طرح توجیهی را می توان یک نمونه و الگوی شبیه سازی شده از چگونگی موفقیت و شکست در تمامی فعالیت های اقتصادی دانست، که با وجود سابقه ی کم اجرایی به سرعت مورد پذیرش سهامداران و فعالان اقتصادی قرار گرفت. در بازارهای پر نوسان تمامی کشورهای در حال توسعه، ریسک تمامی فعالیت های اقتصادی را باید به حداقل رساند، زیرا در این پروژه ها ممکن است، یک تخمین نادرست و اشتباه سبب به وجود آمدن خسارات بسیار هنگفتی شود، که جبران آن ها به ماه ها و حتی سالها زمان نیاز داشته باشد. با وجود چنین تعاریفی از انواع گزارش طرح توجیهی در پروژه های مختلف اقتصادی، این نیاز برای فعالان اقتصادی و سهامداران به وجود می آید که سرمایه، فکر و زمان خود را در مسیر موفقیت و سوددهی قرار دهند، و از بابت سوددهی و بازگشت سرمایه خود در این بازارهای پر تنش اطمینان حاصل نمایند. قیمت ارائه خدمات طرح توجیهی با توجه به خدماتی که به مشتریان می دهد بسیار مناسب و توجیح پذیر است، به همین دلیل است که در دوره نسبتا کوتاه ورود این خدمات به کشور، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

طرح توجیهی چیست؟

برای شروع هر فعالیت اقتصادی در تمامی صنایع و مشاغل تولیدی، خدماتی و آموزشی  داشتن اطلاعات کافی و کارامد، که وضعیت بازار را به خوبی برای فعالان اقتصادی روشن نماید، یک امتیاز بسیار ویژه و استثنائی محسوب می شود، تا بتوان با قدم های محکم و استوار در مسیر صنعت و رشد اقتصادی گام برداشت.  طرح توجیهی چیست؟ به تمامی ابزارها و مستنداتی که در اختیار افراد مختلف در زمینه های شغلی متفاوت قرار می گیرد، و شامل اطلاعات آماری، میزان مقبولیت پروژه، درصد موفقیت و شکست آن می شود، را طرح توجیهی اقتصادی می گویند، که نقشه راه بسیار مناسبی برای تمامی فعالان اقتصادی و سرمایه گذار ها می باشد، تا در پروژه هایی با ریسک های بسیار پایین سرمایه خود را قرار دهند، و تقریبا از  موفقیت پروژه اطمینان داشته باشند، در تمامی گزارش های طرح توجیهی به صورت تقریبی زمان بازگشت سرمایه و سودهی مشخص شده است، که انگیزه و باور سهامداران به موفقیت پروژه را افزایش می دهد. تمامی اطلاعاتی که در قالب طرح توجیهی به سرمایه گذارها ارائه می شود حاصل کار و تلاش یک تیم حرفه ای متشکل از مجرب ترین اقتصاددانان، حسابرس ها و فعالان بازار سرمایه و بورس می باشد، که به تمامی جنبه های موفقیت شکست پروژه های مختلف اقتصادی به صورت جداگانه می پردازند، و این اطلاعات را با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری به صورت کاملا شبیه سازی شده و قابل استناد به مشتریانشان تحویل می دهند. برای اطلاع از هزینه طرح توجیهی ورق پت به سایت مراجعه کنید. 

مزایای استفاده از طرح توجیهی

از مهمترین مزایای استفاده از طرح توجیهی می توان به گرفتن اعتبارات لازم از موسسات مالی واعتباری، جذب سهام دار و سرمایه گذار، مشارکت با شرکت های خصوصی، برسی روند عرضه و تقاضا، امکان سنجی اولیه بازار، شناسایی مشتریان بالقوه، شناسیایی رقبای فعال در بازار و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که راهنمای بسیار خوبی برای تمامی فعالان اقتصادی خواهد بود، و در تمامی مراحل انجام کار به آن ها آرامش خاطر می دهد. قیمت اجرای طرح توجیهی اقتصادی در پروژه های مختلف طرح توجیهی شیره ی انگور، طرح توجیهی نخ پلی آمید و غیره متفاوت می باشد، و معمولا با توجه به میزان سرمایه گذاری، سرمایه درحال گردش، وسعت اجرایی پروژه و بسیاری موارد دیگر به صورت توافقی بین طرفین معامله تعیین می شود

طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت

تیم مطالعه و تحقیقات مطصا از معتبرترین مراکز ارائه طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین بازه زمانی می باشد، این مجموعه خدماتی معتبر در تمامی زمینه های اقتصادی راهنمای بسیار خوبی برای سهامداران و فعالان اقتصادی می باشد. برای مشاهده نمونه کارهای این مرکز و خرید طرح توجیهی کارآمد و قابل استناد می توان به سایت مجموعه مطصا مراجعه کرد، و اطلاعات مورد نظر خود را کسب نمود.

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

  مشاوره تخصصی : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 872
نمایش همه
علاقه مندی ها ()