سیم خاردار رشته ای از سیم های فلزی می باشد که برای ایجاد امنیت به کار می رود. سیم خاردار وسیله ای است که به عنوان حصار به دور مزارع و باغ ها و زمین و.... کشیده می شود تا از ورود افراد غریبه به آن مکان جلوگیری کند. سیم خاردار دارای دو نوع خطی و حلقوی می باشد. سیم خاردار های خطی از ورق های گالوانیزه تهیه می شوند و به شکل سیم خاردار درمی آیند و سیم خاردار های حلقوی در دو نوع معمولی و تبری وجود دارد. نام دیگر سیم خاردار تبری ، تیغه ای می باشد.

کاربرد سیم خاردار تبری

سیم خاردار تبری برای ایجاد امنیت به کار می رود. از این سیم خاردار می توان بر روی دیوار های کوتاه که امکان ورود افراد وجود دارد نیز استفاده نمود. از سیم خاردار تبری برای حصار کشی و جداسازی فضا استفاده می شود و به نوعی با استفاده از آن مرزی برای مکان مورد نظر تعیین می گردد. سیم خاردار تبری دارای قطر های مختلفی بوده که با توجه به نیاز خریداری می گردد.  معمولا قطر این نوع از سیم خاردار از 60تا 100 سانتی متر می باشد. سیم خاردار تبری به دلیل این که زیر مجموعه ی سیم خاردار های حلقوی است دارای مزایای بسیار زیادی بوده و بسیار ایمن می باشد. یکی از مزایای مهم این وسیله ، نصب راحت آن می باشد. این سیم خاردار ها در مقابل رطوبت و عوامل خارجی دوام بسیار بالایی دارد. این سیم خاردار قابلیت نصب را بر روی پایه فنس و توری حصاری را دارد. برای خرید این محصول حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید تا محصولی با یفیت ا دریافت نمایید.

سیم خاردار تبری یکی از مدل های متنوع سیم خاردار است که از مفتول ساخته شده اند. ایالات متحده آمریکا به عنوان اولین کشور اختراع سیم خاردار را انجام داد و به عنوان یکی از محصولات مهم و پرکاربرد در راستای سطح امنیت مناطق مختلف در دسترس مشتریان قرار گرفته می شد. در گذشته هر نوع سیم های فلزی که در منطقه های مختلف در جهت افزایش سطح امنیت ساخته می شد به عنوان فنس و یا سیم خاردار شناخته می شد. لذا با گذشت زمان این محصول مورد استقبال افراد مختلف در سراسر جهان قرار گرفت و موجب شد تا تنوع محصولات سیم خاردار افزایش پیدا کند. در حال حاضر انواع سیم خاردار به سه دسته بندی کلی چون سیم های خاردار تبری، سیم خاردار حلقوی و سیم خاردار خطی تقسیم بندی می شوند. در نتیجه شما مشتری گرامی می توانید بر اساس سلیقه و میزان سطح امنیت آنها، مناسب ترین نوع سیم خاردار را با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمائید. برای اطلاع از قیمت سیم خاردار به سایت مراجعه کنید. 

خرید سیم خاردار تبری

در حال حاضر بیشترین متقاضی و خریدار سیم خاردار تبری برای افزایش ارتفاع دیوار، مرزهای میان مناطق مختلف و ساختمان های حساس و امنیتی می باشد. برخی از سیم خاردارها  از دو رشته سیم گالوانیزه ساخته می شوند که کاربرد اصلی آنها برای مصارف حصارکشی زمین های زراعی، منابع طبیعی، مراتع و هم چنین مراکز نظامی می باشد. ضمن آنکه منطقه های فرودگاهی نیز با استفاده از سیم های خاردار تبری حلقوی مجهز می شوند تا بدین وسیله از ورود افراد مزاحم و یا حیوانات به محدوده جلوگیری کنند. این نوع سیم خاردار تبری از قطرهای 60 الی 90 سانتی متر ساخته می شوند که ارتباط مستقیم به سطح پوشش و همچنین طول استاندارد سیم خاردار دارد. در نتیجه استفاده ترکیبی از سیم خاردار تبری به همراه خطی می تواند سطح امنیت مناطق حفاظتی را دو چندان نماید.

حصار سیم یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع سیم خاردار و فنس در ایران فعالیت می کند و امکان خرید هر نوع سیم خاردار را با قیمت ارزان برای مشتریان گرامی میسر نموده است.

 

آدرس: ارومیه - شهرک صنعتی فاز دو توسعه - بلوار مهارت - پلاک 11

شماره تماس: 04433744991

تلفن همراه: 09143411954

فکس: 04433744992

تلگرام و واتس آپ: 09019138799

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 524
نمایش همه
علاقه مندی ها ()