قلب یکی از مهم ترین عضو های بدن ما می باشد و کارکرد آن در سیستم کلی بدن بسیار مهم است. کارکرد درست قلب به بسیاری از عوامل در زندگی مربوط می شود . اما به طور کلی در برخی مواقع ما دچار ناراحتی در قسمت قلب می شویم. در زمان هایی که احساس ناراحتی داریم باید حتما به متخصص قلب مراجعه کنیم. متخصص قلب فردی دارای علم و آگاهی فراوان در زمینه ی قلب و بیماری های قلبی می باشد. او می تواند مشکلات مربوط به قلب را تشخیص دهد و روش درمانی برای آن پیش گیرد. متخصص قلب و عروق نارمک یکی از بهترین مراکز قلب و عروق در کشورمان می باشد.

زمانی که فرد به پزشک داخلی نیز مراجعه می کند در صورتی که فرد در ناحیه ی قلب ناراحتی داشته باشد فورا او را به متخصص قلب ارجاع می دهد و هیچ درمانی را برای او تجویز نمی کند زیرا قلب بسیار حساس بوده و فقط باید توسط پزشک متخصص قلب درمان صورت گیرد. بسیاری از ناراحتی های قلبی توسط روش های نادرست زندگی ما پدیدار می شود مثلا داشتن کلسترول بالا یکی از دلایل صدمه و آسیب به سیستم قلب می باشد همچنین چاقی ، ورزش نکردن، دیابت و فشار خون بالا می تواند باعث بروز بیماری و ناراحتی در قلب شود.

گرچه برخی از بیماری ها ارثی بوده و سابقه ی بیماری های قلبی در خانواده مهم است اما با انتخاب روش درمانی مناسب می توان آن را کنترل کرد و یا بهبود یافت. زمانی که فرد بیمار به متخصص قلب و عروق نارمک مراجعه می کند بررسی های لازم درمورد سابقه ی خانوادگی و عادات غذایی و ....بررسی می گردد سپس ناراحتی تشخیص داده می شود و در صورت لزوم آزمایش های قلبی صورت می گیرد و سپس با نظر متخصص قلب و عروق روش درمانی مناسبی انتخاب می گردد.

آزمایش های قلب و عروق

ممکن است در صورت ضرورت زمانی که شما به دلیل ناراحتی و درد در قلبتان به متخصص قلب و عروق نارمک مراجعه می کنید ، پزشک از شما بخواهد آزمایشاتی را انجام دهید که این آزمایش ها می تواند شامل آنژیوگرافی، اکوی قلب، تست ورزش، نمونه برداری و.. باشد . پزشک متخصص قلب و عروق در صورت ممکن با استفاده از دارو درمان را آغاز می کند ولی اگر دارو تاثیری نداشته باشد و بیمار نیاز به جراحی داشته باشد ، او را به جراح قلب ارجاع می دهد. متخصص قلب و عروق در شرق تهران فردی متعهد است و دارای تخصص بالایی درباره ی بیماری های قلبی بوده و تجربه ی بسیار خوبی دارد و تمام تلاش خود را در جهت بهبود بیمار و انتخاب ساده ترین و حرفه ای ترین روش درمانی را دارد.

مرکز متخصص قلب و عروق نارمک

مرکز تخصصی قلب و عروق باید مجهز باشد و امکاناتی از قبیل امکان انجام آزمایشات لازم را داشته باشد. متخصص قلب و عروق باید تبحر لازم برای درمان بیماری های قلبی را داشته باشد و بتواند بهترین درمان را انتخاب نماید. بهترین مرکز متخصص قلب و عروق نارمک باید دارای پرسنلی قابل اعتماد متعهد باشد که خدمات دهی فوری و خوبی را داشته باشند. بنابراین انتخاب یک مرکز قلب و عروق بسیار مهم است که باید به آن دقت شود.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی یکی از بهترین مراکز قلب و عرق در کشورمان است که دکتر ریاستی به عنوان متخصص قلب و عروق نارمک با تخصص و تجربه ی بالای خود می تواند به شما در زمینه ی تمامی مشکلات و بیماری های قلبی کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
9 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 908
نمایش همه
علاقه مندی ها ()