یکی از بهترین دفاع هایی که شما به وسیله آن می توانید حملات را خنثی کنید دفاع شخصی می باشد. در این نوع دفاع هیچ آسیبی به بدن شما نمی رسد و شما می توانید با استفاده از تکنیک های آن فرار کنید و یا اینکه از خودتان دفاع نمایید. در واقع باید بدانید که با یادگیری تکنیک های این دفاع می توانید از خودتان محافظت کنید. شما تنها باید با تمامی تکنیک های آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید به بهترین نحو ممکن از خودتان در برابر بسیاری از حملات مراقبت و محافظت نمایید.

شناسایی نقاط ضعف و قوت هایی که در دفاع شخصی وجود دارد بسیار امر ضروری به شمار می رود و شما باید به آن دقت زیادی داشته باشید. این دفاع و تکنیک های آن به عنوان هنر رزمی شناخته می شود که باید به صورت ممتد آن را یاد بگیرید. در ابتدا بهتر است که تکنیک های ساده را یاد بگیرید و بعد از مدتی باید تکنیک هایی که حرفه ای تر هستند را یاد بگیرید.

تکنیک های دفاع شخصی :

برخی از مهمترین تکنیک هایی که شما باید در دفاع شخصی با آنها آشنایی داشته باشید و به خوبی آنها را اجرا کنید عبارت می باشد از :

  1. دفاع فیزیکی :

دفاع فیزیکی یکی از مهمترین تکنیک هایی می باشد که در دفاع شخصی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این تکنیک بیشتر در مواقعی ضرورت دارد که یک خشونت و یا تهدید را در کمترین زمان می خواهید خنثی کنید. این نیروی فیزیکی که شما از آن استفاده می کنید امکان دارد همراه با سلاح باشد و یا اینکه بدون سلاح انجام شود. در هر دو حالت باید بدانید که موفقیت دفاع به تکنیک ها و پارامترهای مختلفی که شما به کار برده اید بستگی دارد. این پارامترها متنوع می باشد و برخی از آنها مربوط به شدت تهدید و آمادگی فیزیکی و ذهنی دارد.

  1. دفاع بدون سلاح :

هنرهای رزمی که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند شامل تکنیک هایی برای دفاع از خود می باشد. برخی از آن تمرین ها در وهله اول برای دفاع شخصی تمرین می شوند و باید بدانید برخی از تکنیک های دیگر هم مبارزه ای و رزمی می باشند که چندان هم برای دفاع کردن از خود بی فایده نیستند. برخی از باشگاه هایی که این تمرین ها را به ورزشکاران ارائه می دهند رشته های متنوعی دارند و شما توانید بر اساس توانایی و ظرفیت خود یکی از آنها را انتخاب کنید. برای اطلاع از دریافت شوکر به سایت مراجعه نمایید. 

  1. دفاع با استفاده از اسلحه :

 سلاح های بسیار زیاد و متنوعی هستند که در دفاع شخصی مورد استفاده قرار می گیرند اما این سلاح ها بسته به نوع تهاجم با دیگر تفاوت های بسیار زیادی دارد و در شرایط مختلف مورد استفاده قرار خواهند گرفت. در بسیاری از موارد امکان دارد که استفاده از سلاح منع قانونی داشته باشد و به همین دلیل از آنها نمی توانید برای دفاع استفاده کنید. برای مثال باید بدانید که استفاده کردن از سلاح در برخی از کشورها که البته در بیشتر کشورها ممنوع است و افراد نباید از آنها استفاده کنند.

ولی افراد زیادی هستند که از این سلاح به صورت پنهانی استفاد می کنند. استفاده از سلاح های سرد زیادی در این نوع دفاع مورد استفاده قرار می گیرد که شما آنها را تنها با در دست داشتن مجوز می توانید مورد استفاده قرار دهید. شما بار یانکه با این سلاح ها آشنایی داشته باشید و بتوانید آنها را تهیه کنید بهتر است با افراد یکه در این زمیه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید. آنها به خوب یدر مورد این سلاح ها اطلاعات دارند و شما را برای خرید راهنمایی می کنند.

موسسه محافظین تخت جمشید البرز

کرج - خیابان بهشتی - بین سه راه رجائی شهر و دهقان ویلای اول - خیابان میثم11 - برج آرمان - طبقه 9 - واحد36

02634485791

کدپستی دفتر مرکزی : 3139973664

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 812
نمایش همه
علاقه مندی ها ()