مزایای استفاده از کفش کار:

مزیت های کفش کار مناسب:

باید توجه داشت که تمامی کار ها و فعالیت ها اعم از ورزشی و تخصصی نیازمند یک کفش مناسب بهترین بازدهی را برای آن شغل و آن حرفه و آن ورزش ایجاد نماید. کفش انتخاب شده برای فعالیت ورزشی با کفش مناسب برای فعالیت ‌های کاری بسیار متفاوت است و نمی توان کارایی مناسب را از این کفش ها توقع داشت. کفش کار و کفش ورزشی و همچنین کفش های روزمره باید برای همه افراد متفاوت باشند و به نوعی باید هر کسی که دارای شغلی تخصصی باشد انواع این کفش ها را دارا باشد. یک کفش ورزشی باید در عین چابکی و سبک بودن بتواند فرد را در ورزش مورد نظر از نظر عملکردی ارتقا ببخشد. برای مثال کفش مناسب ورزش کشتی باید دارای ویژگی باشد که از سر خوردن در تشک نرم کشتی جلوگیری کند. حال کفش های ایمنی مناسب کار نیز دارای ویژگی خاص مختص خود است. این کفش ها باید دارای ویژگی زیره مناسب، نخ مناسب به کار رفته، بند کفش محکم، چارچوب مشخص مواد مرغوب و مقاومت دمایی بالا باشد. مقاومت دمایی بالا در کفش های کار، می تواند از صدمات به وجود آمده مانند آتش سوزی و حرارت بالا جلوگیری ‌کند.

مزایای کفش ایمنی جلوگیری از صدمات و سازگار بودن با محیط کار، سبک و راحت بودن و خسته نشدن فرد در استفاده مداوم از آن است ولی در عین حال در روز های زمستان استفاده از کفش ایمنی باعث گرم نگه داشتن پا می شود و خستگی پا و خستگی فرد در روز های زمستان به مراتب کمتر از روز های تابستان است. در روز های تابستان به دلیل استفاده مداوم از کفش کار در کنار تحمل گرمای طاقت فرسا، کارایی فرد کاهش می یابد و باعث ایجاد خستگی در فرد می شود. استفاده مداوم از کفش کار در گرمای طاقت فرسا باعث گرفتگی پا می‌ شود.

معایب کفش کار:

کفش کار ها در عین نکات مثبت دارای نکات منفی نیز می ‌باشند. بعضی از کفش‌ های ایمنی کار به قدری سنگین هستند که خود به خود به مصدومیت مچ پا و سر پنجه ها منجر می‌ شود یکی از عوامل اصلی رعایت نکردن مسائل ایمنی به ‌خصوص نپوشیدن کفش ایمنی کار این است که افراد از سنگینی کفش کار و همچنین بو گرفتگی ناشی از استفاده مداوم از کفش دوری می کنند. برخی از کفش کار ها وجود دارند که دارای وزن بسیار سنگینی می باشند. این نوع کفش ها برای استفاده مداوم در طول روز بسیار سخت بوده و ممکن است فرد از پوشیدن آن ها سرباز زند و به همین علت ممکن است در حین نپوشیدن این افراد مشکلات مختلفی اعم از سوختگی، له شدگی، قطع شدگی پا و هر چیز دیگری به وجود بیاید که ممکن است برخی از آن ها جبران ناپذیر باشند. کفش های ایمنی باید به گونه ‌ای ساخته شود که از هر نظر بتوان آن ها را تحمل کرد.  برای اطلاع از قیمت کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری  به سایت مراجعه کنید. 

ساختار برخی از کفش های ایمنی به گونه ای ساخته می شود که در قسمت سر پنجه پا بسیار سفت و محکم بوده و ممکن است انگشتان پا را اذیت کند. این قسمت از کفش های کار نباید دارای قواره کوچکی باشد بلکه باید کاملاً با سایز پای افراد متناسب بوده و انگشتان بتوانند در آن آزادانه حرکت کنند. یکی دیگر از معایبی که می ‌توان به آن اشاره نمود کفی کفش از داخل می باشد. برخی کفش ها باید به گونه ‌ای باشد که قسمت منحنی کف پا را به خوبی پر کرده و باعث کمردرد نشوند. زیرا کفش هایی که دارای کفی تخت می باشد انحنای پا را پر نمی کنند و البته در کشیده شدن کف پا باعث آسیب رسیدن به زانو و کمر نیز خواهند شد و مطمئنا کارایی فرد را کاهش خواهند داد.

 فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 750
نمایش همه
علاقه مندی ها ()