اسکی فضایی یکی از وسیله های ورزشی می باشد که امروزه بسیاری از افراد برای تناسب اندام خود از آن استفاده می کنند. از آنجایی که این دستگاه ورزشی مزیت های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل امروزه علاوه بر اینکه در باشگاه ها از آن استفاده می شود در خانه ها هم از آن استفاده می کنند. حرکتی که رد این وسیله ورزشی تعبیه شده است بر اساس اسکی و دوچرخه سواری می باشد. این دو ورزش را رد این وسیله ورزشی  طراحی کرده اند تا افراد با استفاده از آن به تناسب اندام برسند.

عضلات بدن شما با استفاده از دستگاه ورزشی  اسکی فضایی  تقویت پیدا می کند و کارایی قلب را تا حد بسیار زیادی بالاتر می برد. بسیاری از افراد یکه می خواهند تمرین هوازی انجام دهند استفاده کردن از این دستگاه ورزشی را به دستگاه های دیگر ترجیح می دهند. همچنین باید بدانید با استفاده از آن سیستم قلب و فشار خون شما با استفاده از آن تنظیم می شود و ریه ها برای نفس کشیدن قدرت بیشتری خواهند داشت.

مزیت های استفاده از اسکی فضایی برای خرید  :

شما زمانی که قصد خرید اسکی فضایی را دارید باید به خوبی در مورد مزیت های آن اطلاعات لازم را داشته باشید. در این صورت با آگاهی و دانش کاملی این دستگاه را می توانید خریداری کنید. برخی از مهمترین مزیت های این دستگاه عبارت می باشد از :

  1. درگیر کردن عضلات :

شما با استفاده از این دستگاه می توانید اندام های فوقانی و تحتانی بدن خود را به صورت همزمان به حرکت دربیاورید. شما می توانید با استفاده از این وسیله ورزشی اندام های فوقانی خود را مانند کتف و یا شانه هایتان را تقویت کنید.

  1. جلوگیری از ایجاد فشار زیاد به اندام ها :

اسکی فضایی یکی از دستگاه های ورزشی می باشد که بیشترین عملکرد آن مانند پیاده روی و یا دویدن است. بنابراین باید بدانید همان مزیت هایی که در آن ورزش ها وجود دارد را می توانید از این دستگاه دریافت کنید. البته که باید بدانید آن فشار وارد شده به زانو و مفاصل را که زمان دویدن به بدن وارد می شود، در این وسیله احساس نمی کنید. تمرین کردن با استفاده از این وسیله ورزشی یکی از تمرین هایی است که ضربه کمی دارد و به همین دلیل کالری بدن را می سوزاند.

  1. کالری سوزی زیاد :

اسکی فضایی در میان بسیاری از وسیله های بدنسازی کالری سوزی بسیار بیشتری دارد. در واقع باید بدانید برخلاف تصور بسیاری از افراد این دستگاه جنب و جوش زیادی را می طلبد و به همین دلیل در کاهش وزن تا حد زیادی موثر می باشد. میان تردمیل و این دستگاه باید بدانید که چربی سوزی آن بیشتر است. بنابراین بسیاری از افرادی که قصد دارند وزن خود را کمتر کنند می توانند از این وسیله ورزشی استفاده نمایند. بسیاری از افراد یکه اضافه وزن دارند بهتر است در میان انواع وسیله های ورزشی این دستگاه را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. برای اطلاع از  فروش اسکی فضایی خانگی  به سایت مراجعه کنید. 

  1. تلاش کمتر حین کالری سوزی :

بسیاری از افراد زمانی که از این وسیله ورزشی استفاده می کنند، بر این باور هستند که چون فعالیت زیادی از انها گرفته نشده است کالری زیادی نسوزانده اند. در صورت اینکه تمرین کردن با اسکی فضایی برخلاف اینکه بسیار ساده است، باید بدانید عضلات زیادی را درگیر می سازد . به همین دلیل کالری زیادی از بدن شما سوزانده می شود. خستگی شما زمان استفاده کردن از این وسیله ورزشی بسیار کمتر خواهد بود و به همین دلیل شما می توانید تا مدت زمان بسیار طولانی از آن استفاده کنید. بنابراین شما به دلیل مزیت های بی نظیر این دستگاه بهتر است آن را مورد استفاده قرار دهید.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 713
نمایش همه
علاقه مندی ها ()