قیمت کفش ایمنی و خصوصیات آن:

کفش ایمنی از ضروریاتی است که در مشاغل مختلف باید پوشیدن آن رعایت شود خصوصاً مشاغلی که با خطر هایی مختلفی مواجه هستند باید کفش هایی استفاده شود که در برابر هر کدام از این خطر ها پا را محافظت نماید. همان قدر که همه کالا ها دارای قیمت های متفاوتی هستند قیمت کفش ایمنی  نیز دارای موارد متفاوتی بوده و می تواند از قیمت ‌های بسیار پایین تا قیمت های بسیار بالا را شامل شود که البته هر کدام از این کفش ها ممکن است ویژگی ‌های خاصی داشته باشند. از آنجایی که سلامتی انسان از هر چیزی مهمتر است باید برای خرید کفش ها بودجه ویژه ای را کنار گذاشته تا به خرید بهترین کفش بپردازید. در بعضی از مشاغل نیز قیمت کفش ایمنی بسیار بالاتر بوده زیرا خطر هایی که می ‌آفرینند بسیار زیاد می باشد. هرچه اجناس مورد استفاده و متریال اصلی کفش های ایمنی مرغوب تر باشد قیمت آن ها بالاتر است.

همان گونه که گفته شد انواع کفش های ایمنی دارای خصوصیات ویژه می باشند. یکی از خصوصیات این کفش ها نوع بسته شدن این کفش ها است و باعث می شود که انواع روش های بستن برای این کفش ها وجود داشته باشد. هر کدام از این روش ها در کفش دارای قیمت های گوناگون نیز می باشند مثلاً ممکن است کفش به طریقه چسب روی خود بسته شود و در بعضی از کفش های ایمنی نیز ممکن است این کفش ها به وسیله بند های روی خود بسته شوند. همین طور ممکن است بدون هیچ چسب و بندی روی کفش، کفش به صورت بسته وجود داشته باشد. که البته باید گفت هر کدام از آن ها توسط افرادی خریداری می‌ شوند ولی بهترین نوع کفشی که می ‌توان برای کفش ایمنی در نظر گرفت کفش های بندی است. زیرا محکم شده و از پای فرد به راحتی در نخواهد آمد. مطمئناً این کفش نسبت به کفش های دیگر گفته شده ویژگی های متفاوت تری داشته و از قیمت کفش ایمنی بالاتری نیز برخوردار است.

قیمت کفش ایمنی و سایر خصوصیات آن:

خصوصیات جنس کفش تواند روی قیمت کفش ایمنی تاثیر گذار باشد. ویژگی بدنه این کفش ها نیز مهم است. کفش باید به گونه ‌ای باشد که هیچ گونه جسم چیزی از آن عبور نکند و همچنین با قرار گرفتن روی زمین های ناهموار و یا اجسام برآمده کافی آن ها پاره نشده و آسیب نبیند. همچنین هیچگونه مواد شیمیایی مانند روغن های مختلف، اسید، مواد قلیایی و مواد شیمیایی دیگری نیز نباید از این کفش ها و از قسمت کفی آن ها عبور نمایند. به همین دلیل باید به خرید کفشی پرداخت که دارای این ویژگی ها بوده باشد. ضمن این که باید گفت قیمت این کفش نیز پایین نخواهد بود. باید گفت که برای کفش های ایمنی را از جنس پلی اورتان یا چرم خواهند ساخت که مرغوبیت این اجناس می ‌تواند باعث تولید کفش ایمنی بسیار مطلوب و مرغوب می شود. جنس سرپنجه در کفش های مختلف با یکدیگر متفاوت است. بعضی از آن ها جنس خاصی بوده و می توانند در برابر آسیب های مختلف که ممکن است به پا وارد شود مقاومت خواهند کرد. مثلاً در کفش هایی که مناسب افراد با مشاغل برق است قسمت سرپنجه پا از مواد های غیر فلزی پر شده است که ممکن است دارای قیمت های بالا بوده و همچنین ممکن است مواد خاصی در آن ها نباشد و قیمت بالایی نداشته باشد. برای اطلاع از فروش چکمه پلاستیکی به سایت مراجعه کنید.

در بعضی از کفش ها نیز که برای مشاغل مانند برای پیمان کاری، کارگری ساختمانی، معدن و به طور کلی کار هایی هستند که با اجسام سنگین تر و کار دارند جنس به کار رفته شده در قسمت سر پنجه پا از فولاد می باشد. این کفش باید به گونه‌ ای باشد که در عین استحکام خود راحتی زیادی برای فرد ایجاد کند و فرد از پوشیدن آن هیچ گونه احساس خستگی نداشته باشد. بهترین جنس رویه کفش می تواند چرم باشد. علاوه بر استحکام، نا رسانایی راحتی را نیز برای افراد به وجود بیاورد رنج قیمت کفش ایمنی می ‌تواند از چند هزار تومان تا چند میلیون تومان را شامل شده که مطمئناً قیمت های بالا در برند های معتبری ساخته و به فروش می رسد.

 

 فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 688
نمایش همه
علاقه مندی ها ()