کفش کار نوعی کفش است که به منظور محافظت از پا ساخته شده اند. انواع کفش کار در مدل های متنوع ساخته می شوند که متناسب با فعالیت های مختلف، نیاز به سطح ایمنی بالا دارد. کفش ایمنی به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات ایمنی است که مجهز به زرۀ فولادی و یا کامپوزیت در قسمت جلوی کفش می باشد. از این با این تکنیک در طراحی کفش، توانستند که سطح آسیب پذیری کفش را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. مشاغل مختلفی چون ساختمان سازی، خودرو سازی، کار در ارتفاعات، تکنسین های برق، مشاغل جوشکاری، برش کاری و غیره نیاز به پوشش های یونیفرم مخصوص دارند که سطح ایمنی افراد را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. در نتیجه استفاده از  کفش کار که قسمت جلویی آن با کامپوزیت و یا فلز ساخته شده است، به میزان قابل توجهی از آسیب دیدگی پا جلوگیری می کند. از این رو هنگام افتادن اجسام سنگین بر روی کفش، پا دچار آسیب دیدگی نمی شود و این چنین ایمنی کارکنان به میزان قابل توجهی تأمین می شود. پا به عنوان قلب دوم انسان ها شناخته شده است. در نتیجه پزشکان توصیه می کنند که از کفش های طبی و یا ایمنی هنگام کار استفاده کنند، تا بدین وسیله بتوانند به خوبی از پای خود محافظت کنند.

مزایای کفش کار

کفش ایمنی نیز همانند عینک، دستکش، کلاه ایمنی و غیره به عنوان اجزای کاربردی و مهم ایمنی، افراد مختلف هنگام فعالیت های کاری خود استفاده نمایند. خرید کفش کار با توجه به نوع مشاغل نیاز به رعایت یک سری نکات مهم دارد. کفش کار نسوز، کفش ایمنی پلاستیکی، کفش کار کفه فلزی، کفش کار ایمنی پنجه فولادی و ... نمونه ای از انواع کفش کار موجود در بازار می باشد که تولیدکنندگان کفش ایمنی متناسب با سطح ریسک مشاغل مختلف، این نوع کفش های ایمنی را تولید می کنند.

کفش کار نسوز بهترین گزینه برای افرادی است که مشاغل آنها با آتش مرتبط می باشد و بدین وسیله نیاز به تجهیزات ایمنی نسوز دارند که نسبت به خطرات آتش سوزی از امنیت بالایی برخوردار باشد. مشاغل آتش نشانی، تراشکاری، کوره های معدنی و ریخته گری نمونه ای از حرفه هایی است که کارگران برای آنکه بتوانند سطح آسیب دیدگی و آتش سوزی کارگران را میزان قابل توجهی کاهش دهند، نیاز به تجهیزات ایمنی نسوز دارند.

فروش کفش کار استاندارد

امروزه فروش کفش کار استاندارد توانسته سطح ایمنی پرسنل را بهبود ببخشد. استفاده از تجهیزات ایمنی برای مشاغل مختلف، به میزان قابل توجهی از درصد آسیب دیدگی های کارگران جلوگیری می کند. کفش های ساده میزان ولتاژ 500 الی هزار ولت برق را تحمل می کند ولی برخی از مشاغل به دلیل ارتباط مستقیم با برق، نیاز به داشتن کفش های کار عایق جریان الکتریسیته دارند تا بدین وسیله بتوانند از انتقال جریان الکتریسته، به میزان قابل توجهی جلوگیری کنند.برای اطلاع از قیمت کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری  به سایت مراجعه کنید. 

بر اساس مشاغل مختلف، نیاز به استفاده از کفش ایمنی استاندارد می باشد، تا بدین صورت بتوانند با آسودگی خاطر و افزایش سطح ایمنی، اعضای بدن خود را از خطرات جدی و آسیب های احتمالی ایمن نگه دارند. کفش کار ED از جمله کفش هایی هستند که در مقابل جریان الکتریسیته رسانا می باشند و مجهز به کفی آنتی باکتریال و ضد بو می باشند و با استفاده از تکنولوژی اِسلیپ ریسِستَنت ساخته شده اند که از لغزش کفش در برابر مواد نفتی جلوگیری می کند. بنابراین متناسب با مشاغل مختلف، می توان خرید کفش کار با ارزان ترین قیمت را تهیه نمود و هنگام کار از آنها استفاده نمود و بدین وسیله از اعضای بدن را از خطرات ایمن نگه داشت.

برای خرید انواع کفش کار استاندارد می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید و یا به صورت اینترنتی از تجربیات کارشناسان فروش مجموعه بهره گیرید.

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 548
نمایش همه
علاقه مندی ها ()