یکی از انواع تجهیزات دفاع شخصی که افراد از آن می توانند استفاده کنند شوکر می باشد. این وسیله یکی از وسیله های الکترونیکی می باشد که سیستم بدن انسان را با مشکل مواجه می سازد. در صورتی که مهاجم به شما حمله کند و شما نتوانید با تکنیک های دفاع شخصی او را از خود دور سازید بدون شک بهترین وسیله همین وسیله برقی می باشد. خانم ها و آقایان می توانند در شرایط بسیار بحرانی از این وسیله دفاع شخصی استفاده کنند.

شوکر و انواع آن با استفاده از نیتروژن فشرده شده ساخته شده است و به همین دلیل کارایی بسیار زیادی زمان واکنش های سریع را دارد. دسته از سوندهای بسیار تیزی در این وسیله وجود دارد که وارد بدن فرد مهاج می شود و او را به زمین می اندازد. در واقع شما با استفاده از این وسیله الکتریکی می توانید 50 هزار ولت جریان برق را وارد بدن فرد مهاجم نمایید این امر موجب می شود درد شدیدی در  بدن فرد به وجود آید و عضلات او را منقبض سازد.

شوکر چیست ؟

کار اصلی شوکر ها این است که فرد مهاجم را به زمین بیندازد ولی با این وجود باید بدانید درون این وسیله یک دکمه قرار داده اند که آن دکمه بی حس کننده می باشد. با استفاده از این دکمه جریان برق درون پوست نگه داشته می شود و همین مورد فقط درد را تحریک می کند. در واقع باید بدانید اگر از این دکمه استفاده کنید دیگر درد شدیدی را مهاجم در عضلاتش احساس نخواهد کرد. یکی از مهمترین خطرات و عوارضی که استفاد از این وسیله برای افراد دارد  این است به پوست، چشم، دم سینه و ... بدن آسیب وارد می سازد. در واقع باید بدانید عضلات و پوست بدن افراد با استفاده از این وسیله دچار آسیب می شود. به همین دلیل زمان استفاده از این وسیله باید به خوبی این نکته را در نظر داشته باشید و سپس از آن استفاده کنید.

شواهدی که نشان دهنده خطرات وارد شده به بدن از طریق شوکر می باشد ثابت شده است. یکی از نگرانی های اصلی که در مورد این وسیله وجود دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که امکان دارد به بافت و رگ های قلب آسیب جدی وارد سازد. زمانی که به افراد آموزش داده می شود از این وسیله استفاده کنند، به آنها توصیه می گردد که وسیله را سمت قلب نبرند. در صورتی که این وسیله دفاع شخصی به سمت قلب افراد برود بدون شک سیستم قلب و دستگاه ایمنی بدن را دچار مشکل می سازد.

انواع شوکر :

هر یک از انواع تجهیزات دفاع شخصی که شما آنها را می خواهید مورد استفاده قرار دهید دارای انواع مختلفی می باشد و شوکر هم دارای انواع مختلفی است. هر یک از انواع این وسیله امروز دارای دو الکترود می باشد. یک جفت آن درونی و دیگری بیرونی می باشد که جفت بیرونی آن دارای الکترودهای بار است و با فاصله بسیاری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. جریان برق و ولتاژ درون این وسیله باید به گونه ای باشد که زیاد به سیستم ایمنی بدن آسیب وارد نسازد. برای اطلاع از امور حفاظتی و مراقبتی فیزیکی به سایت مراجعه کنید. 

 شما برای خرید و تهیه کرده این وسیله باید مجوز آن را داشته باشید، در صورتی که بدون مجوز از این وسیله استفاده کنید بدون شک مجازات خواهید شد. برخی از افرادی که شرایط خاص دارند می توانند فرم درخواست تجهیزات دفاعی را پر کنند تا کارشناسان بعد از بررسی به آنها یکی از انواع این وسیله را ارائه دهند. دقت داشته باشید در صورتی که صلاحیت استفاده از آن را نداشته باشید نمی توانید آن را به صورت غیر قانونی حمل کنید.

موسسه محافظین تخت جمشید البرز

کرج - خیابان بهشتی - بین سه راه رجائی شهر و دهقان ویلای اول - خیابان میثم11 - برج آرمان - طبقه 9 - واحد36

02634485791

کدپستی دفتر مرکزی : 3139973664

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1390
نمایش همه
علاقه مندی ها ()