ویژگی ها و مزایای استفاده از عینک ایمنی:

ویژگی های استفاده از عینک ایمنی:

عینک ایمنی مانند بسیاری از وسیله های دیگر می تواند از اعضای بدن محافظت کند. البته وظیفه عینک ایمنی محافظت از چشم ها است ولی به دلیل مهم بودن چشم ها و آسیب پذیری زیادی که این عضو بدن دارد نسبت به لباس های کار دیگری که استفاده می شود از اهمیت بالاتری برخوردار است و استفاده از آن ها در بسیاری از مشاغل لازم و ضروری است. زیرا  ممکن است با کوچک ترین جسمی که به سمت آن پرتاب می ‌شود آسیب‌ دیده و کاملاً از بین برود و به دلیل داشتن آسیب پذیری بالای چشم، استفاده از عینک های ایمنی که با این ساختار معمولی، کاملاً محافظ چشم هستند جزو ملزومات بسیاری از شغل ها محسوب می شود. از ویژگی های عینک ایمنی می توان به قسمت بالای این عینک های ایمنی که در کنار ابرو ها قرار می ‌گیرد اشاره نمود که یک لبه پلاستیکی و یا جنس دیگری وجود دارد که از قسمت بالای چشم محافظت خواهد کرد.

همچنین در قسمت پایین این عینک ها و قسمت بیرونی قطعه دیگری وجود دارد که باعث محافظت از چشم ها از قسمت پایین خواهند شد. به همین دلیل هیچ موادی نمی تواند از بالا و یا از پایین به درون چشم نفوذ کند و این یکی از مزیت های استفاده از عینک های ایمنی می باشد. عینک های ایمنی نسبت به عینک های معمولی دارای ساختار سبک تری هستند، زیرا افراد مطمئناً به پوشیدن یک جسم بزرگ روی چشم خود که چشم آن ها را کاملاً احاطه می کند عادت نداشته و با پوشیدن آن ها اذیت خواهند شد، به همین دلیل ساختار آن ها را به گونه ای می سازند که تحمل آن ها کاملاً راحت باشد. البته در مشاغل مختلف جنس عینک ایمنی با یکدیگر متفاوت بوده و به طور کلی می‌ توان آن ها را به چهار نوع عینک جوشکاری، عینک آزمایشگاهی، عینک گاگل و عینک سنگ زنی تقسیم نمود که هر کدام از این عینک ها دارای ویژگی های منحصر به فردی خواهد بود.

مزیت های استفاده از عینک ایمنی:

عینک ایمنی با توجه به استفاده های گوناگونی که دارد دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد. همان طور که در متن های بالا به آن اشاره شد عینک ایمنی دارای انواع گوناگونی است که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی می باشند. مثلا عینکی که در آزمایشگاه استفاده شود می تواند چشم را در برابر هر گونه ماده شیمیایی و بخاراتی که ممکن است ناشی از ترکیب مواد شیمیایی مختلف با یکدیگر باشد محافظت کرده و از آسیب به آن جلوگیری کند. البته جنس عینک های مختلف ایمنی باید به گونه ‌ای باشد که خود در برابر هر گونه ماده شیمیایی ساختار ثابتی داشته و تغییری نکند. عینک های ایمنی سنگ زنی نیز در نوع خود دارای مزیت های بسیار زیادی می باشند. این نوع عینک ها در محیط هایی استفاده می شوند که ممکن است اجسام بسیار ریزی مانند براده های آهن و تکه های چوب به سمت چشم پرتاب شوند به همین دلیل این کار می تواند کاملا در برابر چشم سد دفاعی تشکیل دهد.برای خرید ماسک جوشکاری اتومات  به سایت مراجعه کنید.

از عینک های گاگل نیز هنگامی استفاده می شود که در مشاغل، بخارات غیر سمی شیمیایی وجود داشته باشد. از مزیت استفاده از عینک های جوشکاری نیز می توان به جلوگیری از پرتاب براده های داغ آهن روی چشم ها اشاره نمود . این عینک می ‌تواند در برابر این قطعات آهنی ریز جلوگیری کرده و از چشم محافظت نماید. مزیت دیگری که می ‌توان به آن اشاره نمود این است که عینک های ایمنی کاملاً قابل دسترس بوده و در مراکز بسیاری می توان به خرید آن ها پرداخت .همچنین مراکزی به صورت حضوری و غیر حضوری به فعالیت می پردازند که کافی است با سفارش محصول مورد نظر خود عینک های ایمنی را درب منزل تحویل گرفته و به استفاده از آن ها بپردازید. مزیت دیگر این عینک ها این است که می‌ توان آن ها را روی این عینک طبی استفاده کرده و از آسیب ندیدن چشم های خود اطمینان خاطر داشته باشید.

 فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 720
نمایش همه
علاقه مندی ها ()