حمل و نقل یکی از مهم ترین مسائل در زندگی شهری می باشد . حمل و نقل وسیله ها با استفاده از خودرو های مختلفی انجام می گیرد. به شرکت هایی که خدمات حمل بار از جایی به جای دیگر را به ما ارائه می دهند اتوبار گفته می شود. مراکز اتوبار از ماشین هایی مانند کامیون، وانت و... برای حمل لوازم استفاده می کنند. اتوبار خود به دو نوع درون شهری و برون شهری تقسیم بندی می شود. با استفاده از اتوبار  می توانیم به راحتی لوازم را جابجا کنیم و از نظر امنیتی مشکلی وجود نداشته باشد. 

انواع اتوبار

اتوبار با توجه به سرویس دهی به دو دسته ی اتوبار درون شهری و اتوبار برون شهری تقسیم بندی می شود. 

اتوبار درون شهری

 مراکز اتوبار درون شهری فقط در درون شهر خدمات ارائه می دهند و بین شهری فعالیت ندارند . افرادی که قصد انتقال کالا در داخل شهر را دارند می توانند از این مراکز درخواست وسیله نمایند. این مراکز به صورت بین شهری فعالیت ندارند .

اتوبار برون شهری

مراکز اتوبار برون شهری می توانند کالا ها را از شهری به شهر دیگر انتقال دهند. این مراکز خدمات بین شهری را به ما ارائه می دهند و فعالیت گسترده تری دارند . خدمات دهی این نوع مراکز خدمات اتوبار درون شهری را هم شامل می شود. 

آیا باربری همان اتوبار است؟

گرچه بسیاری از افراد باربری را همان اتوبار می دانند و فرقی میان این دو قائل نمی باشند اما این اتوبار و باربری دارای تفاوت هایی هستند که باید به آن توجه داشت. باربری حمل و نقل گسترده ای است که می تواند با هر وسیله ای اعم از خودرو و هواپیما و کشتی و... اتفاق افتد و به صورت بین کشوری هم انجام می گیرد. اما اتوبار محدود تر بوده و خدمات آن در داخل کشور مورد استفاده قرار می گیرد. اتوبار به صورت زمینی بوده و در سطح شهر و بین شهری می باشد.

مراکز اتوبار

مراکز اتوبار خدمات حمل و نقل را در ساعات مورد نظر ارائه می دهند . برخی از این مراکز شبانه روزی فعالیت دارند و محدودیتی برای ارائه ی خدمات ندارند. شما می توانید از خدمات اتوبار به صورت رفت و یا رفت و برگشت استفاده نمایید. از خدمات مرکز اتوبار به منظور جابجایی انواع کالا های شرکتی و یا اثاثیه ی منزل و.... استفاده می شود. تعرفه های موجود در مراکز اتوبار متفاوت بوده و به میزان مسافت بستگی دارد. برای درخواست باربری شهری به سایت مراجعه کنید. 

درخواست اتوبار

زمانی که شما درخواست اتوبار را انجام می دهید مرکز اتوبار با توجه به درخواست شما وسیله ی حمل و نقل را به شما ارائه می دهد. شما در زمان دلخواه می توانید درخواست وسیله داشته باشید و بر اساس مسافت نیز برای شما هزینه اعمال می گردد. تعرفه ها در مرکز اتوبار بسیار مناسب می باشد. اتوبار آزادی از مراکز اتوبار معتبر در کشورمان است که با خدمات رسانی عالی خود توانسته رضایت مشتریانش را جلب نماید.

خدمات مراکز اتوبار

مراکز اتوبار حمل کالا ها را به وسیله ی اتومبیل های مختلف نظیر وانت ، کامیون، نیسان و... انجام می دهند . این مراکز خدماتی از قبیل جابجایی لوازم و انتقال به وسیله ی حمل و نقل و بسته بندی لوازم را در اختیار افراد قرار می دهند.

استفاده از اتوبار می تواند به منظور اسباب کشی به محلی دیگر و یا انتقال لوازم شرکت یا لوازم دیگر به مقصد مورد نظر باشد. مرکز اتوبار قابل اعتماد بوده و شما نگران لوازم خود نخواهید بود. مرکز اتوبار آزادی از مراکز معتبر می باشد که با خدمات دهی عالی و تعرفه های بسیار مناسبش مورد توجه افراد قرار گرفته است.

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 829
نمایش همه
علاقه مندی ها ()