کلاه ایمنی دارای چه مزایایی می باشد؟

کلاه ایمنی از پوشش هایی است که در بعضی از مشاغل حتماً باید از آن ها استفاده نمود. زیرا بعضی از مشاغل در محیط هایی هستند که احتمال هر گونه خطر و آسیب رسیدن به سر در آن ها وجود دارد. مثلاً مشاغلی مانند ساختمان سازی، معادن، برخی از کارخانه های مختلف، شرکت های خودرو سازی و بسیاری از مشاغل دیگر هستند که باید از این کلاه ایمنی استفاده نمایند. با توجه به ساختاری که کلاه های ایمنی دارند استفاده از آن ها برای مشاغل مختلفی دیده می ‌شود البته کلاه های ایمنی در مدل های مختلف وجود دارد که حتی کلاه کاسکت های موتور سواری نیز جزء این کلاه ایمنی خواهند بود. به این معنی که کلاه ها دارای تنوع بسیار زیادی بوده و هر کسی بنا بر شغل خود می تواند از انواع مخصوص این کلاه‌ ها استفاده نمایند. برخی از کلاه ایمنی در قسمت جلوی سر خود دارای فن می باشند که باعث می شود قسمت های مختلف پوست سر در برابر پوشیدن زیاد این کلاه‌ ها عرق نکرده و یا دمای آن بالا نرود.

می توان گفت این کلاه های ایمنی دارای مزایای بسیاری هستند به همین دلیل برخی از مشاغل استفاده از این کلاه ها را ضروری می داند. از مزیت که می‌ توان برای آن ها نام برد این است که این کلاه ها با جنسی ساخته شده ‌اند که کاملاً در برابر ضربات مختلف از خود مقاومت نشان می ‌دهد و به هیچ وجه دچار شکستگی و یا حتی شکاف نیز نخواهد شد. این کلاه ها در برابر ضرباتی که حتی با شتاب بسیار بالایی به سر وارد شود کاملاً مقاومت نشان داده و ضربه گیر خوبی می باشد ضمن این که این کلاه ها در قسمت داخلی از الیاف نرمی ساخته شده است که علاوه بر خاصیت ضربه گیری در قسمت بیرونی کلاه فشاری به پوست سر وارد نخواهد کرد.

سایر مزایای استفاده از کلاه ایمنی:

همان طور که گفته شد کلاه های ایمنی دارای مزایای بسیار زیادی هستند. این کلاه ها با داشتن اجناس مختلف برای شغل های مختلف مناسب بوده و هر مشاغلی دارای مدل های متنوع در این کلاه ها می باشد. از مزیت هایی که می توان برای این کلاه‌ ها نام برد این است که این کلاه‌ ها دارای وزن بسیار سبک بوده و استفاده از آن ها بسیار راحت می باشد و افرادی که از این کلاه ها در شغل خود استفاده می‌ کنند می ‌توانند ساعت‌ های زیادی آن را روی سر خود تحمل کنند. زیرا ساختار آن به گونه ای ساخته شده است که برای سر کاملا اندازه بوده و دارای سایز های مختلفی می باشد که البته باید سایز استاندارد آن را انتخاب کرد تا میزان آسیب به سر به کمترین میزان خود برسد.برای اطلاع از فروش کلاه ایمنی کار در ارتفاع به سایت مراجعه کنید. 

این کلاه ایمنی دارای قسمت های مختلفی هستند که وجود همه قسمت ها در آن ها باعث شده است که بهترین عملکرد را داشته باشند. از اجزای آن می ‌توان به قسمت پیشانی بند، قسمت شانه بند، قسمت معلق ساز، قسمت لبه و پوسته اشاره کرد. برای اطلاع همچنین بندی در قسمت پشت گردن کلاه های ایمنی وجود دارد ضمن این که یک نوار عرق گیر در قسمت پیشانی این کلاه ها وجود دارد که می تواند عرق روی پیشانی و سر را به صورت کامل جذب کند. همان طور که گفته شد برای خنک کردن قسمت سر در بعضی از کلاه ها فن وجود دارد. برخی از کلاه ها نیز به چراغ قوه مجهز می باشند. ضمن این که این کلاه ها در رنگ های روشن و تیره وجود دارند و در سبک های مختلف متفاوت می باشند. استفاده از رنگ های روشنی مانند زرد نسبت به سایر رنگ ‌ها بیشتر دیده می‌ شود که در بسیاری از مشاغل می توانیم آن ها را ببینیم. جنس این کلاه ها ها به گونه ای ساخته شده است که در برابر برق‌ گرفتگی نیز کاملا عایق بوده و می تواند قسمت سر را از هرگونه آسیبی محافظت نماید.

 فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 820
نمایش همه
علاقه مندی ها ()