قیمت کفش کار و اطلاعات مربوط به آن:

شغل های مختلفی در دنیا وجود دارد که ممکن است بعضی از آن ها خطر ساز بوده و بعضی از آن ها نیز محیطی کاملا آرام برای کارکنان خود فراهم می آورد. ولی تقریبا هر شغلی برای کارکنان قوانین خاصی داشته و کارکنان باید طبق آن قوانین عمل کنند. مثلاً پوشیدن لباس های کار قوانینی است که در بعضی از شغل ها وجود دارد. لباس های کار می ‌تواند شامل کفش، روپوش، عینک، کلاه و موارد دیگری باشد. برای افرادی که ملزم به پوشیدن لباس ها هستند قیمت این لباس ها خصوصاً قیمت کفش کار و لباس های دیگر مهم بوده و در نوع خود می تواند دغدغه ای برای آن ها باشد. هر کسی با هر بودجه ای که در توان دارد می ‌تواند به خرید انواع آن ها بپردازد. البته شغل هایی که با خطر های بیشتری مواجه هستند باید بودجه بیشتری برای خرید آن ها قرار دهند. زیرا هر چه کیفیت این لباس ها بالاتر باشد خطر از آن ها بیشتر دور خواهد شد. عوامل مهمی می‌ تواند روی قیمت کفش کار و لباس های کار تاثیر بگذارد که از آن ها می ‌توان به کار بردن این لباس ها در محیطی که فرد در آن قرار دارد، جنس لباس مربوطه و غیره اشاره نمود. در کفش کار و یا همان کفش ایمنی جنس و مرغوب بودن آن بسیار مهم بوده و می تواند تا حد زیادی در برابر آسیب‌ های مختلف مقاومت نماید. همچنین باید گفت قیمت کفش کار نسبت به شغل و موادی که در محیط شغلی وجود دارد، با یکدیگر کاملاً متفاوت است. مطمئناً کفش های کاری که دارای قیمت پایینی هستند از کیفیت نامرغوبی برخوردار بوده و می‌ توانند سلامت پا را به خطر بیندازند. زیرا فرد هنگام پوشیدن کفش کار باید احساس راحتی داشته و بتواند ساعت های زیادی آن ها را استفاده کند. کفشی که سنگین تر و کفی آن راحت نباشد فرد در پوشیدن آن ها سر باز زده و ممکن است مشکلی برای وی در حین کار به وجود بیاید.

عوامل مختلف روی قیمت کفش کار:

همان گونه که گفته شد عوامل مختلفی وجود دارند که روی قیمت کفش کار تاثیر بسزایی خواهد داشت که از آن ها می‌ توان به جنس این کفش ها اشاره نمود و کفش های کاری که وجود دارند از جنس چرم مصنوعی و یا چرم طبیعی ساخته شدند که مسلماً قیمت چرم طبیعی از چرم مصنوعی بسیار بالاتر بوده و دارای کیفیت بیشتری نیز می باشد. البته جنس چرم بیشتر برای افرادی با شغل هایی مناسب است که با برق و الکترونیک سر و کار داشته باشد که می تواند در برابر برق عایق باشد. بعضی از مشاغل هم هستند که در آن ها مواد مختلفی مانند رنگ، اسید و مواد قلیایی و بسیاری از مواد دیگر وجود دارد که ممکن است برای فرد خطر ساز بوده و به همین دلیل باید کفش کاری استفاده کند که در برابر این مواد مقاومت کند. جنس کفش کار این گونه افراد از پی وی سی یا پلی وینیل کلراید بوده که می تواند در برابر هر گونه ماده شیمیایی محافظت نماید. البته باید بدانید اکثر کفش های کار در قسمت سر پنجه دارای قطعاتی فلزی برای استحکام بیشتر کفش می باشند. ولی این قطعات فلزی نباید توسط افرادی استفاده شود که در محیط ‌های برقی کار می ‌کنند. برای خرید کتونی کار به سایت مراجعه کنید. 

زیرا این قطعات فلزی با خاصیت رسانایی خود خطر بیشتری برای فرد فراهم می آورند. علاوه بر جنس کفش کار که در موارد زیاد دیگری وجود دارد باید به طراحی کفش کار نیز اشاره نمود که می ‌تواند روی قیمت این کفش ها تاثیر گذار باشد. طراحی کفش باید به گونه ‌ای باشد که سنگین بوده و فرد بتواند ساعت های زیادی از آن استفاده نماید. همچنین باید به گونه ای باشد که در فصل های مختلف مناسب بوده و تا پا بتواند در آن تنفس کند. همچنین خاصیت آنتی باکتریال بودن این کفش های کار بسیار مهم بوده و پا نباید در داخل آن ها بو بگیرد.

 فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 703
نمایش همه
علاقه مندی ها ()