پیستوله رنگ یکی از از ابزارآلات پیشرفته نقاشی است که برای امور رنگ پاشی مورد استفاده قرار گرفته می شود. فناوری ساخت پیستوله رنگ موجب سهولت رنگ کاری و نقاشی ساختمان شده است. لذا افرادی که در حوزۀ نقاشی ساختمان و یا نقاشی صنعتی فعالیت دارند، می توانند با خرید پیستوله رنگ، از مزایای نقاشی ساختمان بوسیلۀ پاشش رنگ استفاده کنند. این دستگه از طریق جدا کردن ذرات رنگ، امکان پاشش یک دست رنگ را بر روی سطوح مختلف ایجاد می کند. از این رو کاربرد این دستگاه را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود. لذا به دلیل اینکه نتیجۀ نهایی انجام رنگ به واسطۀ استفاده از پیستوله های رنگ بسیار تمیز و یکنواخت می باشد، بیشترین کاربرد را در صنعت خودروسازی برای رنگ کاری خودرو می توان مشاهده نمود. همچنین کاربرد پیستوله رنگ را می توان در قسمت رنگ کاری لوازم خانگی، کابینت سازی، صنعت ساختمان سازی، مبلمان، لوازم دکوراتیو و دکوراسیون داخلی و صنعتی مشاهده کرد. خرید پیستوله رنگ برای پاشش انواع روغن جلا، انواع جوهر، آبرنگ و همچنین مواد ضد زنگ به کار برده می شود.

خرید پیستوله رنگ برقی

معمولاً پیستوله رنگ نسبت به سایر وسایل رنگ کار چون غلطک و قلمو بیشترین کاربرد را دارد، علاوه بر آنکه به طور یکنواخت سطح وسیعی را رنگ آمیزی می کند. عیب عمدۀ این نوع روش رنگ آمیزی این است که میزان حجم رنگ مصرفی توسط دستگاه پیستوله رنگ بسیار بالا می باشد و احتمال هدر رفت رنگ در این روش بسیار است. در نتیجه برای مصارف کم حجم مقرون به صرفه نمی باشد. پیستوله رنگ شارژی، پیستوله رنگ برقی و پیستوله رنگ HVLP از انواع پیستوله رنگ است که در بازار عرضه می شوند. بنابراین کارفرمایان متناسب با مقرون به صرفه بودن وسایل صنعتی که مورد استفاده قرار می دهند، انتخاب لوازم را انجام می دهند. خرید پیستوله رنگ برقی به دلیل سرعت بالایی که عملیات رنگ پاشی را انجام می دهد مورد استقبال قرار گرفته است. معمولاً میزان غلظت رنگ هایی که در کارخانجات رنگ سازی تولید می شود، بر اساس کار با قلمو و یا غلطک می باشد در نتیجه افرادی که از پیستوله های رنگ برقی کار می کنند، نیاز به رقیق نمودن بیشتر غلظت رنگ دارند تا بدین وسیله از ایجاد توده و ته نشین شدن رنگ در داخل مخزن رنگ جلوگیری کنند. نکتۀ کلیدی که در رقیق سازی رنگ برای پیستوله های رنگ وجود دارد، این است که جوهر و مواد لکه زدا نیاز به رقیق شدن ندارند.

فروش پیستوله رنگ بدون کمک فشار هوا

این نوع پیستوله های رنگ در دو نوع کاربرد صنعتی و خانگی عرضه می شوند که پاشش رنگ را تحت فشار پمپ هیدرولیکی انجام می دهد. معمولاً نوع پیستوله خانگی بدون داشتن فشار هوا پاشش دقیق رنگ را انجام می دهد و استفاده از پیستولۀ ایرلس صنعتی که دارای مخزن بزرگ است و تمیز کاری بسیار دشوار است و عموماً از نوع پیستوله رنگ صنعتی بیشتر در کارهایی که نیاز به تعویض مداوم رنگ نداشته باشند، استفاده می شود.برای اطلاع از فروش پیستوله برقی از طریق لینک اقدلم نمایید. 

قیمت پیستوله رنگ

تنوع پیستوله رنگ بسیار است و این مسئله موجب متغیر بودن قیمت پیستوله رنگ در دنیا شود. لذا متناسب با حجم رنگ کاری مورد نیاز خود می توانید مناسب ترین مدل پیستوله را با قیمت مناسب خریداری کنید. توجه به آپشن هایی که یک پیستولۀ رنگ باید داشته باشد، نکته ای است که هنگام خرید این نوع دستگاه باید در نظر داشته باشید که امکان کار کردن با آن برای شما ساده باشد.

فروشگاه صالح ابزار یکی از بزرگ ترین فروشگاه های با سابقه در زمینۀ فروش تجهیزات صنعتی از جمله انواع پیستوله رنگ فعالیت دارد. این مجموعه همچنین محصولاتی که به فروش می رساند به همراه گارانتی می باشد.

ارتباط با ما :

مدیریت : آقای علی صالحی

09127971190

02166732575

02166737229 

آدرس :

تهران – خيابان امام خميني

حسن آباد – كوچه شهيد میرزایی

پاساژغدير – زیرهمکف – پلاك 37 

ایمیل : info@salehabzar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 916
نمایش همه
علاقه مندی ها ()