمودن قسمت های خیلی روشن و یا قسمت هایی که نور افتاده، مورد استفاده قرار می گیرند. پاکن خمیری نیز نوعی دیگر از پاکن ها است که برای برداشتن تیرگی ناشی از مداد و زغال مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید وسایل مجسمه سازی به سایت مراجعه کنید. 

کاردک

این وسیله از فولاد ساخته شده و در مدل های مختلفی تولید می گردد. با استفاده از کاردک معمولا روی بوم طرح هایی را ایجاد می کنند که با استفاده از قلمو میسر نمی باشد بنابراین این لوازم نقاشی برای نقاشی بر روی بوم بسیار کارایی دارد.

گواش

گواش نوعی رنگ است که با استفاده از قلمو می توان از آن بر روی انواع سطوح کار کرد. گواش را می توانید در رنگ های مختلفی تهیه نمایید و همین طور با ترکیب برخی از رنگ های آن می توانید رنگ های جدیدی را به دست آورید. مواد تشکیل دهنده ی گواش آب و پودر رنگ و چسب می باشد. مرکز گروه گلدیس در خدمت شماست.

آدرس : تهران ، خ 15 خرداد ، بازار آهنگران ، کوچه مسجد جامع ، پاساژ ابن رضا ، طبقه زیر همکف ، پلاک 12

تلفن : 55817532-55632460 موبایل : 09031901595              ایمیل : goldisgroup@gmail.com کدپستی : 1165656737

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 794
نمایش همه
علاقه مندی ها ()