امروزه بسیاری از افراد هستند که در زمینه حفاظت فیزیکی فعالیت می کنند و باید تجهیزات مربوط به فعالیت خود را داشته باشند. هر یک از انواع تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می گیرد ویژگی های متنوعی دارد و آنها باید به خوبی با انواع این تجهیزات آشنایی داشته باشند تا بتوانند بهترین نمونه های آن را خریداری کنند. برخی از آنها پیشرفته تر هستند و تجهیزات زیادی دارند، ولی برخی از آنها ساده تر می باشند و دارای تجهیزات کمتری می باشند. زمانی که از این تجهیزات استفاده شود احساس امنیت در افراد بسیار افزایش پیدا می کند.

برای افزایش دادن احساس امنیت در جامعه باید از تجهیزات متنوع  حفاظت فیزیکی استفاده شود. در واقع این تجهیزات نقش چشم گیری در افزایش دادن احساس امنیت دارند، به همین دلیل باید مورد استفاده قرار بگیرند. شرکت های حفاظتی و مراقبتی انواع این تجهیزات را تولید و طراحی می کنند که باید با آنها آشنایی داشته باشید. برخی از مهمترین و اصلی ترین این تجهیزات را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.

معرفی انواع تجهیزات حفاظت فیزیکی :

برخی از مهمترین تجهیزات حفاظت فیزیکی که باید به آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. پیراهن :

یکی از مهمترین و اصلی ترین این تجهیزات پیراهن می باشد. که باید به طرح آن دقت بسیار زیادی داشته باشد. رنگ بندی آنها متفاوت است و باید یکی از رنگ های آن را که با سازمان هماهنگی بیشتری دارد انتخاب و خریداری کنید. به طور معمول رنگ های آن از بین رنگ های تیره و یا روشن مانند خاکستری انتخاب می شود. البته امکان دارد رنگ یقه آن را با رنگ کلی پیراهن تفاوت دهند تا حالت حفاظتی بیشتری داشته باشد. دقت داشته باشید که جنس آنها باید بسیار عالی باشد تا در هر شرایطی به خوبی از خود مقاومت نشان دهد. شما باید آنها را چندین ساعت در طول روز مورد استفاده قرار دهید به همین دلیل به جنس آن دقت بسیار زیادی داشته باشید.

  1. شلوار :

 از دیگر تجهیزاتی که برای حفاظت فیزیکی مورد استفاده قرار می گیرد شلوار می باشد. طرح های شلوار مختلف است و شما می توانید بین رنگ بندی های آنها یکی را که ساده تر است انتخاب کنید. برخی از آنها ویژگی ها و مشخصات بیشتری دارند که بر اساس نوع سازمان می توانید آنها را هم خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. رنگ بندی آنها هم متفاوت می باشد و باید به خوبی این مورد را هم زمان خرید در نظر داشته باشید. اندازه آنها را باید بر اساس اندازه گیری افراد یکه می خواهند آنها را بپوشند انتخاب و خریداری کنید. موسسه محافظین تخت جمشید البرز در خدمت شماست.

  1. کلاه :

 از دیگر تجهیزات حفاظت فیزیکی که باید خریداری شود کلاه می باشد. کلاه در انواع متفاوتی وجود دارد که باید یکی از آنها را بر اساس نوع سازمان خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. اندازه و رنگ بندی هر یک از آنها با دیگری متفاوت است که باید به این مورد دقت بسیار زیادی شود. همچنین از دیگر مواردی که زمان خرید باید به آن دقت داشته باشید  جنس آن می باشد.

4 بادگیر :

برای محافظت از سرماهای بسیار شدید و باران هایی که رخ می دهد افراد به بادگیر نیاز دارند. سبکی و ضد آب بودن آنها یکی از ویژگی های مهمی می باشد که باید داشته باشند. اندازه آنها فری سای است و به همین دلیل شما می توانید چندین مدل و تعداد را از آن خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. رنگ بندی آنها با یکدیگر متفاوت می باشد و شما باید رنگ بندی آنها را هم زمان خرید در نظر داشته باشد تا با تجهیزات دیگر هماهنگی داشته باشد.

کرج - خیابان بهشتی - بین سه راه رجائی شهر و دهقان ویلای اول - خیابان میثم11 - برج آرمان - طبقه 9 - واحد36

02634485791

کدپستی دفتر مرکزی : 3139973664

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1381
نمایش همه
علاقه مندی ها ()