نکات مورد توجه برای خرید کفش ایمنی:

همان طور که می دانید برای خرید کفش ایمنی باید نکاتی رعایت شود. کفش ایمنی از پوشش هایی است که برای شغل های مختلفی استفاده شده و فرد ملزم به پوشیدن این کفش ها می باشد. زیرا خطراتی در محیط های کاری ممکن است رخ داده و سلامتی فرد را دچار مشکلاتی نماید. به همین دلیل با توجه به مشاغل مربوطه و موادی که در شغل خود با آن سر و کار دارید، باید به خرید کفش ایمنی بپردازید که از هر نظر مناسب شغل شما بوده و بتوانید به راحتی از آن ها استفاده نمایید. همچنین هنگام پوشیدن آن ها از هر گونه خطری که ممکن است برای پای شما اتفاق بیفتد جلوگیری کرده و شما نیز اطمینان خاطر کامل داشته باشید. اولین نکته ای که باید هنگام خرید کفش ایمنی به آن ها اشاره نمود شغل مورد نظر می باشد و یا به بیان دیگر محیط کاری یک فرد مهمترین نکته ای است که باید به آن توجه نمود. ممکن است در محیط های کاری مواد خاصی وجود داشته باشند که بتوانند به پوست پا مفاصل آن و یا حتی طرز راه رفتن فرد آسیب برساند. مثلا در بعضی از محیط های کاری ممکن است مواد لیزی روی زمین وجود داشته باشد که فرد لیز خورده و آسیب ببیند. همچنین ممکن است فرد در مشاغلی به فعالیت بپردازد که در آن مشاغل مواد اسیدی خطرناک و یا موادی قلیایی وجود داشته باشد. همچنین ممکن است فرد در محیط کار کند که اجسام بسیار سنگین در آن وجود داشته و یا به حمل و جابجایی محصولات بپردازد که خطر افتادن آن ها همیشه وجود دارد. برای هر یک از محیط هایی که گفته شده است کفش های مختلفی وجود دارد که فرد باید به خرید آن ها بپردازد. وزن کفش نیز پارامتر بسیار مهمی برای خرید کفش ایمنی می باشد زیرا با وجود این که کفش کار نسبت به کفش های معمولی وزن بیشتری دارند ولی نباید وزن آن ها به گونه‌ای باشد که فرد هنگام پوشیدن آن ها اذیت شود.

نکات دیگری برای خرید کفش ایمنی:

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید کفش ایمنی باید به آن توجه نمود قسمت های مختلف کفش می باشد، مثلاً زیره کفش از قسمت‌ های مهم در کفش های مختلف حتی کفش های روزمره و کفش های ایمنی است. زیرا کف پا به صورت مستقیم با طرز راه رفتن فرد در ارتباط بوده و هرگونه مشکلی می تواند باعث زانو درد و کمردرد در افراد شود. به همین دلیل کفش کار برای افراد زیادی که روزانه به پوشیدن ساعت‌ های زیادی می پردازند، باید کفشی انتخاب کنند که علاوه بر راحت بودن پا در آن به گونه ای باشد که بتواند در برابر آسیب ‌های مختلفی مانند لغزش و یا فرو رفتن جسم تیز در آن ها استحکام خود را نشان دهد.  برای اطلاع از فروش کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری  به سایت مراجعه کنید. 

اکثر زیره این کفش ها را از جنس پلی یورتان می سازند و مرغوب بودن این جنس در جنس زیره کفش بسیار مهم است. رویه کفش های کار نیز به اندازه زیره کفش مهم بوده و می‌ تواند پا را از آسیب‌ های احتمالی در امان نگه دارد. این قسمت از کفش های ایمنی به طور معمول از جنس چرم ساخته شده ‌اند که می ‌توان در کفش های مختلف اجناس چرم مصنوعی و یا چرم طبیعی را در آن مشاهده کرد. اگر کفش کار مربوطه از جنس چرم طبیعی ساخته شده باشد مطمئناً علاوه بر دارا بودن کیفیت بسیار بالا، دارای قیمت بالایی نیز می باشد. یکی دیگر از قسمت های مهمی که در کفش های ایمنی وجود دارد، قسمت سرپنجه این کفش ها می باشد منظور از قسمت سرپنجه قسمت جلوی کفش در پنجه پا می باشد که اگر مشاهده کرده باشید این قسمت نسبت به قسمت های دیگر کفش بسیار محکم بوده و برای ساخت آن ها فلزاتی مانند فولاد را در نظر می گیرند. تا علاوه بر این که بتواند در برابر هر گونه جسم سنگینی از پنجه پا مقاومت کند، به فرد امکان راحت راه رفتن و دویدن در محیط کاری را نیز بدهد.

 فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 708
نمایش همه
علاقه مندی ها ()