چکمه پلاستیکی دارای چه مزایایی می باشد؟

چکمه پلاستیکی از انواع لباس کار محسوب می ‌شود و پوشیدن آن در برخی از مشاغل کاملا ضروری است زیرا ممکن است موادی در محیط کار وجود داشته باشد که به لباس ها و یا پوست پا آسیب برساند. ولی کفش چکمه پلاستیکی می ‌تواند در برابر این مواد مقاومت کرده و از آسیب رساندن به قسمت هایی از پا جلوگیری نماید. به همین علت بسیاری از افراد در مشاغل خود از این چکمه ها استفاده می کنند به خصوص افرادی که با مایعات سروکار دارند گاهی اوقات به پوشیدن چکمه پلاستیکی بسنده کرده و از نرسیدن این مایعات به لباس و یا پوست خود اطمینان خاطر خواهند داشت. چکمه های پلاستیکی دارای ویژگی های بخصوصی هستند که باعث می ‌شوند تنوع کاری آن ها بسیار بالا برود زیرا دارای اجناس مختلفی هستند. مثلاً چکمه هایی برای افرادی که با برق سر و کار دارند استفاده می شود که نسبت به برق کاملا عایق بوده و می‌ تواند کاملاً خطرات احتمالی برق گرفتگی را از فرد دور می کند. همچنین بعضی از چکمه پلاستیکی وجود دارند که کاملا در برابر روغن نفوذ ناپذیر بوده و می ‌تواند در برابر این مواد سد شود. خصوصیت مهمی که می ‌توان برای چکمه پلاستیکی نام برد این است که این چکمه دارای قیمتی ارزان بوده و به راحتی می توان آن ها را در مراکز مختلفی تهیه نمود و به نوعی می‌ توان گفت این چکمه ها قابل دسترس بوده و برای خرید آن ها لازم نیست سردرگم شوید. زیرا از مراکز مختلفی که به فروختن لباس کار و یا ابزار ساختمانی می ‌پردازند این کفش کار ها دیده خواهد شد ضمن این که می توانید با بیان شغل خود چکمه پلاستیکی را تهیه کنید که از هر نظر نسبت به شغل شما تناسب داشته و با موادی که در شغل شما وجود دارد متناسب باشد.

ویژگی ها و مزایای استفاده از چکمه پلاستیکی:

جنس کفه در چکمه های پلاستیکی به گونه ای است که در برابر هر گونه ماده شیمیایی ضربه و یا برق گرفتگی از فرد می تواند مراقبت کند. جنس کفی این چکمه ها از نوع pvc یا پلی وینیل کلراید می باشد که امروزه در بسیاری از مواد پلاستیکی استفاده از آن ها را خواهیم دید. جنس پی وی سی کاملا در برابر رطوبت نفوذ ناپذیر است و می ‌توان به راحتی با پوشیدن این کفش ها پا را داخل آب گذاشت. از مزیت های چکمه های پلاستیکی این است که این چکمه ها امروزه در طرح‌ های مختلفی ساخته می ‌شوند. منظور از طرح های مختلف این است که بسته به عمق محیط کاری و شغلی می توان به خرید چکمه ای پرداخت که دارای ارتفاع ساق بلند تر و کوتاه تر باشد. مثلاً افرادی که در قالیشویی ها و یا استخر ها کار می کنند می توانند از انواع ساق بلند آن استفاده کنند. زیرا انواع ساق بلند می ‌تواند در برابر رطوبت و آب و همچنین خیس نشدن لباس های شما عملکرد بهتری داشته باشد. انواع ساق کوتاه آن نیز برای شغل های خاصی استفاده خواهد شد. مثلاً برای افرادی که با برق سر و کار دارند از چکمه ای استفاده می ‌شود که علاوه بر عایق بودن دارای ساقه ‌ای کوتاهی باشد زیرا ساقه بلند در این شغل تقریباً بی معنی است. برای خرید کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری به سایت مراجعه کنید. 

برای برخی از مشاغل که خانم ها نیز در آن ها فعالیت دارند طرح های مختلف و یا رنگ های مختلفی وجود دارد که خانم ها می توانند بسته به سلیقه خود از آن ها استفاده کنند. ضمن این که چکمه های پلاستیکی برای خانم ها دارای کمی پاشنه بوده و مناسب ساختار بدنی خانم ها می باشد جنس کفی پلاستیکی به گونه ‌ای ساخته شده است که در برابر لیز بودن و یا مرطوب بودن سطح زمین به هیچ وجه سر نمی خورد و فرد می تواند به راحتی با آن ها قدم بردارد زیرا دارای ساختار سبکی بوده و پا در آن کاملاً حس راحتی را تجربه خواهد کرد.

 فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1157
نمایش همه
علاقه مندی ها ()