سی بی سی تی دندان سعادت آباد از پیشرفته ترین کلینیک های تخصصی ارائه خدمات متنوع تصویربرداری در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. معمولاً دندانپزشکان برای آنکه بتوانند نوع اختلالات و بیماری های دهان و دندان را تشخیص دهند، نیاز به مشاهدۀ نتایج تصویربرداری رادیوگرافی دندان دارند. بدین وسیله بتوانند مدت زمان درمان و همچنین راهکار درمانی بیماران را به راحتی برای معالجۀ بیماران استفاده کنند. تعدد مشکلات و بیماری های دهان و دندان بسیار است که به صورت مختصر می توان به اختلالات مفصلی، مراحل ترمیمی جراحی، مشکلات سینوسی و مجاری عصبی، مشاهدۀ تومورهای فک و صورت، مشاهدۀ وضعیت بسیار دقیق ایمپلنت ها، ارزیابی و بررسی شکستگی های فک و صورت، مشاهدۀ ساختار استخوان های دندان، تشخیص وضعیت ریشه های دندان و پیگیری اجرای عصب کشی دندان، تشخیص دقیق منشاء درد دندان و جراحی دندان های عقل اشاره نمود. استفاده از خدمات پیشرفته مرکز سی بی سی تی دندان سعادت آباد ، به دندانپزشک معالج شما کمک می کند که بتوانند تشخیص بیماری و همچنین راه حل های درمان را به درستی انتخاب نماید. 

خدمات مرکز سی بی سی تی دندان سعادت آباد

دستگاه رادیگرافی سی بی سی تی یا CBCT یکی از مدرن ترین دستگاه های تصویربرداری دندان است که از تکنولوژی اشعه ایکس برای تصویربرداری دهان و دندان استفاده می کند. در واقع با استفاده از این دستگاه می توانند با چرخش زاویۀ 360 درجه به دور سر، چندین تصویربرداری از سر را انجام می دهند و سپس با کنار یکدیگر قرار دادن تصاویر یک عکس برداری رادیوگرافی سه بعدی از دندان انجام می گیرد. بدین وسیله می توانند از راهکار در تشخیص بیماری های دندان استفاده کنند.

در حال حاضر فرآیند رادیوگرافی داخل دهانی با استفاده از دستگاه های پیشرفتۀ بایت وینگ (BW)، پری اپیکال (PA) و اکلوزال (Occlusal) صورت می گیرد، ضمن آنکه برای رادیوگرافی خارج دهان نیز از مدرن ترین دستگاه های رادیوگرافی OPG، سفالومتری و CBCT دندان استفاده می کنند. بدین ترتیب با استفاده از بروزترین دستگاه های تصویربرداری دندان به راحتی می توان اکثر بیماری و اختلالات مرتبط با دهان و دندان را تشخیص داد. در دنیای امروز دندانپزشکان برای تشخیص، درمان و همچنین کارهای زیبایی حتماً از نتایج تصویربرداری رادیوگرافی استفاده می کنند، تا بتوانند مسیر درمان را نسبت به گذشته بهبود ببخشند. از این رو خدمات مرکز سی بی سی تی دندان در سعادت آباد فعالیت خود را با استخدام نیروی انسانی مجرب و حرفه ای آغاز نموده اند و روزبروز مجموعه را به جدیدترین تجهیزات رادیوگرافی دندان مجهز می کنند.

تخصصی ترین مرکز سی بی سی تی دندان سعادت آباد

مرکز تخصص رادیوگرافی سی بی سی تی دندان سعادت آباد، تمامی خدمات تصویربرداری دندان، فک و صورت را طبق استانداردهای وزارت بهداشت انجام می دهد. در واقع با استفاده از این آزمایشات به راحتی می توانند مسیر درمان بیماری های مختلف دهان و دندان را نسبت به گذشته سرعت ببخشند تا بدین صورت بتوانند خدمات با کیفیتی به بیماران خود ارائه دهند. معمولاً دندانپزشکان تلاش دارند تا با استفاده از جدیدترین تجهیزات و تکنولوژی اختراع شدۀ در عرصۀ رادیولوژی دندان، بتوانند تحولات قابل توجهی در حوزۀ درمان اکثر بیماری های دهان و دندان ایجاد کنند. لذا استفاده از تکنولوژی های پیشرفته می تواند پس از تشخیص بیماری، سرعت درمان را بیش از پیش ارتقاء ببخشد. برای اطلاع از مرکز رادیولوژی دندان در سعادت آباد به سایت مراجعه کنید. 

تعرفۀ سی بی سی تی دندان سعادت آباد مطابق با تعرفه های از پیش مشخص شدۀ وزارت بهداشت دریافت می شود. در نتیجه بیماران به صورت تلفنی می توانند از هزینه های انواع رادیوگرافی دندان مطلع شوند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز رادیوگرافی دندان در سعادت آباد، خدمات خود را در دسترس بیماران قرار می دهد.

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1029
نمایش همه
علاقه مندی ها ()