اسباب بازی یکی از مهمترین ملزومات و تجهیزات در زندگی کودکان و خردسالان می باشد و در دنیای کودکانه آنها بازیهایشان را کنترل و مدیریت می کند. کودکان از بازی با اسباب بازیها لذت می برند و بهترین لحظات خود را در طی بازی با آنها سپری می کنند، در بعضی مواقع وابستگی کودکان به انواع ابزارهای بازی از قبیل عروسک به حدی زیاد است که در تمامی مهمانی ها و مسافرت ها اسباب بازی هایشان را به همراه خود می برند. صنعت تولید اسباب بازی سالهاست که در شمار موفق ترین و به روز ترین صنایع دنیا در حال فعالیت می باشد و تولیدات خود را مطابق با علایق کودکان به بازارهای جهانی عرضه می کند.یکی از مهمترین ایده هایی که شرکت های تولید اسباب بازی دنبال کننده آن هستند، تولید کاراکتر های محبوب در انیمیشن های پر فروش و پر طرفدار سال می باشد. به عنوان مثال هنوز هم خرید عروسک السا و آنا و یا عروسک های داستان اسباب بازیها و غیره مشتریان بسیار زیادی دارد. زیرا کودکان برای این کاراکتر های عروسکی شخصیت قائل اند به راحتی با آنها ارتباط بر قرار می کنند، زیرا داستان زندگی آنها را می دانند و اینگونه است که بازی برای آنها لذت بخش تر است.

ویژگی های اسباب بازی مناسب

صنایع تولید اسباب بازی همواره با توجه به سن، رشد و علایق کودکان محصولات خود را طراحی و روانه بازار می کنند و هدف از تولید اسباب بازی در هر مقطع از دوران کودکی و خردسالی با یکدیگر متفاوت است، کودکان به طور ناخواسته در جریان بازی آموزش می بینند و با دنیای اطراف خود به خوبی ارتباط برقرار می کنند.استفاده از انواع اسباب بازیهای رنگی، توپ های کوچک و عروسک های موزیکال برای خردسالان بسیار ضرورت دارد و جزء اصلی ترین تجهیزات سیسمونی آنها قرار گرفته است زیرا به رشد حرکتی، بینایی و شنوایی کودکان کمک بسیاری می کند، اما از دیگر ویژگی های اسباب بازی مناسب می توان به ایمن بودن آن در هنگام بازی، سایز و اندازه مناسب، وزن سبک و رنگ های روشن و جذاب آن اشاره کرد. همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، کودکان در دوره خردسالی و کودکی رشد فکری و جسمی خود را به بازی با انواع اسباب بازی مدیون هستند. برای مثال بازی با انواع اسباب بازی های ورزشی سبب مقاومت و شکل گرفتن عضلات آنها می شود و بازی با انواع مکعب ها و خانه سازی به خلاقیت بیشتر و نوآوری آنها نیز کمک می کند.

قیمت اسباب بازی

کمپانی های بسیار زیادی در داخل و خارج کشور در صنعت تولید انواع اسباب بازی های ساده، دیجیتال، ورزشی و فکری دخترانه و پسرانه در حال فعالیت و رقابت با یکدیگر هستند که بسته به برند سازنده و نوع اسباب بازی آنها قیمت اسباب بازی نیز تغییر می کند. عروسک، ماشین، تجهیزات ورزشی، بازیهای فکری، سلاح ها، وسایل خانه و غیره از مهمترین و پرفروش ترین گروه های تولیدی اسباب بازی هستند که هر کدام از آنها تنوع بسیار زیادی در تولید دارند و در دسته بندی های جداگانه قرار می گیرند. قیمت اسباب بازی نیز در هر کدام از آنها متفاوت می باشد. برای خرید اسباب بازی فکری به سایت مراجعه کنید. 

فروش اسباب بازی ارزان

در میان تمامی مراکز آنلاین عرضه و فروش مستقیم اسباب بازی در کشور مجموعه معتبر بازی ساز مارکت در شمار خوشنام ترین و محبوب ترین مراکز فروش اسباب بازی ارزان و با کیفیت قرار گرفته است که تنوع بسیار بالایی از اسباب بازی در برندهای مطرح و معتبر داخلی و خارجی دارد و به به دلیل قیمت بسیار مناسب، کیفیت بالای محصولات، تضمین گارانتی اصالت کالا، ارسال فوری و مطمئن و سهولت خرید روز به روز به متقاضیان خرید اسباب بازی از این مرکز افزوده می شود. برای مشاهده لیست کامل انواع اسباب بازی دخترانه‌، پسرانه، ورزشی و غیره کافی است به سایت فروشگاه آنلاین بازی ساز مارکت مراجعه نماید، و محصولات مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایند.

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 781
نمایش همه
علاقه مندی ها ()