یکی از مهمترین ورزش ها و تمرین هایی که شما با استفاده از آن می توانید در شرایط خطرناک از خود دفاع کنید، دفاع شخصی می باشد. تکنیک های بسیار زیادی در این نوع از دفاع وجود دارد که شما باید به خوبی با انواع آنها آشنایی داشته باشید تا بتوانید به بهترین نحو ممکن از خودتان در شرایط سخت دفاع نمایید. هر یک از این تکنیک ها ویژگی ها و آموزش های خاصی دارد و شما باید با آنها آشنایی لازم را داشته باشید. مربیان بسیاری هستند که به شما انواع تکنیک ها را می توانند آموزش دهند.

برای اینکه تکنیک های  دفاع شخصی را به خوبی و به بهترین نحو ممکن اجرا کنید باید به برخی از نکات توجه بسیار زیادی داشته باشید. در واقع باید بدانید با توجه به این نکات می توانید به خوبی از خودتان در هر شرایطی دفاع کنید. بدون شک همه شما با این نکات آشنایی ندارید و به همین دلیل رد ادامه برخی از مهمترین نمونه های آن را به شما معرفی می کنیم تا اطلاعات بیشتری در مورد آنها داشته باشید.

نکاتی در مورد دفاع شخصی :

برخی از نکات بسیار مهمی که شما باید در تمرین های دفاع شخصی مد نظر داشته باشید و به آن توجه کنید عبارت می باشد از :

  1. حفظ کردن آرامش خود :

 آرامش خودتان را به هر صورتی که می توانید باید حفظ کنید. یکی از بدترین کارهای ممکن که می توانید انجام دهید و باید از آن دوری کنید این است که بترسید. در واقع ترسیدن شما مهاجم را بسیار قوی تر می سازد. به همنی دلیل سعی کنید در هر شرایطی آرامش خود ار به بهترین نحو ممکن حفظ کنید. برخی از افراد هستند که امکان دارد به خوبی نتوانند آرامش خودشان را حفظ کنند. آنها باید تمرین نمایند که استرس های خود را از بین ببرند. بدون شک زمانی که یک فرد به شما حمله می کند شرایط استرس زایی به وجود می آید ولی شما باید بدانید آرامش خود را حفظ کنید، چرا که این مسئله تنها به نفع خودتان است.

  1. استفاده کردن از چیزهای اطراف خودتان :

 یکی از نکات بسیار مهمی که بهتر است در دفاع شخصی در نظر داشته باشید و به آن توجه کنید این است که، از چیزهای اطراف خود استفاده کنید. در واقع باید وسیله هایی را که امکان دارد مهاجم را بترساند مورد استفاده قرار دهید. به عنوان مثال شما می توانید شیشه بشکنید و یا دزدگیر ماشین خود را به صدا در بیاورید. از هر وسیله ای که امکان دارد مهاجم با استفاده از آن بترسد می توانید از خودتان دفاع کنید. بنابراین زمانی که مهاجم به شما حمله کرد به خوبی اطرافتان را نگاه کنید تا از وسیله ها نهایت استفاده را ببرید.برای اطلاع از خدمات حفاظت فیزیکی  به سایت مراجعه نمایید.

  1. آزاد نگه داشتن گوش هایتان :

آگاه بودن یکی از مهمترین نکاتی می باشد که باید به آن توجه داشته باشید. در واقع زمانی که شما در یک محله بد راه می روید نباید به آهنگ گوش دهید، بلکه باید گوش های خود را تیز کنید و به خوبی مراقب آن اطراف باشید. در این صورت اگر مهاجمی قصد داشته باشد به سمت شما حمله کند سریعا متوجه این مسئله می شوید. بنابراین به عنوان نکته سوم در مورد دفاع شخصی باید هوشیار بودن را همیشه در نظر داشته باشید و به آن دقت کنید.

  1. آشنایی با نقاط ضعف بدن :

از دیگر نکاتی که شما باید به آن دقت داشته باشید این است که با نقاط ضعف بدن آشنایی داشته باشید تا در صورت لزوم به آنها ضربه وارد سازید. چشم ها، کشاله ران، زانو، بینی و گردن از جمله مهمترین نقاطی است که می توانید به آن آسیب وارد سازید.

موسسه محافظین تخت جمشید البرز

کرج - خیابان بهشتی - بین سه راه رجائی شهر و دهقان ویلای اول - خیابان میثم11 - برج آرمان - طبقه 9 - واحد36

02634485791

کدپستی دفتر مرکزی : 3139973664

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 831
نمایش همه
علاقه مندی ها ()